Mis kanalitega tegu ?

Vasta
amazon
Postitusi: 93
Liitunud: E Apr 13, 2009 14:01
Asukoht:
Auto:

#1

L Sept 20, 2014 11:06

Hakati mu autol turbot vahetama. Uus turbo ebay-st, väljalaskekollektori tihend eestist, poest. Saadi juba kõik kokku tagasi, siis avastati, et uuel turbol ja tihendil mingid augud/kanalid, kus kohast õhk läbi pahiseb.
Millega tegu võiks olla ja miks vanal neid pole? :wall:

Autoks 9-5 3.0 bensukas MY00





Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

L Sept 20, 2014 19:59

Hankisid vale turbo. Vanal puudub EGR (exhaust gas recirulation). Nüüd pead leiutama, kuidas asjad "umbseks" teha.
amazon
Postitusi: 93
Liitunud: E Apr 13, 2009 14:01
Asukoht:
Auto:

#3

L Sept 20, 2014 22:07

Tänud.
Kas siis totaalselt vale jupp, mis pole üldse saabile mõeldud?
Või läheb uuematel mudelitel siis tõesti sealt torustik tagasi?

Ja muidugi peamine küsimus, kas kellelgi on soovitusi/kogemusi, mis moel ja kuhu neid ummistusi/pimedaid kõige lihtsam on ette aretada?
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#4

L Sept 20, 2014 23:03

No mina saan nii aru, et sul uuema 3.0 turbo. Kõige lihtsam ma pakun, on teha " custom" tihend mis ebavajalikud kanalid ummistab.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

P Sept 21, 2014 8:07

Tegelikult on sul "vale poole" tihend.
Plekist tihend nagu sul pildil käib tagumisele plokikaanele.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
amazon
Postitusi: 93
Liitunud: E Apr 13, 2009 14:01
Asukoht:
Auto:

#6

P Sept 21, 2014 10:37

Põhimõtteliselt peaks siis lihtsalt uue tihendi, samasuguse nagu vana, ostma ja kõik peaks vinks vonks kokku sobima? :head:
Vasta