9-5 2.3 keti vahetus
Peale keti vahetamist 50km tee äärde jäädes ei esitatud küsimusi ja tuldi ilust järgi paari tunni jooksul. Panen siia siis emaili vestluse peal seda
Tere,
esialgu sain teie jutust aru, et mootor jäi päris seisma/kinni ja enam ei käivitunud, tegelikult mootor siiski käib. Alustasime igaksjuhuks ketimärkide kontrollist, kett on ilusti paigas ja märgid samuti. Edasi eemaldasime karteripõhja ja seal selgus siis ka põhjus, kloppivale helile. Karteripõhjas on palju metallitükke ja puru, saaled on kulunud ja väntvõlli kael rikutud. Ilmselgelt on sellega olnud ka varem probleeme, sest on näha, et kepse on mootoris vahetatud, võimalik, et pandi kokku ilma väntvõlli lihvimata lihtsalt uute saaledega.
Saadan kirjaga koos ka mõned pildid, mis sellest mootorist hetkel avanevad.
Lühidalt kokkuvõttes vajab selle mootori alumine osa (väntvõll, saaled) remonti. Võin uurida selle võimalikkust, hinnaprognoos oleks ~600 EUR. Alternatiiv oleks otsida teist mootorit.
Tere. Huvitav, enne keti vahetus oli ainult keti kõrinat kuulda, mis mind muretsema pani. Mina tõin sõidukorras auto millel oli vaja kett vahetada, et ennetada kahjustusi. Peale keti vahetust kuuldes uut heli tundus algul väljalase tihend või midagi sellist mis peale mootori maha võtmist ja pele panemist pidama ei jäänud. Teie mehaanikuga arutades arvas temagi, et võib olla küll väljalaske tihend ja arutasime selle vahetamist millalgi. Küsisin ta käest veel, et kas oli mootoris midagi mida peaks tulevikus vahetama või remontima, ta vastas, et ei ole vaja kõik on korras. Autoga palju ei sõitnud, vara hommikul koju sõites tundsin, et autol pole seda õiget minekut ja see hääl hakkas järjest kahtlasem tunduma püsikiirushoidjaga oli pidevalt kuulda. Otsustasin, et kell 09.00 helistan teile ja uurin asja, aga siis palju polnudki kui jäi tee äärde. Ühesõnaga mina arvan, et vastutus on teie kanda.
Tere,
ketivahetuseks ei ole vajalik karterit avada, me ei saanud näha, et karter on saalepuru täis.
Meie ei võta selle auto puhul mingit muud vastutust, kui ketiliiniga seotud tööde teostamisega kokkupuutuv.
Kui jääb arusaamatuks, siis soovitan rahumeelselt pöörduda margiesindusse ja lasta neil teha akt ja küsida sõltumatut arvamust asjade olukorrast ja võimalikust käigust.
Tere,
Selge, vajan mõtlemis aega. Aga küsimus jääb, et kuidas sai see saale puru karterisse selle aja jooksul kui auto seal oli, sest sinna sõites saale kolinat ei olnud ja auto liikus hästi, aga sealt auto võttes oli siis see saale kolin algusest peale, mis koju sõites hullemaks läks. Praegu jääb mulje nagu keegi oleks teie juurest auto võtnud ja ring paarutanud ennem kui auto minu kätte jõudis.
Tere,
meil on igalpool videovalve, vajadusel saab kogu perioodi alates esmaspäevast (6.aprill) kuni teie autole järgi tulemiseni fikseerida ja näha, mida ja kes teie autoga tegi. Videosalvestus on vaadatav ~2 nädalat tagasi, seega soovi korral, tuleks sellest hiljemalt nädala jooksul teada anda.
Saale puru ei saanud karterisse kindlasti selle aja jooksul kui auto siin oli, see oli seal ikka pikema aja jooksul kogunenud. Saale “kolina hääl” võis võimenduda pärast õlivahetust, mis lisanditega õli seal enne võis olla, et häält varjata/leevendada ei oska kommenteerida.
Kas tõesti on lisaaineid õlile mis varjaks neid hääli?
Tere,
esialgu sain teie jutust aru, et mootor jäi päris seisma/kinni ja enam ei käivitunud, tegelikult mootor siiski käib. Alustasime igaksjuhuks ketimärkide kontrollist, kett on ilusti paigas ja märgid samuti. Edasi eemaldasime karteripõhja ja seal selgus siis ka põhjus, kloppivale helile. Karteripõhjas on palju metallitükke ja puru, saaled on kulunud ja väntvõlli kael rikutud. Ilmselgelt on sellega olnud ka varem probleeme, sest on näha, et kepse on mootoris vahetatud, võimalik, et pandi kokku ilma väntvõlli lihvimata lihtsalt uute saaledega.
Saadan kirjaga koos ka mõned pildid, mis sellest mootorist hetkel avanevad.
Lühidalt kokkuvõttes vajab selle mootori alumine osa (väntvõll, saaled) remonti. Võin uurida selle võimalikkust, hinnaprognoos oleks ~600 EUR. Alternatiiv oleks otsida teist mootorit.
Tere. Huvitav, enne keti vahetus oli ainult keti kõrinat kuulda, mis mind muretsema pani. Mina tõin sõidukorras auto millel oli vaja kett vahetada, et ennetada kahjustusi. Peale keti vahetust kuuldes uut heli tundus algul väljalase tihend või midagi sellist mis peale mootori maha võtmist ja pele panemist pidama ei jäänud. Teie mehaanikuga arutades arvas temagi, et võib olla küll väljalaske tihend ja arutasime selle vahetamist millalgi. Küsisin ta käest veel, et kas oli mootoris midagi mida peaks tulevikus vahetama või remontima, ta vastas, et ei ole vaja kõik on korras. Autoga palju ei sõitnud, vara hommikul koju sõites tundsin, et autol pole seda õiget minekut ja see hääl hakkas järjest kahtlasem tunduma püsikiirushoidjaga oli pidevalt kuulda. Otsustasin, et kell 09.00 helistan teile ja uurin asja, aga siis palju polnudki kui jäi tee äärde. Ühesõnaga mina arvan, et vastutus on teie kanda.
Tere,
ketivahetuseks ei ole vajalik karterit avada, me ei saanud näha, et karter on saalepuru täis.
Meie ei võta selle auto puhul mingit muud vastutust, kui ketiliiniga seotud tööde teostamisega kokkupuutuv.
Kui jääb arusaamatuks, siis soovitan rahumeelselt pöörduda margiesindusse ja lasta neil teha akt ja küsida sõltumatut arvamust asjade olukorrast ja võimalikust käigust.
Tere,
Selge, vajan mõtlemis aega. Aga küsimus jääb, et kuidas sai see saale puru karterisse selle aja jooksul kui auto seal oli, sest sinna sõites saale kolinat ei olnud ja auto liikus hästi, aga sealt auto võttes oli siis see saale kolin algusest peale, mis koju sõites hullemaks läks. Praegu jääb mulje nagu keegi oleks teie juurest auto võtnud ja ring paarutanud ennem kui auto minu kätte jõudis.
Tere,
meil on igalpool videovalve, vajadusel saab kogu perioodi alates esmaspäevast (6.aprill) kuni teie autole järgi tulemiseni fikseerida ja näha, mida ja kes teie autoga tegi. Videosalvestus on vaadatav ~2 nädalat tagasi, seega soovi korral, tuleks sellest hiljemalt nädala jooksul teada anda.
Saale puru ei saanud karterisse kindlasti selle aja jooksul kui auto siin oli, see oli seal ikka pikema aja jooksul kogunenud. Saale “kolina hääl” võis võimenduda pärast õlivahetust, mis lisanditega õli seal enne võis olla, et häält varjata/leevendada ei oska kommenteerida.
Kas tõesti on lisaaineid õlile mis varjaks neid hääli?
Peale keti vahetamist 50km tee äärde jäädes ei esitatud küsimusi ja tuldi ilust järgi paari tunni jooksul. Panen siia siis emaili vestluse peal seda
Tere,
esialgu sain teie jutust aru, et mootor jäi päris seisma/kinni ja enam ei käivitunud, tegelikult mootor siiski käib. Alustasime igaksjuhuks ketimärkide kontrollist, kett on ilusti paigas ja märgid samuti. Edasi eemaldasime karteripõhja ja seal selgus siis ka põhjus, kloppivale helile. Karteripõhjas on palju metallitükke ja puru, saaled on kulunud ja väntvõlli kael rikutud. Ilmselgelt on sellega olnud ka varem probleeme, sest on näha, et kepse on mootoris vahetatud, võimalik, et pandi kokku ilma väntvõlli lihvimata lihtsalt uute saaledega.
