Tere! Tekkis siin mõte need stanges olevad tuledeavad mingite ledidega täita. Äkki oskab keegi midagi soovitada?
Päevatuled facelift 9-5-le
http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-9-LED-Daytime-Running-Lights-Lamps-DRL-Xenon-White-12V-E4-Universal-Car-109-/321093635422?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ac2ac0d5e
Sai ostetud sellised tuled aga külge pole pannud.Läbimõõt 70 mm sobib ilusti sinna auku aga kinnituse peab ise aretama kuidagi.Minu autol igatahes seal stange all mingeid juhtmeid nende tulede ühendamiseks pole ehk siis ilmselt valmidus puudub.Ostsin isegi originaallüliti salongi aga pole viitsinud asjaga tegeleda just seetõttu,et asi tundub keeruline .
Sai ostetud sellised tuled aga külge pole pannud.Läbimõõt 70 mm sobib ilusti sinna auku aga kinnituse peab ise aretama kuidagi.Minu autol igatahes seal stange all mingeid juhtmeid nende tulede ühendamiseks pole ehk siis ilmselt valmidus puudub.Ostsin isegi originaallüliti salongi aga pole viitsinud asjaga tegeleda just seetõttu,et asi tundub keeruline .
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kena küll, aga tänavalegaalne see niivõrd madalal asuv päevatuli kahjuks ei ole:
Päevatule laternad
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukile võib E-reegli nr 48 kohaselt paigaldada kaks E-reegli nr 87 kohast päevatule laternat. Päevatule laterna valgusava ülaserv ei tohi asetseda kõrgemal kui 1500 mm ja alaserv madalamal kui 250 mm maapinnast. Laterna valgusava välisserv ei tohi olla kere välisgabariidist kaugemal kui 400 mm ja laternate valgusavade siseservade vahe ei tohi olla väiksem kui 600 mm (400 mm sõidukite korral, mille laius ei ületa 1300 mm).
..ma pakun et antud juhul on päevatule alaserv kuskil 150-200mm peal maapinnast, mitte nõutud 250 mm.
Päevatule laternad
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukile võib E-reegli nr 48 kohaselt paigaldada kaks E-reegli nr 87 kohast päevatule laternat. Päevatule laterna valgusava ülaserv ei tohi asetseda kõrgemal kui 1500 mm ja alaserv madalamal kui 250 mm maapinnast. Laterna valgusava välisserv ei tohi olla kere välisgabariidist kaugemal kui 400 mm ja laternate valgusavade siseservade vahe ei tohi olla väiksem kui 600 mm (400 mm sõidukite korral, mille laius ei ületa 1300 mm).
..ma pakun et antud juhul on päevatule alaserv kuskil 150-200mm peal maapinnast, mitte nõutud 250 mm.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Küsiks vastu, et kas on see mingi haigus või lihtsalt diagnoos, mis käseb selliseid asju paigaldada, mis juhi arvates on lahe??? Mida ma selle all silmas pean? Aga seda, et tulles möödunud laupäeva hommikul igati vahvale üritusele, nimega Saabiklubi Suvepäevad, siis oli minu teekonda alustaval linnas ja piirkonnas paks udu. Ja teate, olles näinud teedel palju palju ise aretatud mingeid sitanikerdisi, siis eessõitvast autost möödumine, kes sõitis tõesti aeglaselt, möödumine vastassuunavööndi kaudu on nagu sõit ameerika mägedel. Adrenaliini laks on niivõrd tugev!!! Sest ega ei tea, ega näe ette, kas sulle tuleb vastu auto, kellel ei põle üldse tehase poolt paigaldatud tuled või on siis ise aretatud nikerdised, mille valgustugevus on üldse küsitav. Ja no lisaks veel see, et puudub igasugune automaatika ja isegi juhid ei lülita sellistes oludes tulesi põlema, mis tähendab lisaks veel seda, et tagumised tuled ka ei põle. No kas on see küttekulu kokkuhoid tõesti niivõrd suur, et tehakse selliseid asju??? Põhjendage mulle sedalaadi tegevust...
Ledil ja ledil on vahe sees, igasugused hiina led-ribad tõesti ei anna erilist valgustugevust ja on raske märgata nende põlemist ka ilma uduta, kuid ma ei usu et e-serdiga LED lambid vähem näiteks udus paistavad kui tavalised udukad. Pealegi. möödasõit pole kohustuslik manööver, seda enam kui sa tunned et see pigem ohtlik on.NO FEAR kirjutas: ↑N Aug 15, 2019 9:16Küsiks vastu, et kas on see mingi haigus või lihtsalt diagnoos, mis käseb selliseid asju paigaldada, mis juhi arvates on lahe??? Mida ma selle all silmas pean? Aga seda, et tulles möödunud laupäeva hommikul igati vahvale üritusele, nimega Saabiklubi Suvepäevad, siis oli minu teekonda alustaval linnas ja piirkonnas paks udu. Ja teate, olles näinud teedel palju palju ise aretatud mingeid sitanikerdisi, siis eessõitvast autost möödumine, kes sõitis tõesti aeglaselt, möödumine vastassuunavööndi kaudu on nagu sõit ameerika mägedel. Adrenaliini laks on niivõrd tugev!!! Sest ega ei tea, ega näe ette, kas sulle tuleb vastu auto, kellel ei põle üldse tehase poolt paigaldatud tuled või on siis ise aretatud nikerdised, mille valgustugevus on üldse küsitav. Ja no lisaks veel see, et puudub igasugune automaatika ja isegi juhid ei lülita sellistes oludes tulesi põlema, mis tähendab lisaks veel seda, et tagumised tuled ka ei põle. No kas on see küttekulu kokkuhoid tõesti niivõrd suur, et tehakse selliseid asju??? Põhjendage mulle sedalaadi tegevust...
Uute autode automaatikast ma saan aru, nende jaoks pole piisavalt pime päevasel/hommikusel ajal piisavalt pime udus, et tagumised tuled tööle panna ja autojuhis on liiga mugavaks läinud/automaatikaga ära harjunud, et ei tulegi pähe tagumist udukat tööle panna..
Mina ei saa aru nendest, kes öösel maanteel parkide ja udukatega sõitu harrastavad, on siis enda ja teiste elu nii vähe tähtis et oma paarimeetrise nähtavusega udutuledega 90 km/h sõita?!
Kogenud Aeronaut.
Küsimus oli "normaalsete" kõikidele nõuetele ja eeskirjade vastavate (ja samamoodi ka paigaldatud) päevasõidutulede kohta, mille lahendus ka piltidel näha oli(udutulede aukudesse mis ka mul plastikkaantega hetkel täidetud ainult) , mitte 1€stest hiina LED ribadest mida pühapäeval pohmakas keegi tola enda autole "ilustamiseks" külge ehitab/ühendab/kleebib jne.. lolle ja juudi jõulupuid on teedel alati olnud ja jääb olema.. kuni nad rajalt maha võetakse.. õiged tuled peavad põlema õigel ajal.. kui tungivat soovi, võib sellest ju eraldi teema avada.. kui püha viha täis ja paisupaak lõhkemas ja muud varianti pole kus luftitada.. siiski, loodan ikka veel, et keegi ka vastata jaksab DRL kohta millised ostetud, kuidas paigaldus käis, kas hästi kestnud jne.. peace!