Vahetasin akut, enam ei käivitu!

Vasta
SaabiKäbi
Postitusi: 3
Liitunud: P Mär 02, 2014 17:53
Asukoht:
Auto:

#1

E Mär 31, 2014 8:25

Autoks saab 9-5 3l 147kw 1999a. Ühesõnaga situatsioon järgmine. Jätsin õhtul auto seisma, kuna olin maal ei võtnud võtit süütelukust välja. Hommikul üritades käivitada, akul enam jõudu ei olnud (aku oli ise ka juba vana, oli mul enne ka tühjaks saanud, kui armatuuri pirne vahetasin ja tunnike pirne pidevalt kontrollisin). Panin uue aku peale ja peale seda käivitades tegi nagu kergelt poole pöörde plotsu, kuid rohkem mitte grammigi. Kütusepumba kaitsme all pinge puudub. Kui tavaliselt võtab kütusepumba käivitades järgi, siis hetkel ei tee pump midagi. Kas oskab keegi öelda, võib selle akuvahetus protsessi juures mingi nipu veel olla?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

E Mär 31, 2014 8:45

tunne tekikis selline, et juhtmed ei anna korralikult ühendust.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#3

E Mär 31, 2014 9:09

esmaspäeva hommikul sihukesed küsimused....
mul jäi ka ühe korra kogu nädalavahetuseks süüde sisse, sest oli muudki huvitavat teha.
küllap bensupump tüdines sellest jamast ja viskas rihma maha.

Põhiline nipu on aku klemmid õigesti ühendada.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
SaabiKäbi
Postitusi: 3
Liitunud: P Mär 02, 2014 17:53
Asukoht:
Auto:

#4

E Mär 31, 2014 9:33

Täiendan natuke, starter käib ikka hooga ringi ja veab mootoritki kaasa. Aga mitte üht plotsu. Võtan pumba maha, kontrollin seda, kuid ise kahtlen. Süüde oli väljas, võti oli lihtsalt lukuaugus.
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#5

E Mär 31, 2014 9:37

mis sest pumbast maha võtta, kui pinge puudu. Peaks vaatama ega pump lühises pole, siis kadunud pinge üles otsima
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#6

T Apr 01, 2014 21:58

Tuttav olukord. Tühja akuga käivitamisproovid võivad päris kiiresti ECU hävitada :(
SaabiKäbi
Postitusi: 3
Liitunud: P Mär 02, 2014 17:53
Asukoht:
Auto:

#7

N Apr 10, 2014 22:30

Oli vahepeal aega autoga tegeleda. Kokkuvõtteks oli tegu ikkagi pumbaga, mis saba oli andnud. Miks ma pumba otstel pinget ei näinud oli lihtne. Enne käivitamist laseb ta pumbale paariks sekundiks voolu peale, et surve üles saada, aga ei jäta toidet peale. Pumba paneb tööle peale seda, kui mootor käima on läinud ;). Tagasi vaadates kõik imelihtne. Pumba sain välja võttes ja natuke koputades tööle, ilmselt nihkusid harjad natuke vms. Peale seda jättis mind ikkagi peale 30km läbimist teele. Koju ikka ei jõudnud 1km jäi puudu. Lihtsalt, kui kaks häda korraga, siis ei suuda uskuda, et üks viga ei põhjusta veel teist, vaid kaks asja korraga saab ka saba anda! Tänud kõigile lahenduse leidmisel.
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#8

R Apr 11, 2014 9:20

Nagu mul kunagi - kõigepealt andis saba vända andur. Kui see vahetatud sai, läks auto korraks tööle ja suri välja. Kohe suri ka bensupump järgi ära.

Vasta