Saadan kirjaga koos ka mõned pildid, mis sellest mootorist hetkel avanevad.
Lühidalt kokkuvõttes vajab selle mootori alumine osa (väntvõll, saaled) remonti. Võin uurida selle võimalikkust, hinnaprognoos oleks ~600 EUR. Alternatiiv oleks otsida teist mootorit.
Tere. Huvitav, enne keti vahetus oli ainult keti kõrinat kuulda, mis mind muretsema pani. Mina tõin sõidukorras auto millel oli vaja kett vahetada, et ennetada kahjustusi. Peale keti vahetust kuuldes uut heli tundus algul väljalase tihend või midagi sellist mis peale mootori maha võtmist ja pele panemist pidama ei jäänud. Teie mehaanikuga arutades arvas temagi, et võib olla küll väljalaske tihend ja arutasime selle vahetamist millalgi. Küsisin ta käest veel, et kas oli mootoris midagi mida peaks tulevikus vahetama või remontima, ta vastas, et ei ole vaja kõik on korras. Autoga palju ei sõitnud, vara hommikul koju sõites tundsin, et autol pole seda õiget minekut ja see hääl hakkas järjest kahtlasem tunduma püsikiirushoidjaga oli pidevalt kuulda. Otsustasin, et kell 09.00 helistan teile ja uurin asja, aga siis palju polnudki kui jäi tee äärde. Ühesõnaga mina arvan, et vastutus on teie kanda.
Tere,
ketivahetuseks ei ole vajalik karterit avada, me ei saanud näha, et karter on saalepuru täis.
Meie ei võta selle auto puhul mingit muud vastutust, kui ketiliiniga seotud tööde teostamisega kokkupuutuv.
Kui jääb arusaamatuks, siis soovitan rahumeelselt pöörduda margiesindusse ja lasta neil teha akt ja küsida sõltumatut arvamust asjade olukorrast ja võimalikust käigust.
Tere,
Selge, vajan mõtlemis aega. Aga küsimus jääb, et kuidas sai see saale puru karterisse selle aja jooksul kui auto seal oli, sest sinna sõites saale kolinat ei olnud ja auto liikus hästi, aga sealt auto võttes oli siis see saale kolin algusest peale, mis koju sõites hullemaks läks. Praegu jääb mulje nagu keegi oleks teie juurest auto võtnud ja ring paarutanud ennem kui auto minu kätte jõudis.
Tere,
meil on igalpool videovalve, vajadusel saab kogu perioodi alates esmaspäevast (6.aprill) kuni teie autole järgi tulemiseni fikseerida ja näha, mida ja kes teie autoga tegi. Videosalvestus on vaadatav ~2 nädalat tagasi, seega soovi korral, tuleks sellest hiljemalt nädala jooksul teada anda.
Saale puru ei saanud karterisse kindlasti selle aja jooksul kui auto siin oli, see oli seal ikka pikema aja jooksul kogunenud. Saale “kolina hääl” võis võimenduda pärast õlivahetust, mis lisanditega õli seal enne võis olla, et häält varjata/leevendada ei oska kommenteerida.
Kas tõesti on lisaaineid õlile mis varjaks neid hääli?
täiesti tavaline ja tüüpiline probleem-klient tuleb "korras autoga" kette vahetama ja peale seda selgub, et mootori plokk vajab vahetust või siis sõidab edasi seni kuni kokku jookseb. tegelikkuses ei ole probleem ainult väntvõllis, saaledes jne. plokk ise on juba ovaalne ja vajab sirgestamist ehk et väntvõlli lihvimine ja uute saalede paigaldus ei anna mingisugust tulemust.vastupidi-kinnikiilumise oht on suurem.lisaks sellele ei pakuta 9-5 vändale rem varianti üleüldse. saale puru oli karteris juba ilmselt pikka aega. juhul kui vahetada raamsaled vigastatud väntvõlliga on kinnikiilumine vaid aja küsimus. karter on soovitav maha võtta alati ja puhastada põhjalikult . uus õli tuleb panna.samas ei saa 100% välistada, et paakunud õli tuleb kusagilt kanalist lahti ja ummistab õlikanali, mille tulemusena võib õlirõhk kaduda.sel juhul ei tohi sekunditki enam sõita. lisaks võib õlirõhk kaduda ka balans.võllide kaudu.tavaline probleem on ka see,et õliandurid lekivad ja info ei ole autoomanikule tõene ehk tegelikkuses sõidavad kliendid ringi autodega ,milledel juba on ebapiisav õlirõhk.teatavasti taseme andur 9-5 235 ja 205 mootoril puudub.probleem on ka halva õli kasutamine ja pikad ettenähtust suuremad vahetusvälbad.
paigaldad uue õlirõhuanduri ja selgub et mootor ei ole korras, kuigi auto omanik kipub tihtilugu arvama, et nüüd rikuti auto ära. tegelikkuses ikka tuli reaalsus päevavalgele.
:wise:
https://www.youtube.com/watch?v=pUfX5LC_ucs
Aga mis kahju tekitab valesti paigaldatud kett? Näiteks märgi paigast ära või liiga pingul. Mitte keegi, kes ennem ketikomplekti vahetust selle autoga kokku puudusid, ei taha uskuda, et see oli kokkusatumus ja muudel põhjustel mootor koheselt kinni kiilus. Ja miks on oluline vahetada kette?
Mida sa jahud siin? Väntvõlli saalede kokkujooksmisel ja ketivahetusel ei ole mitte mingisugust seost. Keti pingsust ei saa ka käsitsi reguleerida. Nii et see ei puutu ka asjasse. Saaled olid sul lihtselt enne juba kuluma hakanud ning nüüd andsid lõplikult saba. m.o.t.t.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Vända kokkujooksmisel ja kettide vahetusel VÕIB OLLA otsene seos.
Otsakaane sees on õlipump ja reduktsioonklapp. Kaane eemaldamisel on õli kanalid avatud ja sinna võib sattuda igasugust sodi ( eriti pesu käigus). Samuti pannakse hermeetikut mõnel pool liiga palju.
Lisaks ei saa ma aru mis komplektsuses sul kette vahetati. Komplekti kuulub ka õlivõtturi/sõela tihend, mille vahetamiseks tuleb karteri sisu lahti võtta. Siis oleks ju puru näha olnud. Ma ei saa aru, mida mõeldakse "karteri avamise" all. Kas nad ei lasknud teda üldse lahti? Sel juhul on 99% rikutud ka plokikaane tihend.
Kas sul õlirõhu andur üldse töötab ( süütega punane õlikann)? Enne kokkujooksmist oleks pidanud tuli põlema minema.
Otsakaane sees on õlipump ja reduktsioonklapp. Kaane eemaldamisel on õli kanalid avatud ja sinna võib sattuda igasugust sodi ( eriti pesu käigus). Samuti pannakse hermeetikut mõnel pool liiga palju.
Lisaks ei saa ma aru mis komplektsuses sul kette vahetati. Komplekti kuulub ka õlivõtturi/sõela tihend, mille vahetamiseks tuleb karteri sisu lahti võtta. Siis oleks ju puru näha olnud. Ma ei saa aru, mida mõeldakse "karteri avamise" all. Kas nad ei lasknud teda üldse lahti? Sel juhul on 99% rikutud ka plokikaane tihend.
Kas sul õlirõhu andur üldse töötab ( süütega punane õlikann)? Enne kokkujooksmist oleks pidanud tuli põlema minema.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Nõus Viki-ga ja palju teistega, probleem õlituses. Tõenäoliselt õlivõtturi sõel ennemgi oli suht kinnine, töökäigus igasugust sodi(vana hermeetiku tükkid, ärapõlenud õli tükkid) lisandus ja see täielikkult ummistas süsteemi. Sellest tuli ka lisakütusekulu ka. Kui asjad olid nii ülemise osaga sul ka pole midagi teha.
Ketti ülepingutada pole võimalik :facts: , selleks seal on isepingutav pinguti.
Ei tea mida WIS ütleb, mina laseks õlivanni ikka mahavõtta selle töökäigus, kuigi on teostatav ilma maha võtmisega.
Palju odol km?
Ketti ülepingutada pole võimalik :facts: , selleks seal on isepingutav pinguti.
Ei tea mida WIS ütleb, mina laseks õlivanni ikka mahavõtta selle töökäigus, kuigi on teostatav ilma maha võtmisega.
Palju odol km?
__In Boost We Trust__
Mida sa jahud siin? Väntvõlli saalede kokkujooksmisel ja ketivahetusel ei ole mitte mingisugust seost. Keti pingsust ei saa ka käsitsi reguleerida. Nii et see ei puutu ka asjasse. Saaled olid sul lihtselt enne juba kuluma hakanud ning nüüd andsid lõplikult saba. m.o.t.t.
Saab ja peab ketipinguti nullima, kuna ta pingutab ise automaatselt peale, aga tagasi ei lase, splidi süsteem. Vaata videot. https://youtu.be/BWlzSYFXXxU
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Küll on hea, et minu 9-5 vänt läks kõverakt peale enda poolt vahetatud turbot. Ei pea süüdlast otsima mujalt kui peeglist.
Vända kokkujooksmisel ja kettide vahetusel VÕIB OLLA otsene seos.
Otsakaane sees on õlipump ja reduktsioonklapp. Kaane eemaldamisel on õli kanalid avatud ja sinna võib sattuda igasugust sodi ( eriti pesu käigus). Samuti pannakse hermeetikut mõnel pool liiga palju.
Lisaks ei saa ma aru mis komplektsuses sul kette vahetati. Komplekti kuulub ka õlivõtturi/sõela tihend, mille vahetamiseks tuleb karteri sisu lahti võtta. Siis oleks ju puru näha olnud. Ma ei saa aru, mida mõeldakse "karteri avamise" all. Kas nad ei lasknud teda üldse lahti? Sel juhul on 99% rikutud ka plokikaane tihend.
Kas sul õlirõhu andur üldse töötab ( süütega punane õlikann)? Enne kokkujooksmist oleks pidanud tuli põlema minema.
Õlituli armatuuris toimetas kogu aeg ilust ja ka tookord, kui auto tee äärde jäi siis mootor suri lihtsalt välja(ilma kolinata) ja süttisid kõik tuled armatuuris mis süüte sisse keeramise põlevad, uuesti käivitades mootor ei jõudnud lihtsalt käivituda, kaks korda proovisin, aga kui olin üle poole tunni oodanud proovisin uuesti ja käivitus ja käis ringi, aga kole kobin oli ja jätsin ruttu seisma. Aga mis seal ketikomplektis oli täpsemalt, pean uurima esindusest, see sai seal ostetud. Odomeetri näit 303435
Küll on hea, et minu 9-5 vänt läks kõverakt peale enda poolt vahetatud turbot. Ei pea süüdlast otsima mujalt kui peeglist.
Kusjuures oleks mul tädipoeg eestis olnud, kes jagab asja oleksime ka ise teinud kuna tööraha küsiti 300-500 erinevates kohtades, aga siis leidsin tartus koha kus küsiti 150€ ja juttude põhjal väga korralik koht, siis oleks ka saanud ennast süüdistada kui midagi viltu läheks :)
Uurisin esindusest, tõesti on seal komplektis mis ostsin ka õlivõtturi/sõela tihend. Ja tõesti seda ei saa vahetada ilma karteri lahtit lahti võtmata. Seega nende vigaVända kokkujooksmisel ja kettide vahetusel VÕIB OLLA otsene seos.
Otsakaane sees on õlipump ja reduktsioonklapp. Kaane eemaldamisel on õli kanalid avatud ja sinna võib sattuda igasugust sodi ( eriti pesu käigus). Samuti pannakse hermeetikut mõnel pool liiga palju.
Lisaks ei saa ma aru mis komplektsuses sul kette vahetati. Komplekti kuulub ka õlivõtturi/sõela tihend, mille vahetamiseks tuleb karteri sisu lahti võtta. Siis oleks ju puru näha olnud. Ma ei saa aru, mida mõeldakse "karteri avamise" all. Kas nad ei lasknud teda üldse lahti? Sel juhul on 99% rikutud ka plokikaane tihend.
Kas sul õlirõhu andur üldse töötab ( süütega punane õlikann)? Enne kokkujooksmist oleks pidanud tuli põlema minema.
Õlituli armatuuris toimetas kogu aeg ilust ja ka tookord, kui auto tee äärde jäi siis mootor suri lihtsalt välja(ilma kolinata) ja süttisid kõik tuled armatuuris mis süüte sisse keeramise põlevad, uuesti käivitades mootor ei jõudnud lihtsalt käivituda, kaks korda proovisin, aga kui olin üle poole tunni oodanud proovisin uuesti ja käivitus ja käis ringi, aga kole kobin oli ja jätsin ruttu seisma. Aga mis seal ketikomplektis oli täpsemalt, pean uurima esindusest, see sai seal ostetud. Odomeetri näit 303435
150 .- On ju loterii hind ? Mis siin ikka vaielda. Polnud õnne lihtsalt. Tee auto põhjalikult korda ja siis saad muretult kulgeda. Ma ka just tegelen sellega ja sõitja on väga rahul. Mõnus mugav ja kiire auto pidi olema. Tasub kindlasti teha.:thumb:
Uurisin esindusest, tõesti on seal komplektis mis ostsin ka õlivõtturi/sõela tihend. Ja tõesti seda ei saa vahetada ilma karteri lahtit lahti võtmata. Seega nende vigaVända kokkujooksmisel ja kettide vahetusel VÕIB OLLA otsene seos.
Otsakaane sees on õlipump ja reduktsioonklapp. Kaane eemaldamisel on õli kanalid avatud ja sinna võib sattuda igasugust sodi ( eriti pesu käigus). Samuti pannakse hermeetikut mõnel pool liiga palju.
Lisaks ei saa ma aru mis komplektsuses sul kette vahetati. Komplekti kuulub ka õlivõtturi/sõela tihend, mille vahetamiseks tuleb karteri sisu lahti võtta. Siis oleks ju puru näha olnud. Ma ei saa aru, mida mõeldakse "karteri avamise" all. Kas nad ei lasknud teda üldse lahti? Sel juhul on 99% rikutud ka plokikaane tihend.
Kas sul õlirõhu andur üldse töötab ( süütega punane õlikann)? Enne kokkujooksmist oleks pidanud tuli põlema minema.
Õlituli armatuuris toimetas kogu aeg ilust ja ka tookord, kui auto tee äärde jäi siis mootor suri lihtsalt välja(ilma kolinata) ja süttisid kõik tuled armatuuris mis süüte sisse keeramise põlevad, uuesti käivitades mootor ei jõudnud lihtsalt käivituda, kaks korda proovisin, aga kui olin üle poole tunni oodanud proovisin uuesti ja käivitus ja käis ringi, aga kole kobin oli ja jätsin ruttu seisma. Aga mis seal ketikomplektis oli täpsemalt, pean uurima esindusest, see sai seal ostetud. Odomeetri näit 303435
siinkohal nõustun täielikult vikiga ja tänan lisaviidete eest.:headbang:
Tänan teid kõiki kes kaasa mõtlesid, eriti tänud Vikile kes pööras täheldanu heale argumendile.
Praeguseks see teenindus arvab ikkagi, et nad ei pidanud ketikomplekti vahetamiseks karterit lahti võtma seega nad ei vahetanud ka õlivõtturi/sõela tihendit. Mina kui klient viisin täiskomplekti ja soovisin terve ketikomplekti vahetada koos sinna kuuluvate tihenditega ja asjadega, mis oleks igati õige.
Ja kui nemad otsustavad, et mõningaid asju nad ei vaheta ja viskavad jupid riiulisse või üle õla, noh kelle viga see mootori kokkujooksmine on. Ühesõnaga nad ütlesid, et pigem vaidlevad minuga kohtus kui minuga näost näkku.
Oleks tore kui saate aidata mind kui asi nii kaugele läheb. Ausalt öeldes mul on kopp ees, et nõrgematele pähe astuda tahetakse
Praeguseks see teenindus arvab ikkagi, et nad ei pidanud ketikomplekti vahetamiseks karterit lahti võtma seega nad ei vahetanud ka õlivõtturi/sõela tihendit. Mina kui klient viisin täiskomplekti ja soovisin terve ketikomplekti vahetada koos sinna kuuluvate tihenditega ja asjadega, mis oleks igati õige.
Ja kui nemad otsustavad, et mõningaid asju nad ei vaheta ja viskavad jupid riiulisse või üle õla, noh kelle viga see mootori kokkujooksmine on. Ühesõnaga nad ütlesid, et pigem vaidlevad minuga kohtus kui minuga näost näkku.
Oleks tore kui saate aidata mind kui asi nii kaugele läheb. Ausalt öeldes mul on kopp ees, et nõrgematele pähe astuda tahetakse
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Arvan, et 150€ eest kette vahetades ei võetud mootorit maha vaid vahetati neid kusagilt läbi ur.u augu.Ja kui karteripõhja ka veel alt ära ei võetud ei kujuta üldse ette kuidas üldse otsakaan korralikult paika saadi.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kahjuks pole ühegi garaaži uksele kirjutatud, et seal just sosssepad on. Ja tavaliselt tullakse foorumisse abi otsima just siis kui see kõige suurem häda käes. Arvan, et pooled 9-5 2,0 ja 2,3 bensukad jääks ostmatta kui enne ostu foorum korralikult läbi tudeeritaks.
Uurisin selle töökoja kohta ennem sinna viimist ja tõesti ei tundunud sossspepadena nad. Ja tegin kodutööd ka ennem ostu ja ennem ketikomplekti vahetust. Muidu poleks julgenud osta ega hiljem sinna investeerida. Eelmine omanik oli tüüpvead aastate jooksul vahetanud näiteks turbo, süüte kaseti, bunsu pumba, karteri tuulutuse kidi.
Hetkel ei tahaks veel avalikustata seda kohta, oleneb kuidas asjad kulgevad. Ma ei tea, võibolla olen naiivne kui loodan, et nad võtavad mõistuse pähe ja tunnistavad, et kuskil nende viga ja nada oleks saanud kokkujooksu ära hoida.
Hetkel ei tahaks veel avalikustata seda kohta, oleneb kuidas asjad kulgevad. Ma ei tea, võibolla olen naiivne kui loodan, et nad võtavad mõistuse pähe ja tunnistavad, et kuskil nende viga ja nada oleks saanud kokkujooksu ära hoida.
Arvan, et 150€ eest kette vahetades ei võetud mootorit maha vaid vahetati neid kusagilt läbi ur.u augu.Ja kui karteripõhja ka veel alt ära ei võetud ei kujuta üldse ette kuidas üldse otsakaan korralikult paika saadi.
Kui makse ei maksa ja rendi tasu on 0 siis põhimõtteliselt ongi see 150€ sama raha, (tegelikult isegi suurem) kui 300€ ametlikult makstes.
Edit: muidugi oleks hää teada selle sossepp töökoja nime, kui nad oma praaki tunnistasid, kuid vastutust ei võtta ei kavatse.
Siis teaksid ka teised sealt eemal hoida.
Kohtuga ähvardamine on kõikse lihtsam, sest reeglina ei viitsita sellega tegeleda, sest
1 kohtukulud - sissemaks mingi protsent kahjunõudest.
2 pikk ootamine, kuni need kohtuveskid jahvatada suudavad
3 algul pead ise kinni maksma ka ekspertiisi, kes vaatab mida seal mootori juures tehti ja tegemata jäeti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
No mida sa RJ põed. Sa kaotasid vaid 150 euri ja nüüd juba pea nädala selle kallal vingud. Tuleb kaotusvalust kähku üle saada ja eluga edasi minna.
Ma arvan, et sul läks hoopis hästi, et nii vähe kaotasid. Pole sul esimene 9-5 , mis sel nädalal õliprobleemidest saba andis ja mitte ka viimane. See on nende tüüphäda ja neid läheb järjest ja iga päev.See nende õliprobleem on nii vana nagu kalevipoja ema aegne teema, et seal pole midagi uut.
Tahad selle autoga 10 aastat sõita, otsi 9000 plokk ja lase ehitada korralik mootor, saabispetside käe all. Kui ei, müü varuosadeks, ja osta Opel.
Ma arvan, et sul läks hoopis hästi, et nii vähe kaotasid. Pole sul esimene 9-5 , mis sel nädalal õliprobleemidest saba andis ja mitte ka viimane. See on nende tüüphäda ja neid läheb järjest ja iga päev.See nende õliprobleem on nii vana nagu kalevipoja ema aegne teema, et seal pole midagi uut.
Tahad selle autoga 10 aastat sõita, otsi 9000 plokk ja lase ehitada korralik mootor, saabispetside käe all. Kui ei, müü varuosadeks, ja osta Opel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Sa kaotasid vaid 150 euri
Millise numbrimaagia abil see 150- saadi? Tegelikult kaotati ju sõitev auto.
(Kui eeldada, et mootor oli niigi minemas, siis võib vast nõustuda )
Tegelikult oli keti komplekt lisaks ... mida saaks asendus mootorile ringi tõsta, kuigi mingid tükid tuleb juurde hankida