tere mure selline, et kadus igasugune õhu puhumine salongi, Auto-OFF proovisin, siis peksis algul 1-12 ja 1-13 viga, vendi mootor ei olnud kinni kiilunud - prrovisn järele, siis vaatasin kaitsmed üle- need olid OK. Siis Auto off jälle ja näitas 1-22 koodi - see tuli ilmselt sellest, et võtsin aku juhtmed maha. pärast oli kadunud. viimaks peksis 1-08 koodi, mille järgi peaks mingid labad puruks olema. no hea küll, sellest ma saan veel aru, aga miks vendi mootor üldse ei puhu sisse, mitte üks piuks - panin igaks juhuks aku pealt otse salongi vendi mootorile juhtmed taha ja siis töötas, vea koodiks aga näitab 1-08 ja mitte midagi mingit puhumist ei toimu.
Kas keegi oskab aidata, mul on mõistus otsas.
9-5, 2004 2.3 vector kliima ja salongi vent
minu saabikul ei töötanud vent kuna migi juhijalgade all alumiinium ribidega asjal oli läbipõlenud transister, sai vahetatud ja hakkas tööle, muidu kui need ribid vastu kere panin(kogematta) siis puhus täiest jõust, sealt leidsingi vea asukoha, keeruline asju õige nimega nimetada, aga võib ju sama asi läbi olla....
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
alumiinium ribidega asjal oli läbipõlenud transister
Kirjelduse järgi kõlab nagu salongiventilaatori reostaat.
OG 9-3 AERO osad: viewtopic.php?f=16&t=15481&p=217582#p217582
nu ma olen suht samale järeldusele juba jõudnud, aga tore on kinnitust saada, kuigi ma lahti pole veel jõudnud võtta.
warum sa ütlesid et see on juhi jalgade juures, kas selle saab seest kätte või peab kapoti alt vendi mootori juurest lahti võtma?
Mingil pildil nägin et on võetud vendi mootor välja ja sealt ka see resostaat, aga see oli vist mingi lammutuses tehtud pilt või doonori pilt.
Keegi oskab õelda mis hinnaks võib sellisel asjandusel olla?
warum sa ütlesid et see on juhi jalgade juures, kas selle saab seest kätte või peab kapoti alt vendi mootori juurest lahti võtma?
Mingil pildil nägin et on võetud vendi mootor välja ja sealt ka see resostaat, aga see oli vist mingi lammutuses tehtud pilt või doonori pilt.
Keegi oskab õelda mis hinnaks võib sellisel asjandusel olla?
Mul olid ühel audil ka mootoriharjad läbi, ja alguses aitas õrn koputus (hiljem küll vahetasin selle välja, sest kaua sa käid seal mootori all koputamas ) selle mootori pihta ja hakkas uuesti tööle - ma ei mäleta kuidas 9-5l küll sinna ligipääs oli, aga proovi korra koputada ja ehk mõikab - vbl on harjade viga, vbl pole.
Kogenud Aeronaut.
ei mootorit ei pea puutuma, juhi jalgade juures kuskil seal peaks olema, ma ei mäleta ka hästi enam, aga hullu polnud kättesaamisega.nu ma olen suht samale järeldusele juba jõudnud, aga tore on kinnitust saada, kuigi ma lahti pole veel jõudnud võtta.
warum sa ütlesid et see on juhi jalgade juures, kas selle saab seest kätte või peab kapoti alt vendi mootori juurest lahti võtma?
Mingil pildil nägin et on võetud vendi mootor välja ja sealt ka see resostaat, aga see oli vist mingi lammutuses tehtud pilt või doonori pilt.
Keegi oskab õelda mis hinnaks võib sellisel asjandusel olla?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Saan aru, et see on gaasipedaali juures ahju sisse ulatuv jublakas.
Kas juhtmetest tuleb lihtsalt sikutada, et näha kus need pistikud on mis selle reso või siis nn salongi vendi kiiruse kontrolleri küljest peaks kuskile külge minema?
Eile jõudsin nii kaugele, et sain selle reso (kontrolleri) välja aga juhtmetest väga sikutada ei julgenud. Need ribid läksid kogemata vastu kere (süüde oli väljas) ja vent hakkas täiega puhuma nagu sul warum oli eespool kirjeldatud.
Kas juhtmetest tuleb lihtsalt sikutada, et näha kus need pistikud on mis selle reso või siis nn salongi vendi kiiruse kontrolleri küljest peaks kuskile külge minema?
Eile jõudsin nii kaugele, et sain selle reso (kontrolleri) välja aga juhtmetest väga sikutada ei julgenud. Need ribid läksid kogemata vastu kere (süüde oli väljas) ja vent hakkas täiega puhuma nagu sul warum oli eespool kirjeldatud.
ma ei mäleta, kuidas nende juhtmetega oli, äkki tinutati sealsammas uued transid, aga mäletan et igaks juhuks tinutati üle kõik transistorid ja katkised vahetati uute vastu, eks sa proovi pusida:beer:Saan aru, et see on gaasipedaali juures ahju sisse ulatuv jublakas.
Kas juhtmetest tuleb lihtsalt sikutada, et näha kus need pistikud on mis selle reso või siis nn salongi vendi kiiruse kontrolleri küljest peaks kuskile külge minema?
Eile jõudsin nii kaugele, et sain selle reso (kontrolleri) välja aga juhtmetest väga sikutada ei julgenud. Need ribid läksid kogemata vastu kere (süüde oli väljas) ja vent hakkas täiega puhuma nagu sul warum oli eespool kirjeldatud.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Nii vahepeal olen siis oma puhuri jälle tööle saanud. Viga oligi vendi kiiruse regulaatoris. Kiskusin kiiruse regulaatori lahti trükkplaadini, seal nn kivil oli termopasta ää kuivanud ning kivi põles läbi. Vahetasin selle termopastat nõudva kivi ära ja ühe väiksema musta kivi veel igaks juhuks.
Sai asi kokku uuesti pandud ja töötas. JUPPIDE hinnaks kokku 3,60.
TEHTUD!
Tänan kõiki abi ja info eest!
Sai asi kokku uuesti pandud ja töötas. JUPPIDE hinnaks kokku 3,60.
TEHTUD!
Tänan kõiki abi ja info eest!
Nii vahepeal olen siis oma puhuri jälle tööle saanud. Viga oligi vendi kiiruse regulaatoris. Kiskusin kiiruse regulaatori lahti trükkplaadini, seal nn kivil oli termopasta ää kuivanud ning kivi põles läbi. Vahetasin selle termopastat nõudva kivi ära ja ühe väiksema musta kivi veel igaks juhuks.
Sai asi kokku uuesti pandud ja töötas. JUPPIDE hinnaks kokku 3,60.
TEHTUD!
Tänan kõiki abi ja info eest!
Tere
Kas tegemist sellise vidinaga?
sama jah.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989