Autoks on 2002 aasta 3.0 mootoriga 9-5. Automaatkastiga.
Mure et paar korda on olnud juhus, et söiduajal vasakule keerates lööb nagu rooliluku peale( ei lase pöhja keeratagi) ja lööb hüüumärgi ning akutule pölema. Gaasiandes kustuvad tuled ära. Paremale keerates probleemi pole.
Milles vöib asi olla? Endal härra välismaal ja ei saaasaa ka kuidagi nöu ega jöuga abiks olla.
Milles vöib probleem olla?
2002 automaat vasakule keerates tahab välja surra
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Kas kohapeal keerates on sama lugu? Jälgige mootori pöörded, kas kukkuvad alla? Akkutuli võib vabalt tähendada pingeregulaatori rikke generaatori sees, sest peale gaasi andmist olukord taastab. Ehk siis juhus vajab testimist kohapeal.´mitte sõites, ning tasub ka vaadata roolivõimendi vedeliku taset.:head:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Roolivöimus öli täitsa Ok :)
Pöörete köikumist pole tähelepannud aga varsti lähen proovin.
Pakuti varianti et roolilati mingi klapp vöi roolivöimupumva klapid?
Et pidi olema et ühele poole keerates klapp peaks avanema ja kui ei avane siis jäävadki kliima ja genekarihm seisma ning lööb tule pölema.
Jutt sega(aga no mis siin blondiinist tahta) aga kas on reaalne?
Ja ehk oskab keegi Pärnud asjaliku kohta soovitada?
Pöörete köikumist pole tähelepannud aga varsti lähen proovin.
Pakuti varianti et roolilati mingi klapp vöi roolivöimupumva klapid?
Et pidi olema et ühele poole keerates klapp peaks avanema ja kui ei avane siis jäävadki kliima ja genekarihm seisma ning lööb tule pölema.
Jutt sega(aga no mis siin blondiinist tahta) aga kas on reaalne?
Ja ehk oskab keegi Pärnud asjaliku kohta soovitada?
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
No rooli keerates kliima pumba ja geneka rihm seisma ei tohiks ju jääda, välja arvatud juhul kui see katki on.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
sedasi võib olla siis kui roolivõim tarbib rohkem jõudu kui mootor annab.
- rihm libiseb?
- roolivõimendi jääb kinni?
Kummaline, et vasakule pööramisel ainult, latis miski viga?
Igal juhul on sõitmine sihukese asjaga riskantne tegevus.
Aga
räägitakse, et keegi Suurbritannia ministritest olevat oma autojuhil vasakule pööramise üldse ära keelanud....:)
- rihm libiseb?
- roolivõimendi jääb kinni?
Kummaline, et vasakule pööramisel ainult, latis miski viga?
Igal juhul on sõitmine sihukese asjaga riskantne tegevus.
Aga
räägitakse, et keegi Suurbritannia ministritest olevat oma autojuhil vasakule pööramise üldse ära keelanud....:)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tohutult loll mõte aga käin välja. Väntvõlli pikilõtkud, kas keerates väntvõll ei saa nii palju paigast nihkuda, et crank sensor ei saa enam trigger wheelilt infot ja mootor sureb välja? Kuna tegu automaadiga, siis pole ka sidurit, mis väntvõlli suruks. Manuaal kastiga ei saaks rool raskeks minna, kui käik sees mootor välja sureb. Kui ta niimoodi pikalt on teinud juba, siis peaks hakkama varsti lamerihma puru tekkima kapoti alla. (lähen ise nurga taha ja panen käed silme ette)
Tohutult loll mõte aga käin välja. Väntvõlli pikilõtkud, kas keerates väntvõll ei saa nii palju paigast nihkuda, et crank sensor ei saa enam trigger wheelilt infot ja mootor sureb välja? Kuna tegu automaadiga, siis pole ka sidurit, mis väntvõlli suruks. Manuaal kastiga ei saaks rool raskeks minna, kui käik sees mootor välja sureb. Kui ta niimoodi pikalt on teinud juba, siis peaks hakkama varsti lamerihma puru tekkima kapoti alla. (lähen ise nurga taha ja panen käed silme ette)
Väga loll mõte ei ole. Omal kunagi on olnud sarnane juhus tonnisega.
Teemasse: roolipump on üks võimalus mitmetest (kuid üpris levinud). Võib tekkida keerates ka voolukatkestus/lühis kusagil kaablites, suurem õhuleke jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Otseselt ei saa öelda et rool raskeks läheks vaid ta lihtsalt ei lase rohkem keerata, nagu olekski pöhja keeratud.
Ölitasemed ja köik on korras, pump ei unda ega midagi.
Kokku on Teinud kolm korda nii 2x vasakule ja üks paremale.
Hetkel ainuke loogiline idee tundub uus latt osta ja ka pump.
Keegi mainis kuskil mingist kardaanist ka midagi.
Kohapeal keerates-pöörates pöörded ei lange.
Ölitasemed ja köik on korras, pump ei unda ega midagi.
Kokku on Teinud kolm korda nii 2x vasakule ja üks paremale.
Hetkel ainuke loogiline idee tundub uus latt osta ja ka pump.
Keegi mainis kuskil mingist kardaanist ka midagi.
Kohapeal keerates-pöörates pöörded ei lange.