kont

Vasta
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#1

T Mär 14, 2006 20:45

Veel üks mure: nimelt lasin kontrollida konditsioneeri pidavust, et suvel natukenegi mugavam sõita oleks ja selgus et süsteem lekib kõvasti(hommikul lasti 10 atti sisse ja järgmine hommik oli 0 atti). Kas seda süsteemi annab parandada ja kallis lõbu see on?Tallinnas kusagil tehakse?

Marek
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

T Mär 14, 2006 21:38

VM ainus adekvaatne tegija,õigemini üks isik sealt.
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

T Mär 14, 2006 22:38

Algselt postitas: Trionic
VM ainus adekvaatne tegija,õigemini üks isik sealt.


Vaata sinna ka Külminaator. Nemad pidavat kah oskama mingil määral aidata
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#4

K Mär 15, 2006 18:18

Enamasti lekivad ventiilid, mis ei tohiks väga kallid olla ja neid käib 2 tükki.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#5

K Mär 15, 2006 22:00

samas minul on just mingid nõme alumiinium toru katki ussitanud ning kannatab rõhku kuni pool atti, edasi lihtsalt jookseb tühjaks :(
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#6

N Mär 16, 2006 8:39

Pakun et õige statistika millised on tüüp vead saab ikka asjaomaste käest. Hetkel siis VM.
:drive:
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#7

N Mär 16, 2006 12:41

chipy... see almiiniumtoru on tuttav teema. Soovitan v'lja vahetada kiiremas korras. Mitu tuhat magama panna. Samas kui sa seda ei tee, kaob rõhk süsteemist ära, rõhuandur võib kalada ja kompressor ikkagi rakenduda, a kuna rõhku ega stuffi ei ole, siis ei liigu ringi ka õli süsteemis, mille tulemusena jääb see kupatus kuivale ja lõpeb kompressori vahetusega, sest neid ei remondita. Eestis ja aasta tagasi vähemalt kindlasti ei remonditud.
Ja see tsirkus lõpeb 36k Eesti Rahase (uue kompressori puhul) või ca 10k Eesti Rahase (kasutatud soome romulast) litakaga. Pluss ikkagi see paar tonni alumiiniumtoru peale.

Trionic võib pikemalt mu kondisaagast rääkida.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#8

N Mär 16, 2006 13:03

Miku - minu kondi saaga hakkas sellest pihta, et miskipärast tegi signaali pasun imelikku häält ja siis avastasin et see puhub kondi radikast läbi ja sedasi tekib siuke lahe plärin... :P
aga jah, see plaan on see toru ära vahetada ja siis saab suveks külma majja ;)
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#9

N Mär 16, 2006 14:54

Misasja kas tonnise kohta käivad ka need 36k ja 10k :poke::mad:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

N Mär 16, 2006 21:50

Algselt postitas: sigaelmar
Enamasti lekivad ventiilid, mis ei tohiks väga kallid olla ja neid käib 2 tükki.


ventiilid lekivad harva.
Vasta