suur mure mootori tööga !(korras ) viga oli umbes katalüsaatoris

arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 20, 2015 21:15

mure sai alguse eelmine aasta,kui otsustasin hakata aero omanikuks :D
1. auto ei tahtnud kohe kuidagi pöördeminna ja suri välja ,arvasin,et vigane DI ,sai vahetatud uue vastu mure ikka samasugune ja alles ,sai siis turbo lahti katkutud ,kuid too täitsa 90% lõtku vaba sai jälgitud mis turbo lõdvikud tegid tõmbasid kokku mitte ei paisunud ja pedaali litsudes kadus hääl ära ! siis sai selgeks vea algne põhjus väljalaske süsteemi on se koer maetud !nii sai jooks alt ära võetud ja viga oli esimeses katalüsaatoris mis oli umbes ,nii auto läks ilusti pöörde ja hakkas ka tasapisi liikuma pärast pikka seismist garaasi all.
2.nii sai üv käidud CO kõik tip-top ,kuid se oli alles järgmise vea algus pedaali litsudes hakkas mootori tuli põlema ! diagnost taha ja viga oli missfire ,sai siis pandud uued küünlad mida klubilised soovitasid,kuid kõik ikka samasugune .
3.sai siis vahetatud kõik vaakumvoolikud silikoonide vastu ja roolivõimuõli topsiku all olevad sinised originaal klapid uute vastu vahetatud mure ikka sama .4 täna sai ostetud apc klapp aga kõik ikka sama vajutad gaasi põhja esimene käib tühjaks ja kui teist hakkab vahetama hakkab detoneerima poob kinni ,kui kaas maha lasta ja uuesti vajutada siis läheb ja poob uuesti kinni ja mootori tuli hakkab põlema :( oskab äkki keegi nõu anda mida teha !!!!!!!!!!!!! lõigata teine katt ka seest tühjaks,või võib siin olla bensiinipumba või filtri kala kuna neid ma pole veel jõudnud torkida ! tegu siis 9-5 wagoniga mida peaks edasi vedama 2.3t 169kw käigukast on siis atm . kirjavigu on metsikult aga loodan,et saate aru ja kes vähegi viitsib või tahab äkki oskab soovitada midagi tarka !
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#2

T Jaan 20, 2015 21:41

Esmalt küsiks kas auto on tec2 all käinud?

Rauda jõuab ka hiljem defekteerida:wtf:
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#3

T Jaan 20, 2015 21:45

tec2 all pole käinud kuna väga ei jõua tlna ja läänemaal sellist aparaati pole
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

T Jaan 20, 2015 21:55

Selle raha ja aja eest, mis sa jamanud ise oled ja kulutanud , oleks võinud ikka pealinna Iisaku juurde Audaceri tiiru ära teha küll.

Oleksid sõitnud nägu naerul ja mõned asjad proovimata/ ostmata/ vahetamata jätnud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#5

T Jaan 20, 2015 23:06

Vōi saab keegi veel tec2-ga aidata ? Tänud juba ette ära
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#6

K Jaan 21, 2015 0:04

Pakun et drosselklapp on otsa saanud aga jah, Tech-2 näitab vea ära!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#7

K Jaan 21, 2015 16:15

võib juhtuda küll,et drosselklapp ,täna sai uuesti kõik voolikud üle vaadatud wg-varrast uuesti puhastatud ja ikka sama lugu :/ tuleb oodata mis lisak ja trionic vastavad ja pealinna minek ;D
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#8

N Jaan 22, 2015 18:17

no nii kuna tänane diagnosti päev jäi ära ja otsustasin veel ühe päeva temaga veeta siis lähenesin asjale teistpidi alustasin seda jama paagist ,uus pump ja filter ja esmapilgul nagu on jumet mootoritulukest enam põlema ei saanud kõvasti tallates ja asi nagu liikus ka natuke esimese hooga aga siis ilmselt andis mingi lõdvik järgi hirmsasti hakkas miski vilisema seal all ,aga eks paistab kuna pole väga palju sõitnud vaid esimesed 5km siis ei julge veel lubada et asi peaaegu korras :D aga tänud kõigile kes aitasid ja laupäev läheb siis tec2 ka järgi
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#9

N Jaan 22, 2015 22:46

"
[list][*]DI ,sai vahetatud uue vastu
[*]turbo lahti katkutud
[*]väljalaske süsteemi[...]jooks alt ära võetud
[*]uued küünlad
[*]vahetatud kõik vaakumvoolikud silikoonide vastu
[*]roolivõimuõli topsiku all olevad sinised originaal klapid uute vastu vahetatud
[*]apc klapp
[*]wg-varrast uuesti puhastatud
[*]uus pump ja filter
[*]laupäev läheb siis tec2 ka järgi
[/list]
"

Ma ei sa aru...kas päriselt nagu või!?!?! :conf:
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#10

R Jaan 23, 2015 14:54

Päriselt päriselt ,masendus tuleb !!peale võtsin täna gaasklappi maha ja jupideks gaasiklapil juhtmed täitsa otsas elektri poole peal enam ei imesta midagi !
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#11

R Jaan 23, 2015 15:09

Päriselt päriselt ,masendus tuleb !!peale võtsin täna gaasklappi maha ja jupideks gaasiklapil juhtmed täitsa otsas elektri poole peal enam ei imesta midagi !


Selles mõttes, et ENNE diagnostikat oled ehku peale ära vahetanud? See tekitab tõsise masenduse... Igapäevaselt näen kuidas auto tuuakse ostu-müügieelsesse kontroll PÄRAST auto ostmist ja siis selgub....

terv, teager
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#12

R Jaan 23, 2015 17:09

No niii asi täitsa per*** gaasiklapi puhastus andis viimase hoobi ,enam ei sõida üldse pöörded 400 -500 kohati sureb välja klapp ise läigib seest ja väljast nagu pühade muna voolikud õieti chekengine põleb koguaeg veakood sai kustutatud terve protsessi ajal oli akujuhe maas turbo rõhk 0.2 bar ehk siis midagi ,on se kogu jama tõesti selles gaasiklapis?? või mis tarkade klubi arvab?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

R Jaan 23, 2015 17:24

jääb üle veel kontrollida rõhud silindris ja kui see tehtud , siis keti märgid paika panna. kui kogu elektroonika on ok, siis viga peab olema rauas!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#14

R Jaan 23, 2015 17:34

Kett vahetatud 50 tuhat tagasi koos kõigega silindri rõhud siis sellised 9,3 9,2 ,92,9,2 aga palju nad olema peavad seda ei tea väidetavalt pool aastat tagasi tehtud kapremont ja keti märgid paigas
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#15

R Jaan 23, 2015 19:37

Veakoodideks näitas p123 p124 ja speed sensor
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#16

R Jaan 23, 2015 20:00

Mõistan, et mure suur, aga sõbralik soovitus, palun loe enne postituste tegemist ka foorumi reegleid:
7. "Vältige topeltpostitusi. Kasutage "Edit" nuppu oma postituse parandamiseks ja täiendamiseks. "Edit" nupu abil on võimalik ka oma postitus kustutada"

Sellise tempoga edasi tegutsedes ja postitusi jätkates usun et hommikuks on kapremont tehtud ning kere ka värvitud ;) Mina ootaks pigem selle homse Tech2 diagnosti ära ja siis jätkaks katse eksituse meetodil remonti.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
ErQ
Postitusi: 376
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht:
Auto:

#17

R Jaan 23, 2015 21:08

http://www.youtube.com/watch?v=WtNUyFZVY5g
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

L Jaan 24, 2015 10:52

Pragunenud juhtmed drosselklapis pole kunagi probleemsed.
alari83
Postitusi: 23
Liitunud: E Mai 12, 2014 21:24
Asukoht:
Auto:

#19

E Jaan 26, 2015 22:02

võtaks ka siis sõna ja jagaks enda kogemust :)
Ka minu auto viskas misfireid ja ei käinud ikka üldse edasi (2,3 aero ,184 kw ) proovisin ka alguses küünlaid vahetada,uut DI kasetti,uut segusiibrit,ikka sama lugu,mõõtsin silindrites surveid aga muutust mitte mingisugust. Tiksutab ainult hunniku misfiereid ja vahest isegi viskas segusiibri limp home peale. Lahenes asi sellega,et võtsin õhulugeja pistiku lahti ja asi paranes juba sellest tunduvalt,enam limp home i ei visanud ja misfireid ei lugenud. Tellisin uue õhulugeja ja kõik toimib nagu kord ja kohus. Õhulugeja ise viga ei andnud,vaid lihtsalt valetas ajule läbikäinud õhu kogust :)

video,kuidas limp home modeist siiber ära saada ,juhul kui ta peaks sul selles olema :)
https://www.youtube.com/watch?v=wr_CmGp20mk
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#20

E Jaan 26, 2015 22:05

tänud abi eest tasub proovida täna panin uue segusiibri natuke paranes ,kuid mitte oluliselt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#21

E Jaan 26, 2015 22:08

Sekka veel,

Tuttav väitis, et tänapäeva prantslastel on õhulugeja tolerants nii väikseks aetud, et kui mootor kulub, siis viskab juba mootori tule põlema. Ja mõõtes on kõik korras.
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#22

T Jaan 27, 2015 9:58


Tuttav väitis, et tänapäeva prantslastel on õhulugeja tolerants nii väikseks aetud, et kui mootor kulub, siis viskab juba mootori tule põlema.

kostub nagu korralik pullikaka. Õhu puhul puhuvad pilli niiskus, temp, tihedus jne - puht füüsiliselt ei saa (ega ole mõtet) teha nii täpset riista, mis nende suurt pilli puhuvate muutujatega (mitmes dimensioonis ja mittelineaarselt) kohalduksid või alati "ühese korrelatsioonimapi" võimaldaks, samas mikroskoopilist erinevust tingiva "normaalse kulumisega" (mis praktikas täiteastet ei mõjuta) aga hakkama ei saaks.

muidugi kui inimene väidab, et pole pullikaka, siis mis margi/mudeli peaks guuglisse lööma? Tüüphädad teab guugel kindlasti ära ning räägib lahti ;)
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#23

T Jaan 27, 2015 13:37

No nii sai ōhulugeja juhe tagant ära vōetud ja kohapeal seistes ei muutunud mitte kui midagi töötas ilusti ja ühtlaselt edasi ,kuigi peaks hakkama pöördeid loopima töötas 10 min isegi engine tuld ei visanud pōlema peale seisma jätmist ja uuesti käivitamist viskas tule pōlema ag töötas samamoodi seega ōhulugeja kutu ?
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#24

T Jaan 27, 2015 13:54

Teemaalgataja väitis mingil hetkel, et laupäeval läheb Tec2 taha. Kas see laupäev on juba möödas?
Täitsa sportlik huvi tekib, kui palju aega ja raha on võimalik autosse panna, ennem kui professionaalile nädata....
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#25

T Jaan 27, 2015 15:14

Tsiteerides Eesti filmiklassikat:
"Olgu mees või tuhat korda pikali löödud-mees tõuseb..."
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta