saab 9-5 2.0t ei käivitu enam

Vasta
Kaslane
Postitusi: 32
Liitunud: P Aug 04, 2013 15:39
Asukoht:
Auto:

#1

T Veebr 03, 2015 14:23

Taaskord uue probleemi otsas. Nimelt siis see hommik auto enam ei käivitunud, starter kerib ilusti, aku on täis. Vaatasin ka veel kütusepumba kaitsme üle - oli korras. Süüdet keerates kuulasin ka tagumise istme alt kas pump üldse teeb häält - tegi. Nüüd mõtted otsas. Soovitusi?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

T Veebr 03, 2015 14:32

DI järgmisena, edasi väntvõlli andur.
__In Boost We Trust__
Kaslane
Postitusi: 32
Liitunud: P Aug 04, 2013 15:39
Asukoht:
Auto:

#3

T Veebr 03, 2015 19:29

Niipalju sai siis edasi uuritud, et küünlatesse sädet ei jõua.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#4

T Veebr 03, 2015 19:55

Niipalju sai siis edasi uuritud, et küünlatesse sädet ei jõua.
Süütekasset siis õhtal nagu eel nimetatud DI, tüüpviga nende saabide mootoritel.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#5

T Veebr 03, 2015 20:14

Kuidas kontrollisid?
Kaslane
Postitusi: 32
Liitunud: P Aug 04, 2013 15:39
Asukoht:
Auto:

#6

T Veebr 03, 2015 23:06

Amatööri moodi - võtsin Kassetti välja, jätsin ühe küünla otsa ja andsin starterit korraks. Muidugi oli ka abiline.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

K Veebr 04, 2015 6:16

Selle meetodoga saab DI tavaliselt kohe otsa ka.
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#8

K Veebr 04, 2015 7:04

Küljes võiks olla kõik küünlad aga kui on katkine vändaandur siis ju pole ka sädet.:wise:
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#9

K Veebr 04, 2015 8:52

Kui spetsialisti juurde ei lähe, pead hakkama proovimise korras vahetama. Õnneks vändaandur palju odavam DI-st, seega proovi see ennem ära vahetada. Kui polnudki selles viga, võid vähemalt kergemalt hingata, et sai see ka uue vastu ära vahetatud.

Kaslane
Postitusi: 32
Liitunud: P Aug 04, 2013 15:39
Asukoht:
Auto:

#10

N Veebr 05, 2015 15:16

Njamh, töökojas öeldi, et süütepool lõhki ja niiskus vahel. :(
MärtKivimees
Postitusi: 69
Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi

#11

K Veebr 11, 2015 8:29

Mul on näiteks nii et vahepeal laksust ei vea isegi starterit ringi, keerad võtmest ja ei midagi. pumba võtab ilusti taha ja kõik muu aga võtme lõppu keerates ei miskit. Soojalt läheb ilusti käima ja hommikul külmalt. Aga nii kui ilm veidi pehmem ja vahepeal sõitmiste vahele c 10 minti jäänud siis on korras, jälle passi niikaua kuni külmaks läheb. töökojas käisin ise kah. Siis töötas laitmatult kui viga otsisime :D
Kaslane
Postitusi: 32
Liitunud: P Aug 04, 2013 15:39
Asukoht:
Auto:

#12

K Veebr 11, 2015 13:01

Nojah, mul oli Süütekassett läbi ikka, lahti võttes oli näha, et mõrasid täis ja niiskust oli vahele läinud. Aru ei saa ainult sellest, et millest need mõrad tekivad?:freak:
Vasta