9-5, 2004 2.3 vector kliima ja salongi vent

Vasta
takupay
Postitusi: 30
Liitunud: E Sept 16, 2013 17:44
Asukoht:
Auto:

#1

L Juun 07, 2014 14:22

tere mure selline, et kadus igasugune õhu puhumine salongi, Auto-OFF proovisin, siis peksis algul 1-12 ja 1-13 viga, vendi mootor ei olnud kinni kiilunud - prrovisn järele, siis vaatasin kaitsmed üle- need olid OK. Siis Auto off jälle ja näitas 1-22 koodi - see tuli ilmselt sellest, et võtsin aku juhtmed maha. pärast oli kadunud. viimaks peksis 1-08 koodi, mille järgi peaks mingid labad puruks olema. no hea küll, sellest ma saan veel aru, aga miks vendi mootor üldse ei puhu sisse, mitte üks piuks - panin igaks juhuks aku pealt otse salongi vendi mootorile juhtmed taha ja siis töötas, vea koodiks aga näitab 1-08 ja mitte midagi mingit puhumist ei toimu.

Kas keegi oskab aidata, mul on mõistus otsas.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#2

E Juun 09, 2014 19:57

minu saabikul ei töötanud vent kuna migi juhijalgade all alumiinium ribidega asjal oli läbipõlenud transister, sai vahetatud ja hakkas tööle, muidu kui need ribid vastu kere panin(kogematta) siis puhus täiest jõust, sealt leidsingi vea asukoha, keeruline asju õige nimega nimetada, aga võib ju sama asi läbi olla....
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
indigo
Postitusi: 33
Liitunud: T Mai 16, 2006 19:24
Asukoht:
Auto:

#3

E Juun 09, 2014 22:18

alumiinium ribidega asjal oli läbipõlenud transister


Kirjelduse järgi kõlab nagu salongiventilaatori reostaat.
takupay
Postitusi: 30
Liitunud: E Sept 16, 2013 17:44
Asukoht:
Auto:

#4

E Juun 09, 2014 23:36

nu ma olen suht samale järeldusele juba jõudnud, aga tore on kinnitust saada, kuigi ma lahti pole veel jõudnud võtta.

warum sa ütlesid et see on juhi jalgade juures, kas selle saab seest kätte või peab kapoti alt vendi mootori juurest lahti võtma?

Mingil pildil nägin et on võetud vendi mootor välja ja sealt ka see resostaat, aga see oli vist mingi lammutuses tehtud pilt või doonori pilt.

Keegi oskab õelda mis hinnaks võib sellisel asjandusel olla?
takupay
Postitusi: 30
Liitunud: E Sept 16, 2013 17:44
Asukoht:
Auto:

#5

E Juun 09, 2014 23:39

1-08 koodist sain jagu, seal oli murdunud üks plastik "sang" - vahetasin selle välja.
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#6

T Juun 10, 2014 13:32

Mina vahetasin enda vendi mootoril harjad ära ja töötab siiamaani.
Ei mäleta, millist veakoodi siis näitas.
Aga muidu sama, üks hommik enam ei puhunud tilkagi.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#7

T Juun 10, 2014 13:49

Mul olid ühel audil ka mootoriharjad läbi, ja alguses aitas õrn koputus (hiljem küll vahetasin selle välja, sest kaua sa käid seal mootori all koputamas :D ) selle mootori pihta ja hakkas uuesti tööle - ma ei mäleta kuidas 9-5l küll sinna ligipääs oli, aga proovi korra koputada ja ehk mõikab - vbl on harjade viga, vbl pole.
Kogenud Aeronaut. :drive:
takupay
Postitusi: 30
Liitunud: E Sept 16, 2013 17:44
Asukoht:
Auto:

#8

T Juun 10, 2014 17:28

Ligipääs on kapoti alt, kojamehed ja plastik katted tuleb ära võtta, väga hull töö ei ole, aga vendi mootorile otse voolu andes töötas. Minu arust ei tulnud vool peale mootorile. Aga eks ma uurin ja annan teada :)
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#9

K Juun 11, 2014 17:07

nu ma olen suht samale järeldusele juba jõudnud, aga tore on kinnitust saada, kuigi ma lahti pole veel jõudnud võtta.

warum sa ütlesid et see on juhi jalgade juures, kas selle saab seest kätte või peab kapoti alt vendi mootori juurest lahti võtma?

