9-5 2.3t survete probleem

arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#1

R Sept 11, 2015 21:07

Niii sai siis pensionääriga veits sõidetud ja järsku hakkas tagant suitsu ajama! jäin seisma ja pill töötas 3pütiga :/ kaan maha 4 silindri surved siis sellised silinder1 8bar,silinder2:12,5bar silinder 3-13bar ja silinder4- 2bar ! märgtest ei muutnud neljanda silindriga midagi surve sama, siis sai tõukurid üle vaadatud ja neljanda silindri omad täitsa pehmed! ja.vahetasin välja tulemus.sama, klapidel ei näinud ka ühtegi vigastust! suits mis tagant välja tuleb on hirmus kibeda lõhnaga :/ on kellegil.ettepanekuid võib se olla plokikaanetihend või siis rõngad juba oma aja.ära elanud
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#2

R Sept 11, 2015 21:10

Klap tundus ilus!
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#3

R Sept 11, 2015 21:19

ilmselt eesti keel pole Sinu emakeel... Krdi raske on poindile pihta saada. ...
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#4

R Sept 11, 2015 21:27

Kiiruga kirjutatud andkem andeks!
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#5

R Sept 11, 2015 22:10

Keegi ei pahanda, tubli on, et proovisid.

Loe nüüd oma teksti rahulikult paar korda ja paranda nagu arvad parem olevat.

Ehk äkki jõuame remondiga ka kuhugi :)
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#6

R Sept 11, 2015 22:27

Nii peaks veidike parem ja selgem olema! kirjakeel ei ole mul tõesti tugevaim külg,kuid vähemalt üritasin arusaadavamaks seda teha!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

R Sept 11, 2015 23:17

Kogemus oma projektikaga. Rõngad olid ära surnud. Gaasi maha lastes tuli ikka tugevalt musta suitsu ja väga väga kibe. Garaasis oli hetkega suht võimatu olla. Surved on sul küll ikka päris peetis. Isiklikult tõmbaks kaane maha. Näeb silindri seinad üle, sul võib olla rõngad üldse katki juba. Tihendi saab ka üle vaadata, pinnad üle kontrollida, kaane sirguse üle vaadata. Kuigi Saabidel see vist eriti kõveraks ei lähe.
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#8

R Sept 11, 2015 23:23

Tänud s9k võtan homme kaane maha saan.targemaks
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#9

L Sept 12, 2015 18:25

Tulemuseks sulanud kolb :/
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#10

L Sept 12, 2015 21:15

See sul vähe võimsam masin või originaal kõik? Tee kolvist pilti kui viitsid
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#11

L Sept 12, 2015 22:55

Vähe erksam kui stock jah! mootorit juhib sebastiani kirjutatud aju! otsast lõpuni 3ne väljalase ja vähe tigedam turbo pihustid jäävad lahjaks vast peab uued otsima
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#12

L Sept 12, 2015 23:05

Pootsman ma ei oska pilti siia lisada :/
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#13

L Sept 12, 2015 23:32

Vähe erksam kui stock jah! mootorit juhib sebastiani kirjutatud aju! otsast lõpuni 3ne väljalase ja vähe tigedam turbo pihustid jäävad lahjaks vast peab uued otsima


:P see seletab nii mõndagi

Pootsman ma ei oska pilti siia lisada :/


Sellise õpetuse leidsin...




Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

P Sept 13, 2015 0:11

Vähe erksam kui stock jah! mootorit juhib sebastiani kirjutatud aju! otsast lõpuni 3ne väljalase ja vähe tigedam turbo pihustid jäävad lahjaks vast peab uued otsima


No näed, nyyd tead, milles asi oli.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#15

P Sept 13, 2015 0:11

Telefoniga siukseid asju kohe üldse ei näita :wall:
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#16

P Sept 13, 2015 0:12

Kurb aga tõsi hr ivomets
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#17

P Sept 13, 2015 0:45

Teab keegi läbi kelle ma uued kolvirõngad saan?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#18

P Sept 13, 2015 21:10

Teab keegi läbi kelle ma uued kolvirõngad saan?

MapTun näiteks ja võib veel lisada võimsust :)
Palju präegu on /oli?
Või siis stock parameetrid tagasi?

Kolvi pilti tahaks näha.
__In Boost We Trust__
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#19

P Sept 13, 2015 21:32

Uued rõngad saad läbi iga varuosa poe.
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#20

P Sept 13, 2015 21:50

Balti raunex ja muud poed ei pakunud mulle midagi :/
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#21

P Sept 13, 2015 21:57

http://www.upload.ee/files/5195984/IMG_20150912_181710.jpg.html pole hullu midagi 4 uut sisse plokk ja kaas ka tegemises
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#22

P Sept 13, 2015 22:33

Nii tuleviku mõttes võiks tonnise alumise otsa peale minna kuigi antud juhul ei oleks see päästnud.
Mis küünlad muidu olid ja mis kütus?

Kolvirõngad olid ladu24.ee lehel olemas -> link http://www.ladu24.ee/et/ladu2/15820/100002,0,0,1/47902N0,287
Viking Motors, daags/teager oskavad kommenteerida ehk.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#23

P Sept 13, 2015 22:41

Soovitan ka tonnise alumist otsa.
arne20
Postitusi: 121
Liitunud: K Okt 08, 2014 20:23
Asukoht:
Auto:

#24

P Sept 13, 2015 23:04

Laserplatinumid.ja kütus 98
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#25

P Sept 13, 2015 23:25

no ma siis kommenteerin :) : yldiselt sulanud kolb on ikka mingi hälbe tulemus. Ilma põhjuse välja selgitamist pole küll mõtet niisama uusi rõngaid/ kolve panna.
Kui muu on korras ja viga ei leia, siis annan sooja soovituse: vaheta MAF välja. Nii mõnigi mootor selle nahka läinud, viga ei näita, normaalsel koormusel näidud korras, boosti ajal aga sulab kolb sisse.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Vasta