Kuidas teistel diislimeestel käivitamisega?

Vasta
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#1

T Mai 19, 2015 13:36

Tere,

Mismoodi need 2,2 tdi-d käivituvad tavapäraselt? Minu oma tahab hirmus pikka ketramist, enne kui tööle törtsatab. Eelmine omanik on lisanud ka nö. manuaalse eelsüüte nupu - seda all hoides käivitub küll pisut paremini, aga siiski 5-6 sek. ketramist enne... Ja ei ole vahet kas õues on +1 või +15 C
:?
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#2

T Mai 19, 2015 14:17

Alates -20 C tahab pikemat käivitust saada, muidu olnud truu loom.

Hakka mõtlema, neid käivituse parameetreid pole ju rohkem kui 5-7 tk. Hakka neid osi järjest täiustama. Praegu sinu masina puhul on juba eelsüüteküünalde viga välistatud.
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#3

T Mai 19, 2015 14:25

Mul lisatud ka eelsüüte rakendumine iga ilmaga ja hetkel käivitub ilusti ainult tossab käivitamisel.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#4

T Mai 19, 2015 17:11

Kui pihusti kaela tihendid korras ja tagasivoolu voolikud ja nende liitmikud korralikud ning kütus ära ei vaju, siis edasi hakkaks süüdet paika ajama. Olen ise jauranud sama teemaga ja pääsesin pihusti kaela tihendite vahetamisega, teine masin vajas süüte paika ajamist . Hetkel kasutuses olev 2,2 9-3og turtsatab käima poolest pöördest .
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#5

K Mai 20, 2015 8:24

Selge siis. Tundub tõesti sedamoodi, et kütus vajub tagasi...
Tänud.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#6

K Mai 20, 2015 10:19

Minul kütus ära ei vaju (Vikingis kontrolliti) ja süüte paika panek ka ei aidanud.
Selle peale neid automaatseid viiteahelaid (et eelsüüte küünlad ka plusskraadidega rakenduvad) tegema hakkasingi.
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#7

K Mai 20, 2015 12:15

Aku?
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#8

N Mai 21, 2015 13:42

Aku välistaksin - katsetatud erinevate akudega, muutust ei olnud.
Aga see vaevaline ja pikk käivitus kurnab aku suht ruttu tõesti ära, eriti kui sõita ainult lühemaid otsi linnas... :gun:
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1965
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#9

N Mai 21, 2015 13:48

Starter?
Turx
Postitusi: 31
Liitunud: L Jaan 26, 2013 15:07
Asukoht:
Auto:

#10

R Mai 22, 2015 20:57

Mul enda masinal oli samuti kus null kraadi ümber pikalt käijata tuli. Sai tellitud kasutaja aatom käest komlekt juhtmeid mis temp anduri vahele(paigaldus võttis umbes tund),et rakendaks eelsüüteküünlad ning nüüdseks käevitub poolest pöördest. Komlekti hind ju koos saatmisega kõigest 20eur. Igaljuhul tasuks paigaldada. Troostist võid samuti küsida teevad paigalduse ju kah.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

R Mai 22, 2015 21:53

Tere,

Mismoodi need 2,2 tdi-d käivituvad tavapäraselt? Minu oma tahab hirmus pikka ketramist, enne kui tööle törtsatab. Eelmine omanik on lisanud ka nö. manuaalse eelsüüte nupu - seda all hoides käivitub küll pisut paremini, aga siiski 5-6 sek. ketramist enne... Ja ei ole vahet kas õues on +1 või +15 C
:?


Kindlasti määri starter ja puhasta klemmid ja ka "-" klemmid; see parandab oluliselt käivitust. kuigi öeldakse, et neid ei määrita?!:love:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#12

E Juun 01, 2015 10:59

Viga leitud ja nüüd käivitub poolest pöördest - nagu peab. Jama põhjustajaks oli siis starter, harjad kulunud ja üks harjapesa pisut sulanud.
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#13

E Juun 01, 2015 11:04

Palju starteri hooldus/parandus maksma läks kui saladus ei ole ? Kus töö tehti ?

Ette tänades
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#14

E Juun 01, 2015 13:35

No ma lõunaosariikide mees. Kohalik firma DIA tegi ja raha läks starteri remont + elektrisüsteemi kontroll (sulanud harja pesa tekitas kahtlusi, et kusagil juhtmestikus võib mingi kala olla) 140 €.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#15

E Juun 01, 2015 16:44

Kui Tartus siis Betooni 2a generaatorid-starterid. Olenevalt veast 20-40 EUR.
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#16

T Juun 02, 2015 9:48

No seal Betoonis nad remondivad jah aga pead ise eelnevalt demonteerima jupi ja neile lauale viima. Olen seal kunagi paaril korral käinud aga nende ülbe suhtumine(umbkeelsed vene vanamehed, kes suhtuvad klienti kui mingisse tüütusse idiooti) ei tekitanud minus soovi edaspidi oma raha neile viia.
Vabandan kui seal viimasel ajal on kultuur ja suhtumine paranenud - minu kogemus nendega nii kusagil viie -kuue aasta tagune.
Vasta