9-5 2.3t survete probleem
Niii sai siis pensionääriga veits sõidetud ja järsku hakkas tagant suitsu ajama! jäin seisma ja pill töötas 3pütiga :/ kaan maha 4 silindri surved siis sellised silinder1 8bar,silinder2:12,5bar silinder 3-13bar ja silinder4- 2bar ! märgtest ei muutnud neljanda silindriga midagi surve sama, siis sai tõukurid üle vaadatud ja neljanda silindri omad täitsa pehmed! ja.vahetasin välja tulemus.sama, klapidel ei näinud ka ühtegi vigastust! suits mis tagant välja tuleb on hirmus kibeda lõhnaga :/ on kellegil.ettepanekuid võib se olla plokikaanetihend või siis rõngad juba oma aja.ära elanud
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
ilmselt eesti keel pole Sinu emakeel... Krdi raske on poindile pihta saada. ...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Keegi ei pahanda, tubli on, et proovisid.
Loe nüüd oma teksti rahulikult paar korda ja paranda nagu arvad parem olevat.
Ehk äkki jõuame remondiga ka kuhugi :)
Loe nüüd oma teksti rahulikult paar korda ja paranda nagu arvad parem olevat.
Ehk äkki jõuame remondiga ka kuhugi :)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kogemus oma projektikaga. Rõngad olid ära surnud. