Kütuse kulu liiga kõrge.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Autoks siis 1999 9-5 2.0 LPT Automaat,
Arvutuse järgi kütuse kulu sain 16,4l/100km ja see on muret tekitav nii väikse mootori kohta.Järgin kõiki liiklusreegleid ja sõidan rahulikult, ummikuid siin Rakveres ei ole ning teede seisukord ei luba ka kiirendusi eriti teha.
Äkki siin targemad Saabi inimesed oskavad nõu anda mis võiks viga ollla?
Sid ei näita midagi ega ka kuskilt tulukesi ka ei põle.
Arvutuse järgi kütuse kulu sain 16,4l/100km ja see on muret tekitav nii väikse mootori kohta.Järgin kõiki liiklusreegleid ja sõidan rahulikult, ummikuid siin Rakveres ei ole ning teede seisukord ei luba ka kiirendusi eriti teha.
Äkki siin targemad Saabi inimesed oskavad nõu anda mis võiks viga ollla?
Sid ei näita midagi ega ka kuskilt tulukesi ka ei põle.
Kui külmamootoriga sõit enamasti ja lühikesed otsad enamasti linnas siis võib tulla isegi ehk selline näit ?
Mul küll manuaal ja 9-3 ja sõidan samuti Rakveres üsna tihti, kiirelt sõita tõesti ei saa linnas aga linnavahel aerutades kukub seier küll kiirelt suht.
Mingeid muid nähtusi autol ei esine ? Liigub nagu peab jne ?
Mul küll manuaal ja 9-3 ja sõidan samuti Rakveres üsna tihti, kiirelt sõita tõesti ei saa linnas aga linnavahel aerutades kukub seier küll kiirelt suht.
Mingeid muid nähtusi autol ei esine ? Liigub nagu peab jne ?
Saab 9-3 MapTun Performance
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Jh aga 110kw võiks ju ikka kuskil 13-14 olla kulu, külma mootoriga sõidan küll suht palju. Kahjuks ei ole kogemusi teiste autodega olnud kuna ostsin esimeseks autoks endale just Saabi, seega ei oska vaadata et mis seal valesti või ei.
Neti avarustes tuhlates on ainult võimsamatel aerodel selliseid numbreid keskmiseks linna kuluks. Maanteelgi rahulikult 100ga kulgedes on keskmine olnud 10.5 mis on päris kõrge minuarust. Sõbra diagnostika aparaat ei näidanud mingeid veakoode.
Neti avarustes tuhlates on ainult võimsamatel aerodel selliseid numbreid keskmiseks linna kuluks. Maanteelgi rahulikult 100ga kulgedes on keskmine olnud 10.5 mis on päris kõrge minuarust. Sõbra diagnostika aparaat ei näidanud mingeid veakoode.
Kunagi oli automaat kastiga Nissan Primera 2 liitrine bensukas ja sellel ma sain kuluks 15 linnas.
10.5 on automaadi puhul vist okei maantel, ehk mõni samade näitajatega 9-5 kasutaja komenteerib ka asja, pilt siis ehk selgem ,et kas on asi õige või vale ! :)
10.5 on automaadi puhul vist okei maantel, ehk mõni samade näitajatega 9-5 kasutaja komenteerib ka asja, pilt siis ehk selgem ,et kas on asi õige või vale ! :)
Saab 9-3 MapTun Performance
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Tehas annab sellele mootorile 4-käigulise isemõtleva kasti otsas järgmised numbrid:
linn 15,1
maantee 7,6
keskmine 10,4
Tehase numbritele võid olenevalt olukorrast lisada 0,3-1,5 liitrit ja saad reaalelu kulu. Kui vaid linnas sõita, siis ei imestaks selle 16,4 kulu üle. Auto ka vana ja pole ime, et kulu kõrgem kui uuena. Tasuks esmalt veenduda, et ega mõni pidur peale jooksma ei jää. Teiseks võtaks mõne puhastusvedelikuga toitesüsteemi puhastuse ette. Kui see ka ei aita, siis asuks mehhaanika kallale.
Üldiselt Saabide puhul ei maksa kütusekulu üle kurta, tavaliselt kurdetakse pigem kütusekulu ja mineku suhte puudulikkuse üle ;)
Ja nagu Oliver777 küsis, siis kuidas seda keskmist kulu mõõdad? Kas võtad paagi täis ja jagad peale mõningast sõitmist tangitud liitrit läbitud kilomeetritega või kasutad mõnda muud meetodit?
linn 15,1
maantee 7,6
keskmine 10,4
Tehase numbritele võid olenevalt olukorrast lisada 0,3-1,5 liitrit ja saad reaalelu kulu. Kui vaid linnas sõita, siis ei imestaks selle 16,4 kulu üle. Auto ka vana ja pole ime, et kulu kõrgem kui uuena. Tasuks esmalt veenduda, et ega mõni pidur peale jooksma ei jää. Teiseks võtaks mõne puhastusvedelikuga toitesüsteemi puhastuse ette. Kui see ka ei aita, siis asuks mehhaanika kallale.
Üldiselt Saabide puhul ei maksa kütusekulu üle kurta, tavaliselt kurdetakse pigem kütusekulu ja mineku suhte puudulikkuse üle ;)
Ja nagu Oliver777 küsis, siis kuidas seda keskmist kulu mõõdad? Kas võtad paagi täis ja jagad peale mõningast sõitmist tangitud liitrit läbitud kilomeetritega või kasutad mõnda muud meetodit?
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Abiks on Fuel Buddy äpp ja siis enda arvutused (tangitud liitrid , läbitud km)
Kui ostsin siis lasin vahetada õli+filter, õhufiltri, küünlad, vaakumpumba voolikud, bensiinifiltri.
CrC fuel injector cleaner sai proovitud ühe paagiga, minek läks isegi algul veidi paremaks ja mootor töötab ühtlasemalt.
Mõtlen küll et kas siis võiks juba vähe aju sättida ja võimsust suurendada kui kütusekulu samaks jääks, olen kuulnud mingisugustest variantidest?
Saabi ei tahaks välja vahetada kuna see on ikkagi Saab ja olen fänn :)
Kui ostsin siis lasin vahetada õli+filter, õhufiltri, küünlad, vaakumpumba voolikud, bensiinifiltri.
CrC fuel injector cleaner sai proovitud ühe paagiga, minek läks isegi algul veidi paremaks ja mootor töötab ühtlasemalt.
Mõtlen küll et kas siis võiks juba vähe aju sättida ja võimsust suurendada kui kütusekulu samaks jääks, olen kuulnud mingisugustest variantidest?
Saabi ei tahaks välja vahetada kuna see on ikkagi Saab ja olen fänn :)
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Tagapiduri kettad on veidi kõverad ja käivad väga õrnalt vastu patju, pidurdamises mingit vibra sees ei ole ega seda sõites nagu ei tunneks et segaks.
Üldjuhul on see, et kui mingi map peale lasta ajule siis küttekulu peaks vähenema kuna pole vaja rakendada jõudu niipüalju kui enne mapi panekut.
Omal on Maptun 9-3-l ja näiteks turbo rakendub 1000 pööret varem, tähendab, et pole vaja pedaali tallata niipalju kui ilma mapita, et saada kiirus üles, millest peaks ka kütte kokkuhoid väljenduma.
Eks see väike vastukäimine on ka juba takistus aga mitte ulmeline takistus, et küttekulu võiks tohutult tõusta :)
Omal on Maptun 9-3-l ja näiteks turbo rakendub 1000 pööret varem, tähendab, et pole vaja pedaali tallata niipalju kui ilma mapita, et saada kiirus üles, millest peaks ka kütte kokkuhoid väljenduma.
Eks see väike vastukäimine on ka juba takistus aga mitte ulmeline takistus, et küttekulu võiks tohutult tõusta :)
Saab 9-3 MapTun Performance
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Kuna plaanisin ikka mõned aastad kindlasti selle vanakesega sõita siis peaks mõtlema küll selle peale et võiks veidi asja tuunida nii et kui jaksan praegu sellele kütet osta siis miks ka mitte võimsust suurendada, ja kui isegi paagiga samapalju edasi saab siis suurem sõidumõnu on ainult positiivne.
Aga kulu teemast veel et lamda andurite ning õhulugeja töö peaks ka ju mõjutama seda bensukulu, kuidas neid kontrollida, kas diagnostika näitab nende seisu?
Aga kulu teemast veel et lamda andurite ning õhulugeja töö peaks ka ju mõjutama seda bensukulu, kuidas neid kontrollida, kas diagnostika näitab nende seisu?
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Endal sama mootoriga auto ja mul on ainult linnas kulu 12-13 l. Kui palju sul läbisõit on? Ja kas oled kütusepumba ka vahetanud? Endal oli suur kulu kui kütusepump hakkas surema ja alandas küttuse rõhku seepärast automaatkast alati lükkas eelmine käik ja tõstas pöörded, sellega mul ka oli suur kulu. Ehk siis Fuel Pressure peab olema 4,2 bar.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Kuidas ma saan seda bensupumba rõhku kontrollida? Auto ja käigukasti läbisõit kella järgi on 182000 , mootor on vahetatud ja sellel on juba 230000. Tõenäoliselt pole bensupumpa vahetatud eelmiste omanike poolt. Auto on Eestis olnud 2010 a saati.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei saa sa kontrollida seda niisama lihtsalt. Ja kui see pump kahtlasi hääli ei tee ja mingeid erilisi anomaaliaid ei esine, siis imselt ei ole sel pumbal ka midagi häda.
