Selline lugu,et jahutussüsteemis on surve,vedelikku kaob vaikselt ja paisupaagist on tunda väljalaskegaaside lõhna.Kõik viitab sellele ,et kusagilt pääsevad gaasid jahutussüsteemi.
Plokikaane kõverus ?
Olen sellise veaga sõitnud pikalt ja olukord pole aja jooksul hullemaks läinud,mistõttu tuttav autoremontija arvas,et kui plokikaan oleks kõver siis ei saaks kuigi kaua sõita kuna lekke kohalt läheks tihend kiirelt ribadeks ja asi ühel pool.Loogiline oleks,mõtlen isegi nii...
Milline on targemate arvamus ? Mis variandid veel võivad olla-mõra kuskil...?Autoks 9-5 2.0 110kw bens. 2008a.
Sai küll remondi aeg kirja pandud aga sinna on veel üle nädala aega ja seniks kuni lammutamiseks läheb ja tõe teada saab tahaks lihtsalt huvi pärast kuulda targemate arvamusi,et millised üllatused võivad ees oodata.
Surve jahutussüsteemis.
Süsteemis ju peabki olema rõhk sees. 1,25bar.:freak:
Lase teha keemiline test. Kohe saab aru, kui co ja co2 veesärki pääsevad. Ühtlasi lase ka veesärk survestada lekke tuvastamiseks.
Selleks, et antud mooritel kaasi kõveraks saada, tuleks ikka kurja vaeva näha.
Lase teha keemiline test. Kohe saab aru, kui co ja co2 veesärki pääsevad. Ühtlasi lase ka veesärk survestada lekke tuvastamiseks.
Selleks, et antud mooritel kaasi kõveraks saada, tuleks ikka kurja vaeva näha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Süsteemis ju peabki olema rõhk sees. 1,25bar.:freak:
Lase teha keemiline test. Kohe saab aru, kui co ja co2 veesärki pääsevad. Ühtlasi lase ka veesärk survestada lekke tuvastamiseks.
Selleks, et antud mooritel kaasi kõveraks saada, tuleks ikka kurja vaeva näha.
Kui ma paisupaagi korgi korralikult kinni keeran siis ajab voolikud punni ja töötava mootoriga mulksub õhku paaki.Ilmselge co hais tuleb ka paisupaagist.
Veesärgi survestamine ? Kus seda Tartus teha saab ?
Carring ?
Veesärgi survestamine annab mulle mida ? Saan teada kas süsteem lekib ? Vaja oleks teada kus lekib ,aga kas survestamine seda näitab ?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ilmselt näitab jah. Muidu poleks ju väga mõtet teha.
Lihtsalt nii arutelu jätkamiseks: Paisupaagi kork. See on ette nähtud kindlat survet hoidma. Aga eks needki lagunevad. Ei tohiks olla väga kallis tükk vahetamiseks, kui juba enne diagnoosi juppide vahetamiseks läheb..:)
Aga kui sul ikka juba muliseb seal, siis ma väga ei sõidaks selle autoga. Kui siis ainult töökotta.
Lihtsalt nii arutelu jätkamiseks: Paisupaagi kork. See on ette nähtud kindlat survet hoidma. Aga eks needki lagunevad. Ei tohiks olla väga kallis tükk vahetamiseks, kui juba enne diagnoosi juppide vahetamiseks läheb..:)
Aga kui sul ikka juba muliseb seal, siis ma väga ei sõidaks selle autoga. Kui siis ainult töökotta.
Ilmselt näitab jah. Muidu poleks ju väga mõtet teha.
Lihtsalt nii arutelu jätkamiseks: Paisupaagi kork. See on ette nähtud kindlat survet hoidma. Aga eks needki lagunevad. Ei tohiks olla väga kallis tükk vahetamiseks, kui juba enne diagnoosi juppide vahetamiseks läheb..:)
Aga kui sul ikka juba muliseb seal, siis ma väga ei sõidaks selle autoga. Kui siis ainult töökotta.
Paisupaagi korgi vahetus oleks väga lihtne ja odav aga kui paisupaagist tuleb samasugust lõhna nagu sumbutajast ning veel mõned asjaolud viitavad selgelt lekkele jahutussüsteemis siis minu meelest pole küsimus kas lekib vaid kus lekib ja paisupaagi korgis antud viga pole kindlasti mõtet otsida.
Selle muliseva autoga olen ma juba väga kaua sõitnud ja sõidan edasi kuni ülejärgmise nädala esmaspäevani sest sellele autole meeldib sõita.:)Eile näiteks rõõmustas ta mind rekordiliselt väikese küttekuluga millist mina pole veel varem SIDi peal näinud-7,3 l/100km maanteel.:) Nii,et sõidan peaaegu rahuliku südamega remondipäevani edasi,ei värise ega põe sest tegu ju kõigest autoga,rauast tarbeesemega;)
Aga ikkagi oleks huvitav ennetavalt teada,kus võiks lekkkohti veel olla kui see ei ole plokikaane vahel.:?
No nii,täna sai siis auto remonditud.
Liigse surve jahutussüsteemis ja vedeliku kao põhjustas väsinud plokikaane tihend.Jahutusvedelik pääses teise ja kolmandasse silindrisse ,põhjustades viimasel ajal tihedalt ka käivitusprobleeme.Boonusena tuli kaasa korralikult soojenev salong mille üle ma siin foorumiski varasemalt vingunud olen.Pean oma sõnad tagasi võtma,kuna täna oli -5-8 kraadise külmaga tõesti salong väga soe ja soojaks läks kiiresti. Palusin oma Saabilt andeks,et ma temast halvasti olen rääkinud ja pean siinkohal endale tuhka pähe raputama:)
Lisaks hakkas taas tööle viimasel nädalal põhjuseta veateadet andud jahutusvedeliku taseme andur.
Vot sihuke tore päev siis;)
Liigse surve jahutussüsteemis ja vedeliku kao põhjustas väsinud plokikaane tihend.Jahutusvedelik pääses teise ja kolmandasse silindrisse ,põhjustades viimasel ajal tihedalt ka käivitusprobleeme.Boonusena tuli kaasa korralikult soojenev salong mille üle ma siin foorumiski varasemalt vingunud olen.Pean oma sõnad tagasi võtma,kuna täna oli -5-8 kraadise külmaga tõesti salong väga soe ja soojaks läks kiiresti. Palusin oma Saabilt andeks,et ma temast halvasti olen rääkinud ja pean siinkohal endale tuhka pähe raputama:)
Lisaks hakkas taas tööle viimasel nädalal põhjuseta veateadet andud jahutusvedeliku taseme andur.
Vot sihuke tore päev siis;)
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
oleks veel kütusepaak kah ise täitunud, oleks päev lausa imeline olnud :D
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas