Saab 9-5 Griffin kast avarii režiimis

Vasta
GTI1200
Postitusi: 11
Liitunud: T Dets 24, 2013 10:41
Asukoht:
Auto:

#1

R Dets 27, 2013 13:05

Tervist,
Mure selline, hommikul külma mootoriga sõites töötab kast korralikult, vahetab ilusti kõiki käike, soojast peast lükkab avarii režiimi, sooja mootoriga kontrillisin kasti õli siis oli normis aga külma mootoriga oli korralikult üle normi .
Oskab keegi öelda milles võib probleem olla ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

R Dets 27, 2013 13:43

Mõõtsid ikka töötava mootoriga?
GTI1200
Postitusi: 11
Liitunud: T Dets 24, 2013 10:41
Asukoht:
Auto:

#3

E Dets 30, 2013 10:13

käiva mootoriga loomulikult
GTI1200
Postitusi: 11
Liitunud: T Dets 24, 2013 10:41
Asukoht:
Auto:

#4

E Dets 30, 2013 14:56

diagnostikat tehes käigukastis veakoode ei näidanud, mootoril väitas väntvõlli andurit, aga see ei tohiks kasti tööd mõjutada .
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

E Dets 30, 2013 15:17

Mõjutab ja kuidas veel :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
GTI1200
Postitusi: 11
Liitunud: T Dets 24, 2013 10:41
Asukoht:
Auto:

#6

E Dets 30, 2013 15:38

Mõjutab ja kuidas veel :wise:


Seega vahetaks selle ära ja asi peaks korras olema ?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

E Dets 30, 2013 15:58

Võimalik.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tartz87
Postitusi: 137
Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
Asukoht: Järvamaa
Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
Kontakt:

#8

T Dets 31, 2013 13:19

Endal oli alles hiljuti ühe 9-5-ga samasugune probleem et külmalt oli ok aga kui kastis õli läks soojaks siis oli koheselt avarii režiimis. Jahtus maha ja siis sai natuke jälle liikuda. Abiks oli kasti aju vahetus. veaks diagnoositi PO785 Shift/timing solenoid problem.
Annan lihtsalt informatiivset infot mis võib viga olla ja see ei eelda seda et just sinul on sama probleem....
GTI1200
Postitusi: 11
Liitunud: T Dets 24, 2013 10:41
Asukoht:
Auto:

#9

T Jaan 21, 2014 7:59

Nüüd oli ükspäev niimoodi et sõitsin maalt linna ja kast töötas koguaeg ideaalselt, neljas ilusti sees koguaeg, peab proovima kasti õli ära vahetada, ehk on õli oma omadused kaotanud ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

K Jaan 22, 2014 7:40

Mis sa sellest õlist lampi vahetad:freak: . Diagnostika on võlusõnaks, peale mida võid asju vahetama hakata.
Virgo
Postitusi: 116
Liitunud: R Mai 29, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#11

K Jaan 22, 2014 12:43

Trionic, eksid. Mis kuradi diagnostikat siin enam vaja kui "kast avarii reziimis":wall: Turbo mootori korral on see sama viga tuntud ka kui "turbo ei tööta". Ehk siis tuleks ikka kast või turbo ära vahetada, soovitavalt mõlemad korraga.

Pole vahet, et tegelikult võis auto avariireziimi minna mootori, elektroonika või õhulekke pärast.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
GTI1200
Postitusi: 11
Liitunud: T Dets 24, 2013 10:41
Asukoht:
Auto:

#12

K Jaan 22, 2014 14:09

Trionic, eksid. Mis kuradi diagnostikat siin enam vaja kui "kast avarii reziimis":wall: Turbo mootori korral on see sama viga tuntud ka kui "turbo ei tööta". Ehk siis tuleks ikka kast või turbo ära vahetada, soovitavalt mõlemad korraga.

Pole vahet, et tegelikult võis auto avariireziimi minna mootori, elektroonika või õhulekke pärast.


Turbo peaks nagu töötama, mootori elektroonikast näitas veateadet ainult vända andur .
GTI1200
Postitusi: 11
Liitunud: T Dets 24, 2013 10:41
Asukoht:
Auto:

#13

K Jaan 22, 2014 20:54

käigukast näitas sellist veakoodi P0730 .
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

N Jaan 23, 2014 8:59

Sa ju väitsid, et TCM ei näidanud vigu:freak: .
Antud kood ütleb üheselt- Mehaaniline viga, kastis toimub "libisemine".
Kastivahetus on soodsam, kui sellise remont.
GTI1200
Postitusi: 11
Liitunud: T Dets 24, 2013 10:41
Asukoht:
Auto:

#15

N Jaan 23, 2014 9:23

Krdi kahju, peab hakkama siis kuskilt uut kasti otsima .
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

R Jaan 24, 2014 8:42

Kas veakoode vaadati tehasetestriga? Kui jah, siis 99% vastab mu eelmine postitus tõele (kahjuks).
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#17

R Jaan 24, 2014 10:01

Peaaegu tehasetester :) Niipalju veel vaatasin, et vähemalt sel hetkel solenoidid toimetasid ja käigud lülitusid ... Aga jah ... Kui just mõni pistik villast ei viska või õlitase vale ei ole, siis häid uudiseid ei ole. :(
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#18

N Jaan 30, 2014 14:16

Minnakse ikka lihtsama vastupanu teed...

M/V: Saab 9-5 Griffin 3.0T

terv, teager
GTI1200
Postitusi: 11
Liitunud: T Dets 24, 2013 10:41
Asukoht:
Auto:

#19

R Jaan 31, 2014 9:50

ma ei teagi nüüd, peaks vb proovima siis kasti kuhugile remonti viia ? kus asuvad kasti spetsid ?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#20

R Jaan 31, 2014 10:01

ma ei teagi nüüd, peaks vb proovima siis kasti kuhugile remonti viia ? kus asuvad kasti spetsid ?


http://www.autodoktor.ee/

Pidid pädevad olema. Isiklik kogemus puudub.
Drazic
Saabiklubi liige
Postitusi: 264
Liitunud: N Sept 13, 2007 10:13
Asukoht: Saaremaa / Tartu
Auto: Saab 9-5 Griffin, Saab 9-5 Aero,

#21

R Jaan 31, 2014 10:15

Mul oli paar aastat tagasi enda 2000 aasta Griffiniga sarnane teema - veateated/sümptomid algul samad (kuigi niipalju läks õnnetumalt et teisel päeval peale veateate ilmumist otsustasin esimene ja teine käik sisuliselt koostöö üldse lõpetada ja kogu vedu toimus ainult kolmanda ja neljanda käigu najalt).
Remontida ei olnud kasti võimalik - kuna romulast ei olnud tol hetkel võtta sellist kasti siis tuli Rootsist uus kast (ca 1200€) ja Eestis vahetati.

Tänasel päeval Sul ilmselt parem selles osas et võid uurida saabneti kasutaja "ainm" käest kasti osas - ta laias saabide valikus mis varuosadeks on mõeldud on ka üks Griffin sees. Mees üldiselt pakub mõistliku raha eest normaalseid juppe.

Edu remontimisel - Griffin on väärt hoidmist :)
"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."
Saab90020
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 16, 2012 19:50
Asukoht:
Auto:

#22

E Aug 18, 2014 18:33

Probleem siis selles et saab 9-5 2.0 t 110 kw automaatkasti kang kiilub kinni ehk siis käigukasti juures ei käi enam klõpsu mis laseb käiku sisse panna! Kuid pukseerimisnuppu ehk käigukangi kôrval asetsevat väikest nuppu vajutades töötab jälle mingi aeg ja siis sama jama! Vahetatud sai pidurilüliti kuid sama jama kordub! Ehk kellegil sarnane probleem olnud ??
Saab90020
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 16, 2012 19:50
Asukoht:
Auto:

#23

T Aug 26, 2014 10:01

Probleem siis selles et saab 9-5 2.0 t 110 kw automaatkasti kang kiilub kinni ehk siis käigukasti juures ei käi enam klõpsu mis laseb käiku sisse panna! Kuid pukseerimisnuppu ehk käigukangi kôrval asetsevat väikest nuppu vajutades töötab jälle mingi aeg ja siis sama jama! Vahetatud sai pidurilüliti kuid sama jama kordub! Ehk kellegil sarnane probleem olnud ??
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#24

T Aug 26, 2014 10:55

Korduvalt olnud.
Kangialuse solenoidi vahetus.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta