Velg käib vastu supporti

Vasta
hoihoi
Postitusi: 39
Liitunud: P Dets 18, 2011 13:41
Asukoht:
Auto:

#1

P Nov 02, 2014 20:37

Eelmisel hooajal sai kasutatud samasid velgi, samade rehvidega ja mingeid probleeme ei olnud.
Nüüd sai valuvelg plekki vastu ära vahetatud ja oh häda, velg käib kraaps kraaps vastu supporti.
Mida teha?
Suvel vahetasin ära kettad ja klotsid.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

P Nov 02, 2014 20:50

Oled sa kindel et velg käib, mitte raskused, mis pandi tasakaalustamisel? Mul on nii olnud.

terv, teager
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#3

P Nov 02, 2014 21:02

Kas ainult üks ratas klõpsib vastu?Pakun, et keevituskoht pisut kõrgem ja käib vastu.Või on velg nii kõver, et ulatub mingi koht vastu käima.Plekkvelje puhul ju raskused löödavad, need ei tohiks suppordini ulatuda.
Tahan lennata ... :drive:
pets
Postitusi: 183
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#4

P Nov 02, 2014 21:14

Uus klots on paksem ja support ulatub rohkem väljapoole kui vanade klotsidega.
hoihoi
Postitusi: 39
Liitunud: P Dets 18, 2011 13:41
Asukoht:
Auto:

#5

P Nov 02, 2014 21:24

Ainult üks ratas klõpsib vastu.
velg kõver ei ole ja raskused on tõesti löödavad.
Aga mis oleks kõige valutum lahendus?
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#6

P Nov 02, 2014 22:28

võib-olla loll idee, aga natukene supordid relakaga maha lihvida, natukene, aga ma ei soovitaks, no see oleks äkki lihtsam võimalus, võis siis panna kulunud klotsid, et supord sissepoole tagasi saada, igaljuhul need veljed ei sobi.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#7

P Nov 02, 2014 23:49

Kõveruse all ei pea ma silmas vasemale-paremale viskamist, vaid just ülesse-alla.Nagu ma aru sain on tegemist 15" veljega, ehk siis velje ja supporti vahel on vaid millimeeter kuni poolteist.Seljuhul piisabki ainult väikesest veljeviskamisest.Velg on muidu seest sile?Pole mingit kõrgemat randikest või muhku.Kui ratta alt ära võtad siis peaks näha olema mis koht vastu toksib.Pane kolks suurema haamriga ja tee muhust lohk.
Tahan lennata ... :drive:
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#8

E Nov 03, 2014 9:03

Eelmisel hooajal sai kasutatud samasid velgi, samade rehvidega ja mingeid probleeme ei olnud.
Nüüd sai valuvelg plekki vastu ära vahetatud ja oh häda,.

Samad veljed ainult teised :freak:
Millise diameetrida veljed? Ega Aero või Hirsch pole?
__In Boost We Trust__
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#9

E Nov 03, 2014 9:15

See vist ikka ei ole väga oluline mis veljed need on Aero või Hirsch või Vector.
Kui ikka üks neljast käib vastu on viga selles veljes mis vastu käib.
Sa võid proovida ka seda, et nö. meelitad rattapoldid kinni.
Poldikoonus ei poe ilusti velje koonusesse ja ratas jääb natukene viltu alla.Piisab väga vähesest.
Keere rattapolte vaikselt risti koomale kuni kõik on kinni ja alles siis pinguta.


Ei taha targutada, vaid probleemile lahendust leida ;)
Tahan lennata ... :drive:
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#10

E Nov 03, 2014 10:18

Nagu Pets juba nimetas, on põhjus selles, et uued klotsid (ja ka kettad!) on paksemad, ilmselt pole kõnealused veljed originaalid. Ma olen samas jamas olnud - peale esimest klotsi-kettavahetust ei käinud ükski ratas all ringi :wall:. Kõige õigem oleks originaalveljed alla panna ja unustatud.

Kui sa seda ei taha teha siis hädalahendusena mõõdad ära, mitu mm on velge väljapoole vaja ja lased treialil sobiva paksusega distantskettad teha, et velg väljapoole tuua. Ajutise lahendusena kõlbavad ka sobivas mõõdus seibid aga nendega on ratta allapanek ebamugav - pead seibid mingi viskoosse tatiga paigale fikseerima kuniks poldid sees.

Tõenäoliselt ei suuda vaheketta/seibide tõttu ka keskava enam velge tsentreerida ja tekib vibra. Sel juhul on lisaks vaheketastele vaja tsentreerivaid, kolmnurkse profiiliga rõngaid, millega tood velje keskavale vajaliku koonuspinna väljapoole, vaheketta paksuse võrra.

Kui need veljed just perekonnareliikvia ei ole siis mina teistkorda seda enam küll ei tahaks, sebiks originaalid alla ja unustatud.
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#11

E Nov 03, 2014 10:37

Kõrvalt on hea targutada aga mina sinu asemel võtaksin need veljed alt ära ja paneks alla kas õige mõõduga 15-tollised või siis suurendaks diameetrit 16-tollini!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
ipi
Postitusi: 152
Liitunud: K Juul 11, 2007 10:49
Asukoht: Rakvere
Auto:

#12

E Nov 03, 2014 10:42

See vist ikka ei ole väga oluline mis veljed need on Aero või Hirsch või Vector.

D116 mõtles, et kas auto pole sul mitte Aero või Vector mudel, sest Aero ja osadele Vector mudelitele ei ole 15 tollist velge ette nähtud. Ei mahu hästi alla.
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#13

E Nov 03, 2014 10:53

See vist ikka ei ole väga oluline mis veljed need on Aero või Hirsch või Vector.

D116 mõtles, et kas auto pole sul mitte Aero või Vector mudel, sest Aero ja osadele Vector mudelitele ei ole 15 tollist velge ette nähtud. Ei mahu hästi alla.

Tunnistan süüd, ei süvenenud vist piisavalt :)Klotsivahetuse kohapealt samuti.
Tahan lennata ... :drive:
Vasta