Check Engine põleb ja kustub. LAHENDATUD.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Selline siis jama, et auto käivitamisel läheb põlema mootori tuli, paari käivitamise pärast kustub ära ja niimodi koguaeg. Kas tegemist on vaikselt ostadäraandava DI kasettiga võis saab midagi muu võib olla? 9-5 2.0t 2003a.:head:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Võib igasuguseid vigu olla. Pöördu mõne Saabidega tegeleva asutuse poole ja lase tech2-ga veakood välja lugeda. Kui oled mõne koha püsikunde ja/või tellid neilt probleemi lahendamise, siis enamasti koodide lugemise eest raha ei küsita.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Ehk siis seoses sellega, et hommikuti oli tunda mootori ebapärast jõnksutamist, ning vahest kiirendades langes samomoodi ka võimsus, otsustasin kasett mahavõtta. Esimene mis silma torkis olid kuivad *TISSID* mida mina olles vastavas töökohas varustuse olemasoluga määrisin õige asjaga üle. Peale mida viskasin miinus klemmi maja ja Oppa!! viga pole ette tulnud nüüd juba 2 päeva, ennem oli peale iga käivitust kas kustus või tule jälle ette. Ei ütle kes jättis need 'TISSID' määrimatta, aga probleem on lahendatud ja jõnksutamist sellist enam ei ole.==)))
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Nali naljaks aga nii ta ongi, lugesin ka erinevate foorumitest(ning vene hooldusraamatusest) , et kasetti ei tohi kõrvalekalla ja ka TISSID ülesse hoida, põhjus on elektroodide sees ollev õli mis jahutamiseks ettenähtud on, jääb elektroodides ühelpool kuid ei katta tervikuna. Seega ülekuumendamine põhjustab kohe nende rivistvälja minekut suht kiiresti. Samomoodi ka TISSIDE määrimine ok soovitatav iga õli vahetuse käigus.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Praegu siis, tahtsin uut teemat teha, aga tuli meelde, et olen juba sellest maininud. Ehk siis lugu selline, et mul tuli välja nüüd uuesti mootori tuli ette ja näitas P1312 mis tähendab 1 ja 2 tsilindri süütimine kaob ära. Ehk siis ikkagi vist probleem millest teema alustasin tuli tagasi. Lahendus ainukene- DI vahetus. Olen pikkalt seda teemat uurinud, kui on missfire 1 2 3 või 4 tsilinder, kas küünlad või DI, võivad ka teised asjad olla aga tõenäosus ikkagi DI.:beer::drink:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Sama asi-check engine tuli aeg-ajalt läheb põlema ja kustub.Diagnostika näitas probleeme 1.ja 2.silindris.Tõenäoliselt hakkab ka DI kasset läbi minema.Uurin just hindasid.
Carringust eile küsisin DI hinda ja sain vastuseks 395€.
Samas on saadaval replica kassetid hinnaga 187-273 €.Väidetavalt ei kõlba need replicad üldse külge panna kuna pidavat vaid paar kuud vastu.
On sellisel väitel kellegi konkreetne kogemus ka taga või on see lihtsalt rahva seas leviv ebausk või kuuldus, a la ma ise täpselt ei tea aga keegi kuskil rääkis ?
Carringust eile küsisin DI hinda ja sain vastuseks 395€.
Samas on saadaval replica kassetid hinnaga 187-273 €.Väidetavalt ei kõlba need replicad üldse külge panna kuna pidavat vaid paar kuud vastu.
On sellisel väitel kellegi konkreetne kogemus ka taga või on see lihtsalt rahva seas leviv ebausk või kuuldus, a la ma ise täpselt ei tea aga keegi kuskil rääkis ?
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Mul on DI tellitud ja tuleb kas homme või täna siis kohe näeb kas see missfire kaob ära või mitte. Mis puudutab kogemust, siis olen väga suure uuringu teinud eriti USA foorumites ja kõigil kelle on missfire kõigil on siis DI vahetus abiks olnud. Replica kindlasti pole mõtted isegi tellida ja proovida, parem osta kasutatud DI mis need koode ei anna.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Mul on DI tellitud ja tuleb kas homme või täna siis kohe näeb kas see missfire kaob ära või mitte. Mis puudutab kogemust, siis olen väga suure uuringu teinud eriti USA foorumites ja kõigil kelle on missfire kõigil on siis DI vahetus abiks olnud. Replica kindlasti pole mõtted isegi tellida ja proovida, parem osta kasutatud DI mis need koode ei anna.
Kui saladus pole siis kuskohast tellisid ,mis hinnaga ?
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Mul on DI tellitud ja tuleb kas homme või täna siis kohe näeb kas see missfire kaob ära või mitte. Mis puudutab kogemust, siis olen väga suure uuringu teinud eriti USA foorumites ja kõigil kelle on missfire kõigil on siis DI vahetus abiks olnud. Replica kindlasti pole mõtted isegi tellida ja proovida, parem osta kasutatud DI mis need koode ei anna.
Kui saladus pole siis kuskohast tellisid ,mis hinnaga ?
Sain Ebayst, originaali, pakki pole katte saanud aga siis kui saan annan kohe tagasisidet. Esem oli kasutatud ainut 1 aasta mis kinnitab ka DI peale kantav tehase poolt sild. Samas peab jälgima ka DI versiooni. 9-5 kuni 2001 aasta on 3.6 versiooniga, 2002-2005 ja nii edasi on 3.7 A, B C D E F. Praegu viimane versioon on F sest see on 2015 aasta oma. Üldiselt niisama kuskil lammutusest pole mõttet osta. Kui vajad rohkem infi anna teada:wise:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
aga ikkagi kas keegi õpetaks seda DI määrimist ?
Määrid sees valad sisse natukene kuskil 2 sm ja kõik. Väljaspool pole mõttet määrida kui sees on olemas. See on dielektriline määre ta ei lase Tisside kuivetamist ning takkistab tisside elektrilist läbilöögi:thumb:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Enda küsimusele ,originaal vs replica leidsin vastuse välismaieid foorumeid lugedes.
Tuleb välja,et nende replica DI kassettidega on tõepoolest palju negatiivseid kogemusi-kellel ei läinud auto üldse käima,kellel andis juba kuu aja pärast ühe silindri veateate jne.
Seega,nii kurb kui see ka pole ,tuleb oluliselt odavamatest replicatest tõesti kaarega mööda minna ja kindlalt suund võtta originaal DIC poole ning maksta seda kallist hinda mida esindus küsib.
Enda lohutuseks võib siis mõelda nii,et saad selle raha eest kaasa ka kindlustuse(kindlustunde),tõenäoliselt kvaliteetse asja ja probleemi tekkimise korral on koht kuhu tagasi minna ja uks millele koputada.
Tuleb välja,et nende replica DI kassettidega on tõepoolest palju negatiivseid kogemusi-kellel ei läinud auto üldse käima,kellel andis juba kuu aja pärast ühe silindri veateate jne.
Seega,nii kurb kui see ka pole ,tuleb oluliselt odavamatest replicatest tõesti kaarega mööda minna ja kindlalt suund võtta originaal DIC poole ning maksta seda kallist hinda mida esindus küsib.
Enda lohutuseks võib siis mõelda nii,et saad selle raha eest kaasa ka kindlustuse(kindlustunde),tõenäoliselt kvaliteetse asja ja probleemi tekkimise korral on koht kuhu tagasi minna ja uks millele koputada.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Väga õige, et nii mõtled, aga selleks,et Di elaks kauem on vaja ka meeles pidata temaga seotud hooldused, nadu Tisside määrimine, ning kui DI on olnud tissidega ülespoole vähemalt korra siis on vaja seda paigutades hoida 45 minutit tissidega allpoole ja siis käivitada ( ehk siis instaleerid ja kohe ei käivita vaid ootad 45 min). Info on võetud vene hooldusraamatust, kui tõeline see on ei tea aga pole mõtted katsetada.( see on seotud sellega, et õli mis on isolaatorite sees, lõpetab jahutamist mis põhjustab õlilekked. Samas ka küünlade vahetus peaks olema mitte rohkem kui 30 tk.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Sai siis vahetatud DI ja viga P1312 enam ei ilmu. Kui kellegil vaja võin veaga DI kellelegile mahamüüa.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
mis hinnaga DI kasetid liiguvad ka , uued/kasutatud/replicad?
endalgi vaja uut vist, aju näitab selliseid veateateid P1312, P1334, P0340,
ning veateated ilmnevad ainult siis kui pedaal põhja vajutada , rahulikul sõidul vigu ette ei löö..
endalgi vaja uut vist, aju näitab selliseid veateateid P1312, P1334, P0340,
ning veateated ilmnevad ainult siis kui pedaal põhja vajutada , rahulikul sõidul vigu ette ei löö..
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
mis hinnaga DI kasetid liiguvad ka , uued/kasutatud/replicad?
endalgi vaja uut vist, aju näitab selliseid veateateid P1312, P1334, P0340,
ning veateated ilmnevad ainult siis kui pedaal põhja vajutada , rahulikul sõidul vigu ette ei löö..
Ebay's sain 2014 aasta versiooni 120 euriga, kasutatud.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
mis hinnaga DI kasetid liiguvad ka , uued/kasutatud/replicad?
Eesti hinnad uutel on 360-450 €.
Tartu Carringus oli letihind 395 €.Kui oskad kõvasti kaubelda või on mõni tuttav müügimees siis on võimalik sealt 395 pealt hinda päris tuntavalt alla saada.
e-bays on replicad sinna 200 kanti ,mõni vähem,mõni rohkem ja originaalid on vähemalt sama kallid kui meil .