käivitamisel tuleb summutist pahvakas suitsu

Vasta
geejott
Postitusi: 14
Liitunud: T Sept 10, 2013 16:55
Asukoht:
Auto:

#1

R Mai 15, 2015 23:12

tere!

viimasel ajal olen täheldanud, et autot käivitades tuleb summutist jube suitsupilv välja. mis võib olla põhjus??

saab 9-5; 2,0 turbo; 110kw; 2000a
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1564
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

R Mai 15, 2015 23:21

Turbo
napoleon
Postitusi: 1488
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht:
Auto:

#4

L Mai 16, 2015 2:01

No kui suits, siis jah turbo nagu targemad juba ütlesid. Aga enne tasuks veenduda, kas see on suits või aur kuna viimane on külma mootoriga normaalne.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 890
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#5

L Mai 16, 2015 10:28

Klapisääre tihendid võivad väga vabalt olla, nagu mad1 kirjutas.
Sinine suitspahvakas käivitades, õli jookseb seistes mööda klappe alla ja hommikul käivitades ajab pahvaka välja.
geejott
Postitusi: 14
Liitunud: T Sept 10, 2013 16:55
Asukoht:
Auto:

#6

L Mai 16, 2015 11:27

selge pilt siis. tuleb ikka hooldusesse minna. :)
geejott
Postitusi: 14
Liitunud: T Sept 10, 2013 16:55
Asukoht:
Auto:

#7

L Mai 16, 2015 11:30

No kui suits, siis jah turbo nagu targemad juba ütlesid. Aga enne tasuks veenduda, kas see on suits või aur kuna viimane on külma mootoriga normaalne.


see ikka sinine suits, mitte hall aur :)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#8

L Mai 16, 2015 14:19

Jaa kui klapisääre tihendid ning rõngad ikka väga läbi on, siis tuleb PAKSU MUSTA suitsu.
geejott
Postitusi: 14
Liitunud: T Sept 10, 2013 16:55
Asukoht:
Auto:

#9

E Mai 18, 2015 11:55

Jaa kui klapisääre tihendid ning rõngad ikka väga läbi on, siis tuleb PAKSU MUSTA suitsu.


õnneks nii hull veel pole ja ilmselt ei lase minna ka;)
MATU90
Postitusi: 354
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht:
Auto:

#10

E Mai 18, 2015 18:52

Kui ise asjatada tahad võta kuumkoja küljest korra toru lahti ja vaata kas turbol labad "märjad" kui on siis on tark juba õlirõhk lasta ka ära mõõta muuseas
kroom
Postitusi: 245
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht:
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#11

E Mär 11, 2019 8:59

Aga kas ka selline stsenaarium võiks kahtlane olla?

Käivitamisel ei midagi erilist, rahulikult sõites kah ei midagi erilist, aga järsemalt kiirendades lööb pilve summutist välja (pigem siiski aur, mitte suits). Pilv kestab umbes kaks 50 - 100 kiirendust, peale seda ei tule sumpast midagi nii nähtavat välja.
Kuna pilv on auru moodi, siis väga ei pabista, kuid imelik on see, et nii on pidevalt ja ei mäleta, et eelmisel talvel see nii oli.
hard0
Postitusi: 55
Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
Asukoht: Läänemaa/Tallinn
Auto: Saab 9-3 LPT MY99

#12

T Mär 12, 2019 0:10

Tegelesin just hiljuti ühe 2.7L Hyundai Sonata lõpupüti vahetamisega ja ei suutnud ära uskuda kui palju kondentsvett sealt välja valgus. Ütleme silma järgi et nii umbes kuni pool liitrit.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7042
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

T Mär 12, 2019 9:16

Katalüsaator "toodab" tavasõidul tunnis 1-1,5 liitrit vett. Kui harva vajutad, siis niriseb pidevalt torust selget vett.
Vasta