Hei,
eile juhtus see taas, et auto ei käivitunud kohe. Sel ajal kui ta ei käivitunud liigutasin aga käigukangi (süüde oli sees). Jälgisin ka armatuuri ja armatuuris liikus ilusti käigukangi asendit tähistav tuluke. Usun, et see peaks välistama selle anduri vea.
Kümmekond minutit hiljem auto taas käivitus ning ülejäänud päeval probleemi ei esinenud.
Elar
9-5 ei kaivitu
Minu 9-5l oli käivitamisega sama probleem.Käivitamisele mõjus nii mootori temperatuur kui ka käigukangi asendi muutmine-kuidas kunagi.Ülekaalus oli isegi temperatuur.Kusjuures külma mootoriga ei olnud kunagi probleemi käivitamisega.Töösooja mootoriga oli tihti abi-ava kapott ja oota mingi aeg ning
kõik OK. Mitmelt poolt soovitati alustada s.luku põhja vahetamisega.Ise olles jälginud starteri mitte tahatõmbamist kaldusin arvama et slukus ei tohiks viga olla.Otsustasin pihta hakata käigukasti asendi anduri vahetuse kasuks (Gear Selector Position Sensor)Nüüd on vahetusest mööda pea kuu aega ja käivitamisega on kõik korras.Enne vahetust oli aeg ajalt probleemi käivitamisega ja viimasel ajal pea iga päev.Vidin ise on suht kallis,vahetus lihtne.
kõik OK. Mitmelt poolt soovitati alustada s.luku põhja vahetamisega.Ise olles jälginud starteri mitte tahatõmbamist kaldusin arvama et slukus ei tohiks viga olla.Otsustasin pihta hakata käigukasti asendi anduri vahetuse kasuks (Gear Selector Position Sensor)Nüüd on vahetusest mööda pea kuu aega ja käivitamisega on kõik korras.Enne vahetust oli aeg ajalt probleemi käivitamisega ja viimasel ajal pea iga päev.Vidin ise on suht kallis,vahetus lihtne.
Hei,
eile juhtus see taas, et auto ei käivitunud kohe. Sel ajal kui ta ei käivitunud liigutasin aga käigukangi (süüde oli sees). Jälgisin ka armatuuri ja armatuuris liikus ilusti käigukangi asendit tähistav tuluke. Usun, et see peaks välistama selle anduri vea.
Kümmekond minutit hiljem auto taas käivitus ning ülejäänud päeval probleemi ei esinenud.
Elar
See ei välista midagi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tere,
Ka starteri relee on korras? Peaks asuma rooli all.
Mul andis otsad vaakumpumba relee. Väljendus selles, et pump jäi peale mootori seiskumist tööle. Tuli koputada relee karpi ja relee tegi plõksu ning lülitus välja. Sai relee vahetatud ja kõik korras.
Ka starteri relee on korras? Peaks asuma rooli all.
Mul andis otsad vaakumpumba relee. Väljendus selles, et pump jäi peale mootori seiskumist tööle. Tuli koputada relee karpi ja relee tegi plõksu ning lülitus välja. Sai relee vahetatud ja kõik korras.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Kust need jupid saite ning kuidas vahetus käis ? Mul vist on sama probleem, arvuti näitas P0705 veakoodi
Transmition Range sensor cirquit malfunction (PRNDL input)
Transmition Range sensor cirquit malfunction (PRNDL input)
Ostsin kasutatud jupi. Vahetuse kohta leiab õpetuse võrgust. Rasket pole midagi:
- Aku maha
- Aku raam maha
- Anduri enda poldid lahti
- Tõmbad vana anduri telje otsast ära
- Uus samamoodi tagasi ja tagurpidi järjekorras poldid kinni
Kokku tunnike heal juhul.
- Aku maha
- Aku raam maha
- Anduri enda poldid lahti
- Tõmbad vana anduri telje otsast ära
- Uus samamoodi tagasi ja tagurpidi järjekorras poldid kinni
Kokku tunnike heal juhul.