2002 automaat vasakule keerates tahab välja surra

Vasta
k2ta
Postitusi: 27
Liitunud: E Apr 20, 2015 22:16
Asukoht:
Auto:

#1

N Juul 23, 2015 17:53

Autoks on 2002 aasta 3.0 mootoriga 9-5. Automaatkastiga.
Mure et paar korda on olnud juhus, et söiduajal vasakule keerates lööb nagu rooliluku peale( ei lase pöhja keeratagi) ja lööb hüüumärgi ning akutule pölema. Gaasiandes kustuvad tuled ära. Paremale keerates probleemi pole.

Milles vöib asi olla? Endal härra välismaal ja ei saaasaa ka kuidagi nöu ega jöuga abiks olla.

Milles vöib probleem olla?
mihhail1988
Postitusi: 162
Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
Asukoht:
Auto:

#2

N Juul 23, 2015 19:37

Kas kohapeal keerates on sama lugu? Jälgige mootori pöörded, kas kukkuvad alla? Akkutuli võib vabalt tähendada pingeregulaatori rikke generaatori sees, sest peale gaasi andmist olukord taastab. Ehk siis juhus vajab testimist kohapeal.´mitte sõites, ning tasub ka vaadata roolivõimendi vedeliku taset.:head:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
k2ta
Postitusi: 27
Liitunud: E Apr 20, 2015 22:16
Asukoht:
Auto:

#3

N Juul 23, 2015 20:30

Roolivöimus öli täitsa Ok :)
Pöörete köikumist pole tähelepannud aga varsti lähen proovin.

Pakuti varianti et roolilati mingi klapp vöi roolivöimupumva klapid?
Et pidi olema et ühele poole keerates klapp peaks avanema ja kui ei avane siis jäävadki kliima ja genekarihm seisma ning lööb tule pölema.
Jutt sega(aga no mis siin blondiinist tahta) aga kas on reaalne?

Ja ehk oskab keegi Pärnud asjaliku kohta soovitada?
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#4

N Juul 23, 2015 22:52

No rooli keerates kliima pumba ja geneka rihm seisma ei tohiks ju jääda, välja arvatud juhul kui see katki on.
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#5

R Juul 24, 2015 9:11

sedasi võib olla siis kui roolivõim tarbib rohkem jõudu kui mootor annab.
- rihm libiseb?
- roolivõimendi jääb kinni?
Kummaline, et vasakule pööramisel ainult, latis miski viga?
Igal juhul on sõitmine sihukese asjaga riskantne tegevus.

Aga
räägitakse, et keegi Suurbritannia ministritest olevat oma autojuhil vasakule pööramise üldse ära keelanud....:)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
k2ta
Postitusi: 27
Liitunud: E Apr 20, 2015 22:16
Asukoht:
Auto:

#6

N Juul 30, 2015 22:21

Level kaks!

Täna tegi sama triki ka paremale keerates!
Ehk köige töenäolisen on roolilatt ? Vöi millest alustada?
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

N Juul 30, 2015 23:29

Lase mõnel targemal pilk peale visata, foorumi teel ei oska keegi täpset diagnoosi panna.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

R Juul 31, 2015 2:08

Tohutult loll mõte aga käin välja. Väntvõlli pikilõtkud, kas keerates väntvõll ei saa nii palju paigast nihkuda, et crank sensor ei saa enam trigger wheelilt infot ja mootor sureb välja? Kuna tegu automaadiga, siis pole ka sidurit, mis väntvõlli suruks. Manuaal kastiga ei saaks rool raskeks minna, kui käik sees mootor välja sureb. Kui ta niimoodi pikalt on teinud juba, siis peaks hakkama varsti lamerihma puru tekkima kapoti alla. (lähen ise nurga taha ja panen käed silme ette)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

R Juul 31, 2015 8:13

Tohutult loll mõte aga käin välja. Väntvõlli pikilõtkud, kas keerates väntvõll ei saa nii palju paigast nihkuda, et crank sensor ei saa enam trigger wheelilt infot ja mootor sureb välja? Kuna tegu automaadiga, siis pole ka sidurit, mis väntvõlli suruks. Manuaal kastiga ei saaks rool raskeks minna, kui käik sees mootor välja sureb. Kui ta niimoodi pikalt on teinud juba, siis peaks hakkama varsti lamerihma puru tekkima kapoti alla. (lähen ise nurga taha ja panen käed silme ette)


Väga loll mõte ei ole. Omal kunagi on olnud sarnane juhus tonnisega.

Teemasse: roolipump on üks võimalus mitmetest (kuid üpris levinud). Võib tekkida keerates ka voolukatkestus/lühis kusagil kaablites, suurem õhuleke jne.
k2ta
Postitusi: 27
Liitunud: E Apr 20, 2015 22:16
Asukoht:
Auto:

#10

R Juul 31, 2015 14:43

Otseselt ei saa öelda et rool raskeks läheks vaid ta lihtsalt ei lase rohkem keerata, nagu olekski pöhja keeratud.

Ölitasemed ja köik on korras, pump ei unda ega midagi.
Kokku on Teinud kolm korda nii 2x vasakule ja üks paremale.
Hetkel ainuke loogiline idee tundub uus latt osta ja ka pump.
Keegi mainis kuskil mingist kardaanist ka midagi.

Kohapeal keerates-pöörates pöörded ei lange.
Vasta