Süüteküünlad.

Vasta
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#1

T Juul 01, 2014 9:57

Mis marki küünlad on õige paigaldada 2.0 141kw 98a. mootorile. Foorumist otsisin, aga ei leidnud selle kohta midagi.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

T Juul 01, 2014 10:09

BCPR6-ES või 7 sädevahega 1mm.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#3

T Juul 01, 2014 18:22

Tänan vastamast. Kummad paremad? Kas ES lõpuga või 7 lõpuga. Kas uued ongi kohe 1mm.se vahega või peab vahed ise paika panema? Arvan, et ma pole siin foorumis ainus kes seda ei tea.:wall:
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#4

T Juul 01, 2014 19:32

Ma küll oletan, kuid ma arvan, et Iisak mõtles kas BCPR6-ES või BCPR7-ES. targem oleks kaliibriga üle kontrollida vahe, enne kui külge keerad.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

N Juul 03, 2014 9:02

Ostes on sädevahe kas 0,7, või 1,1. Seega tuleb ise vahe korrigeerida.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#6

R Juul 04, 2014 8:21

Tänan. Jälle targem.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#7

R Juul 04, 2014 15:43

Olen kohanud küünlaid, kus elektroodide vahe suht 0.2mm erinev. Poest muidugi väideti, et kontrollida ei ole vajadust ning metallist lehtkaliibriga vahet kontrollida ei tohi !
Nüüd küsimus spetsialistidele, et kui palju mõjutab tegelikult nominal mõõdust erinev elektroodide vahe mootori tööd ning Co sisaldust heitgaasides ? Just kui ettenähtud on 1.0mm aga elektroodide vahe reguleerida kas 1.1mm või 0.9mm ?
Seni, vanematel sõidukitel, kõige paremini on on õigustanud suurem vahe ning varasem süüde.

Ette tänades: Sam
CrasherFox
Postitusi: 209
Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
Asukoht:
Auto:

#8

R Juul 04, 2014 17:03

DI kassett arvutab ja kontrollib mootori tööd põhinedes eeldusele, et NGK eelmainit kahe küünlamudeli sädevahe on 1mm. Lubatud tolerants oli vist 0,1mm.
Lehtkaliibriga ei tohi kontrollida nn plaatinaküünlaid - võid kalli kattekihi maha kraapida.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#9

P Juul 06, 2014 11:10

Millega neid vahesid siis õigeks panna? Hea, et asjast veel juttu tuli. Aärekese pealt oleks küünlad ära rikkunud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

P Juul 06, 2014 11:33


Lehtkaliibriga ei tohi kontrollida nn plaatinaküünlaid - võid kalli kattekihi maha kraapida.


Ohh, mida küll!?:thumb:


Natukene ka kõige üldisemat lugemist plaatina kohta: http://et.wikipedia.org/wiki/Plaatina
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta