9-5 ei kaivitu

elar25
Postitusi: 56
Liitunud: E Mai 02, 2011 22:11
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

T Mär 10, 2015 23:25

Tere

Saab 9-5 ei lahe kaima. Isegi ei luba. Suude laheb sisseelekter tuleb taha, kuid starter jargi ei tule. Aku probleemiks pole. Auto tabloo utleb, et cheking OK. Edindus ajus erroreid ei leidnud.


Siiani on auto end alati kaima lopuks rale vaikest pausi moelnud. Tana aga ei joudnud seda hetke ara oodata. Mis voib olla veaks?
Mugav peab olema!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Mär 11, 2015 9:56

Automaat või manuaal?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
silv3r
Postitusi: 1
Liitunud: P Mär 01, 2015 21:56
Asukoht:
Auto:

#3

K Mär 11, 2015 13:42

Ka minul auto ei käivitu. Kuuldavasti oli ka varem esinenud autol seda et tühja kohapealt lihtsalt auto ei käivitu ning hiljem jälle toimib. Minul aga üks hommik enam auto käima ei läinudki ja seda juba mitmendat päeva. Sai diagnostika tehtud mis ei näidanud ühtegi viga. Sai kontrollitud ka sädet ning paistab et säde puudub.
Autoks Saab 9-5 vector sportcom, 2,3T ecopower manuaal, 2002a, vin: YS3EF55E223043335. Auto asub Pärnus.
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#4

K Mär 11, 2015 14:40

Bensiin ja säde peavad jah mootoris kokku saama.

Viimati oli mul viga väntvõlli anduris.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
elar25
Postitusi: 56
Liitunud: E Mai 02, 2011 22:11
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

N Mär 12, 2015 14:53

Auto on automaat kastiga.
Väntvõlli anduri pidi olema katki kui probleem esineb vaid sooja mootoriga ... mul aga mootori temperatuur rolli ei mängi.
Olen lasknud esinduses vigu lugeda ning mälu pidi olema selles osas puhas.
Üldjuhul öeldakse, et sõida niikaua kuni täitsa seisma jääd, siis saab ka vea kindlaks teha. Selline loto mängimine tüütab aga ära, et kas seekord läheb käima kohe ... hiljem või üldse mitte.
Üldjuhul, kui juba autosse istuda, siis on ju soov liikuda ... ja kohe :-)
Mugav peab olema!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

N Mär 12, 2015 15:04

Käigukangi asendi andur?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#7

N Mär 12, 2015 15:15

bensiinipump?

üldjuhul, kui häda suur, viiakse auto pädevasse töökotta. Foorumi kasutamine on selline natuke pika vinnaga asi. Eeldab küsijalt mõningasi eelteadmisi ning probleemi põhjalikku kirjeldamist ka.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#8

N Mär 12, 2015 15:23

Neutral Position Switch tuleb välja vahetada.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#9

N Mär 12, 2015 15:42

kui õnnestuks teada saada, kas mootor käib ringi käivitamise ajal....või ei käi
eks võib veelgi proovida
süütelukk vahetada
starter ka
massi ja plussikaablid kontrollida
veel nipet näpet uurida
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

N Mär 12, 2015 15:59

Kirjutas ju esimeses postis,et starter järgi ei tule.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#11

N Mär 12, 2015 16:11

näh, ongi kirjas

aga seal on teine hädaline ka, ajab sassi. Tahaks ju kõiki aidata:)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
elar25
Postitusi: 56
Liitunud: E Mai 02, 2011 22:11
Asukoht: Tallinn
Auto:

#12

N Mär 12, 2015 21:19

Käigukasti anduri viga ma eriti ei usu, sest ma ei ole käigukangi puutunud mittekäivituse ja käivitumise vahel.

Esmaspäeval on Saabianti inimestel võimalus viga leida ... lootust nad aga ette ülemäära ei andnud, öeldes, et kui nende juures käivitub, siis viga ei selgu :-(.

Tänud mõtete eest! Pakun neid kindlasti välja ka teeninduses.

Elar
Mugav peab olema!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

R Mär 13, 2015 10:05

Selle vea selgekstegemine võtab ca 10min aega.
Aga anna siia ka siis teada:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
MärtKivimees
Postitusi: 69
Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi

#14

R Mär 13, 2015 14:37

Tere, minul mure sama Saabil, vahel käivitub ,vahel mitte. Bensupump hakkab tööle, kõik kellad viled muidu toimivad, kaks korda diagnostikat lasta teinud. Di-kassetti ja vända andurit kahtlustan isegi aga nendega pidi kuuldavasti nii olema et mootor käib ringi aga ei käivitu. Minul on nii et keerad võtit ja ei võta starterit järgi ehk siis signaal nagu blokitakse kuskilt ära. Starteri töökorda ja käigukasti andurit kontrolliti-toimivad.
Autoks 1999 9-5 2,0t automaat. Veel niipalju et hommikul alati läheb käima aga kui kuskil palju linnavahel sõitmist ja pidevat seismajätmist-käivitamist siis mõnigi kord lihtsalt põmm, ja ei lähe käima st ei võta starterit järgi. Sid display viskab vahel mingit infi ja blingi aga ma ei saa aru kuna piksleid ei ole ning uut hetkel ei ole võimalik osta.
Ehk kellegil on mõtteid?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

R Mär 13, 2015 16:34

Eks starter ole esimene ja luku kontaktplaat teine variant antud kirjelduse puhul. Võimalusi on muidugi veel.
MärtKivimees
Postitusi: 69
Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi

#16

R Mär 13, 2015 17:55

Kas on võimalik et saab anti theft system on kuidagi seotud ka auto käivitamisega? nimelt selle patareid on mul läbi ning youtubest ja ingliskeelsetest foorumitest on olnud väiteid et see nagu ka võiks olla seotud et vahel käivitub vahel mitte, starterist tuleb särtsu küll seda töökojas üks saabimees kontrollis.
elar25
Postitusi: 56
Liitunud: E Mai 02, 2011 22:11
Asukoht: Tallinn
Auto:

#17

T Mär 17, 2015 17:22

Tere!

auto käis eile teeninduses, kuid kuna seal käivitus nii nagu peab, siis vea leidmine lükkus tulevikku. See tähendab, et ma ei tea ka edspidi, kas ja millal mu auto käivitub (90% kordadest käivitub siiski nii kuis peab).

Vea leidmiseks tuleb oodata kui see sagedamini esineb ... kui keegi teab moodust, kuidas enne seda viga määrata, siis andke julgelt teada ... olen nõus proovima kõiki lahendusi.

Elar
PS. Saabianti teeninduse sõnul signalisatsioon seda põhjustada ei saa. Immo pidi mul ka töötama nagu kord ja kohus.
Mugav peab olema!
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#18

T Mär 17, 2015 18:06

Oled tähele pannud ilma millal sul see käivitusprobleem sagedasem on? Näiteks niiskete ilmadega?
Tere!

auto käis eile teeninduses, kuid kuna seal käivitus nii nagu peab, siis vea leidmine lükkus tulevikku. See tähendab, et ma ei tea ka edspidi, kas ja millal mu auto käivitub (90% kordadest käivitub siiski nii kuis peab).

Vea leidmiseks tuleb oodata kui see sagedamini esineb ... kui keegi teab moodust, kuidas enne seda viga määrata, siis andke julgelt teada ... olen nõus proovima kõiki lahendusi.

Elar
PS. Saabianti teeninduse sõnul signalisatsioon seda põhjustada ei saa. Immo pidi mul ka töötama nagu kord ja kohus.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#19

T Mär 17, 2015 21:00

Tere!

auto käis eile teeninduses, kuid kuna seal käivitus nii nagu peab, siis vea leidmine lükkus tulevikku. See tähendab, et ma ei tea ka edspidi, kas ja millal mu auto käivitub (90% kordadest käivitub siiski nii kuis peab).

Vea leidmiseks tuleb oodata kui see sagedamini esineb ... kui keegi teab moodust, kuidas enne seda viga määrata, siis andke julgelt teada ... olen nõus proovima kõiki lahendusi.

Elar
PS. Saabianti teeninduse sõnul signalisatsioon seda põhjustada ei saa. Immo pidi mul ka töötama nagu kord ja kohus.


Ja iisaku juurde sa ei pöördu miks? Ütles ju et 10 minuti teema..
Kogenud Aeronaut. :drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

K Mär 18, 2015 8:25

Päris 10 min. teema see vast ei ole, aga palju aega ka ei võta, kui momendil ei käivitu. Tõmberelee juhtmest mootori vahepistikus saab ju mõõta, kas sinna tuleb pinge.
Immo ja signaga puudub uleüldse seos.
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#21

K Mär 18, 2015 10:58

Vända andur hakkab sarnaste sümptomitega surema. Algul ei lähe mõnel üksikul korral käima, varsti ei lähe enam üldse käima. Sa asud ju Tallinnas, loovuta see paarkümmend eurot kas Trionicule või Iisakule ja saad probleemile vastuse.

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

K Mär 18, 2015 15:18

Vändaanduri ja starteri mittetöötamise vahel puudub paraku seos.

Vända andur hakkab sarnaste sümptomitega surema. Algul ei lähe mõnel üksikul korral käima, varsti ei lähe enam üldse käima. Sa asud ju Tallinnas, loovuta see paarkümmend eurot kas Trionicule või Iisakule ja saad probleemile vastuse.
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#23

K Mär 18, 2015 15:50

Andestust, jäi teema algus lugemata :(

elar25
Postitusi: 56
Liitunud: E Mai 02, 2011 22:11
Asukoht: Tallinn
Auto:

#24

R Mär 20, 2015 18:37

Probleem selles ongi, et üldjuhul käivitub, mistõttu viga pole võimalik määrata. Tuleb lihtsalt aega võtta ja natuke närve süüa ja siis kunagi uuesti teenindust külastada. Teeninduste oss ma pole üldjuhul valiv, kuid ma lihtsalt siin pakutud isikuid ei tea (ning nende asukoti).

Probleem on esinenud nii kuiva kui niiske ilmaga ... ka katuseall olevas parklas. Statistiliselt vaadates läheb auto alati käima kui tegemist päeva esimese sõiduga. Oht mittekäivituda on suurem pärast pikemat sõitu poeparklas või ka peale lühemat sõitu, kui tegemist viimase paari tunni sees juba teise käivitamisega. Ka siis pole käima läinud, kui sõidetud vaid Mustamäelt kesklinna ja auto seisnud kaks tundi ehk mootor juba täitsa külm. Järgmine hommik aga töötas taas nagu kord ja kohus.

Päris 10 min. teema see vast ei ole, aga palju aega ka ei võta, kui momendil ei käivitu. Tõmberelee juhtmest mootori vahepistikus saab ju mõõta, kas sinna tuleb pinge.
Immo ja signaga puudub uleüldse seos.
Mugav peab olema!
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#25

R Mär 20, 2015 18:44

Ikkagi pakuks käigu asendi andurit. Vahetus ei võta kaua aega. Endal puurisin needid lahti, puhastasin ära, uus määre sisse ja siis kruvisin kokku tagasi. Ajutiselt sain asja korda aga see oli ajutine. Vahetasin ära ja probleem kadus. Mul olid sümptomid samad, esialgu mitte käivitumist tuli harva ette. Hiljem sagedamini ja seda just poe parklates jne.
Vasta