Kaootiline vibra esisillas

Vasta
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 552
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#1

K Juun 03, 2015 17:31

Nagu pealkirjas mainitud siis selline vibra mis tuleb ja läheb, kas tegemist miski pooltelje laagri kulumisega? Rehvid , kettad ,klotsid uuemapoolsed.
Joonas
Postitusi: 186
Liitunud: T Mai 15, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#2

K Juun 03, 2015 21:09

Mul sarnane vibra kuskil esisillas nagu. Täiesti lambist suvalisel kiirusel tekib selline vibra, et hakkab lause kõrvu lukustama (nagu keriks maanteekiirusel tagumise akna alla). Vibra ei teki järsult, vaid hakkab vaikselt "kerima" kuni päris tugevaks ja valjuks välja. Vibratsiooni ajal olen proovinud rooliga mängida, järsult pidurdada ja gaasi anda, käik N-i peale, uuesti D peale..... ja no ei lähe nendest tegevustest ei vähemaks ega hullemaks. Vibratsioonist saan lahti ainult korraks seisma jäädes ja vibra kadunud.
Ja järgmine kord võib vibra uuesti tekkida 1km pärast või hoopis 1000km pärast.

Aja jooksul vahetatud rattalaager, pooletelje välimised otsad, vahepeal ka suverehvid teistel velgedel jne.
Viga eksisteeerib umbes aasta jagu.
lemps14
Postitusi: 253
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#3

N Juun 04, 2015 9:50

Rehvi tasakaalud, kulunud rehvid, rooliots ja rattalaager.
Erinevatel autodel on vibratsiooni tekitanud sellised asjad.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

N Juun 04, 2015 10:24

Sisemised poolteljeotsad.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 552
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#5

N Juun 04, 2015 11:40

On need veovõlli sisemised otsad eraldi vahetatavad?
Tartz87
Postitusi: 137
Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
Asukoht: Järvamaa
Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
Kontakt:

#6

N Juun 04, 2015 16:57

Minul oli sama jama kunagi kui ostsin auto "võib vibra uuesti tekkida 1km pärast või hoopis 1000km pärast" ja asi lahenes auto peatamisega korraks teeserval...
Lõpuks läks asi juba päris tihedaks pea iga 1 või 10km tagant ennem viga ma ei suutnudki tuvastada kui asi jäi jäädavalt. Põhjustajaks oli välimine veovõlli ots.
Vasta