Mingil pildil nägin et on võetud vendi mootor välja ja sealt ka see resostaat, aga see oli vist mingi lammutuses tehtud pilt või doonori pilt.

Keegi oskab õelda mis hinnaks võib sellisel asjandusel olla?
ei mootorit ei pea puutuma, juhi jalgade juures kuskil seal peaks olema, ma ei mäleta ka hästi enam, aga hullu polnud kättesaamisega.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
takupay
Postitusi: 30
Liitunud: E Sept 16, 2013 17:44
Asukoht:
Auto:

#10

K Juun 11, 2014 18:43

Saan aru, et see on gaasipedaali juures ahju sisse ulatuv jublakas.

Kas juhtmetest tuleb lihtsalt sikutada, et näha kus need pistikud on mis selle reso või siis nn salongi vendi kiiruse kontrolleri küljest peaks kuskile külge minema?

Eile jõudsin nii kaugele, et sain selle reso (kontrolleri) välja aga juhtmetest väga sikutada ei julgenud. Need ribid läksid kogemata vastu kere (süüde oli väljas) ja vent hakkas täiega puhuma nagu sul warum oli eespool kirjeldatud.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#11

N Juun 12, 2014 19:18

Saan aru, et see on gaasipedaali juures ahju sisse ulatuv jublakas.

Kas juhtmetest tuleb lihtsalt sikutada, et näha kus need pistikud on mis selle reso või siis nn salongi vendi kiiruse kontrolleri küljest peaks kuskile külge minema?

Eile jõudsin nii kaugele, et sain selle reso (kontrolleri) välja aga juhtmetest väga sikutada ei julgenud. Need ribid läksid kogemata vastu kere (süüde oli väljas) ja vent hakkas täiega puhuma nagu sul warum oli eespool kirjeldatud.
ma ei mäleta, kuidas nende juhtmetega oli, äkki tinutati sealsammas uued transid, aga mäletan et igaks juhuks tinutati üle kõik transistorid ja katkised vahetati uute vastu, eks sa proovi pusida:beer:
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
takupay
Postitusi: 30
Liitunud: E Sept 16, 2013 17:44
Asukoht:
Auto:

#12

N Juun 19, 2014 17:39

Nii vahepeal olen siis oma puhuri jälle tööle saanud. Viga oligi vendi kiiruse regulaatoris. Kiskusin kiiruse regulaatori lahti trükkplaadini, seal nn kivil oli termopasta ää kuivanud ning kivi põles läbi. Vahetasin selle termopastat nõudva kivi ära ja ühe väiksema musta kivi veel igaks juhuks.

Sai asi kokku uuesti pandud ja töötas. JUPPIDE hinnaks kokku 3,60.

TEHTUD!

Tänan kõiki abi ja info eest!
amazon
Postitusi: 93
Liitunud: E Apr 13, 2009 14:01
Asukoht:
Auto:

#13

L Dets 27, 2014 20:34

Nii vahepeal olen siis oma puhuri jälle tööle saanud. Viga oligi vendi kiiruse regulaatoris. Kiskusin kiiruse regulaatori lahti trükkplaadini, seal nn kivil oli termopasta ää kuivanud ning kivi põles läbi. Vahetasin selle termopastat nõudva kivi ära ja ühe väiksema musta kivi veel igaks juhuks.

Sai asi kokku uuesti pandud ja töötas. JUPPIDE hinnaks kokku 3,60.

TEHTUD!

Tänan kõiki abi ja info eest!



Tere
Kas tegemist sellise vidinaga?



Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

P Dets 28, 2014 6:20

sama jah.
Vasta