EDIT: tegelt, mis ma tahan öelda... Et see interneti kaudu remont kuulub sinna Selgeltnägijate tuleproovi saatesse. Kui omal autoremondikogemust ei ole, siis mingite suvaliste "kontrollimiste" põhjal mingeid järeldusi nagunii ei tee. Selle jaoks oleks vaja ikkagi mõne diagnostiku juurde minna. Soovitavalt sellise, kes oskab midagi ka peale veakoodide lugemise. Oskab järeldusi teha ühest või teisest sümptomist.
EDIT: tegelt, mis ma tahan öelda... Et see interneti kaudu remont kuulub sinna Selgeltnägijate tuleproovi saatesse. Kui omal autoremondikogemust ei ole, siis mingite suvaliste "kontrollimiste" põhjal mingeid järeldusi nagunii ei tee. Selle jaoks oleks vaja ikkagi mõne diagnostiku juurde minna. Soovitavalt sellise, kes oskab midagi ka peale veakoodide lugemise. Oskab järeldusi teha ühest või teisest sümptomist.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Arusaadav et peaks diagnosti viima aga Rkv tean ainult ühte venda kes tegeleb sellega aga tema juurde on suht raske saada ning eelmised kaks korda kui aparaat taga käis siis ei näidanud see mingeid vigu, komplektne auto, kõik töötab tema järgi. Sellist intensiivset bensulõhna nagu ei ole täheldanud aga kui nüüd stabika konte ja pukse vahetama viin siis tegelen selle uurimisega.
Tegin teema et teada saada kas mul on liiga suur see kulu normaalkiirustega sõites või ei. Homme plaan Tln minna siis saab trassi peal ka ühe tiiru arvutada.
Tahaks lihtsalt korda saada auto ning suvel plaanis kap rem teha kui pappi rohkem. Juppe niisama ei tahaks nagu vahetada küll.
Tegin teema et teada saada kas mul on liiga suur see kulu normaalkiirustega sõites või ei. Homme plaan Tln minna siis saab trassi peal ka ühe tiiru arvutada.
Tahaks lihtsalt korda saada auto ning suvel plaanis kap rem teha kui pappi rohkem. Juppe niisama ei tahaks nagu vahetada küll.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Kui palju maksaks näiteks Tlns Saabi täielik kontroll ja diagnostika ja kelle juurde on mõtekam minna niimoodi et tagasi tulles ka süda rahul on mitte nii et rahakukru tühi ja kehv tuju ka veel pealekauba et midagi teada ei saanud.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
VMs on 68 euri täislaks, eelmine aasta tegin, pole häda midagi.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Jube kõrge on see kulu küll
Minu eelmine nädalavahetus Tallinn - Pärnu - Tallinn ots umbes 260km koos linnas ka väike sõit tuli keskmiseks 8.9L/100le. Mõõdasõidul pedaaliga tagasi ei hoidnud ja muul ajal oli püsikas ~100 peal. Mul muidugi 5 käiguline tomat ka.
Minu eelmine nädalavahetus Tallinn - Pärnu - Tallinn ots umbes 260km koos linnas ka väike sõit tuli keskmiseks 8.9L/100le. Mõõdasõidul pedaaliga tagasi ei hoidnud ja muul ajal oli püsikas ~100 peal. Mul muidugi 5 käiguline tomat ka.
Autoks siis 1999 9-5 2.0 LPT Automaat,
Arvutuse järgi kütuse kulu sain 16,4l/100km ja see on muret tekitav nii väikse mootori kohta.Järgin kõiki liiklusreegleid ja sõidan rahulikult, ummikuid siin Rakveres ei ole ning teede seisukord ei luba ka kiirendusi eriti teha.
Äkki siin targemad Saabi inimesed oskavad nõu anda mis võiks viga ollla?
Sid ei näita midagi ega ka kuskilt tulukesi ka ei põle.
Mis tähendab SID ei näita midagi ? Kas SID ei näita kütusekulu ,et arvutad ise keskmist ?
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Ma ootan oma pixelfix parandusjubinat selle Sid näidule See näitab praegu paari täppi ainult.
Bena lõhna on küll üleval kui käima panen, aga jällegi kui intensiivne see peab olema et võiks eeldada kas pump vms läbi.
Bena lõhna on küll üleval kui käima panen, aga jällegi kui intensiivne see peab olema et võiks eeldada kas pump vms läbi.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Tuleb võtta reis päälinna saabispetside juurde millaski.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Tuleb võtta reis päälinna saabispetside juurde millaski.