ATM-käigukasti õli 4 käigulisele Saabile?

Vasta
MärtKivimees
Postitusi: 69
Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi

#1

P Apr 26, 2015 20:02

küsimus siis kas keegi on proovinud
WOLF
VITALTECH
ATF DIII
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#2

P Apr 26, 2015 20:04

isegi dextron II on proovitud ja okey:drink:

Lihtsalt pese mitu korda läbi ja täida normipäraselt ja sõit võib jätkuda tuhandeid muretuid km

Suht selline kvaliteedi vahe viskuoosus DIN EN ISO jne nt II D

Description
Automatic transmission fluid with excellent aging
sta-
bility. Prevents the build-up of troublesome deposits.
For vehicles with proven transmission technology.
Maximum protection against wear and good friction
characteristics. Good seal compatibility. Provides
op-
timum protection against corrosion.
Properties
friction and wear reducing
-
excellent viscosity/temperature properties
-
outstanding corrosion protection
-
very good low-temperature properties
-
highest thermal stability
-
high chemical resistance
-
optimum stability to aging
-
Specifications and approvals:
Denison ∙ Dexron II D ∙ Ford ESP-M2C166 H ∙ Ford
Mercon ∙ GM-Dexron ∙ MAN 339 Typ V1 ∙ MAN 339
Typ Z1 ∙ Voith H55.6335.XX (G 607) ∙ ZF TE-ML 03D ∙
ZF TE-ML 04D ∙ ZF TE-ML 11A ∙ ZF TE-ML 14A ∙ ZF
TE-ML 17C
LIQUI MOLY recommends this product for
vehicles for which the following specifications
are required:
MB 236.6 ∙ ZF TE-ML 09
Technical data
Viscosity at 40 °C
45 mm²/s
ASTM D 7042-04
Viscosity at 100 °C
8,2 mm²/s
ASTM D 7042-04
Viscosity at -40 °C
<40000 mPas
DIN 51398
Viscosity index
160
DIN ISO 2909
Color / appearance
rot
Density at 15 °C
0,875 g/cm³
DIN 51757
Flash point
196 °C
DIN ISO 2592
Pour point
-42 °C
DIN ISO 3016
Oxide ash
0,22 g/100g
DIN EN ISO 6245
Sulfate ash
0,30 g/100g
DIN 51575
MärtKivimees
Postitusi: 69
Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi

#3

P Apr 26, 2015 20:07

soodsam alternatiiv Texaco Dexron III omale, mõtlen isegi seda osta sest on tunnen et oleks vaja vahetada õli.
MärtKivimees
Postitusi: 69
Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi

#4

E Apr 27, 2015 10:03

Aga mis vahe on mineraalsel ja pool sündil ja täissündil?
See mis manual soovitab annab on mineraalõli
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#5

E Apr 27, 2015 10:07

soodsam alternatiiv .

Üks asi on SAABIi puhul selge.. õli pealt ei tohi kunagi kokkuhoida :)
Everyday Regular SAAB guy!
MärtKivimees
Postitusi: 69
Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi

#6

E Apr 27, 2015 10:14

Aga mis vahe on mineraalsel ja pool sündil ja täissündil?
See mis manual soovitab annab on mineraalõli
MärtKivimees
Postitusi: 69
Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi

#7

E Apr 27, 2015 10:17

Mootoriõli panin castroli aga et dünaamilst käigukastiõli vahetada peab ikka üle 10ne l õli ostma korraga ning siinkohal ongi küsimus milline on hinna ja kvaliteedi suhtes parem variant. Seepärast uuringi siit ka teiste kogemusi.
MärtKivimees
Postitusi: 69
Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi

#8

E Apr 27, 2015 10:18

AW50-40LE kast on mul
Vasta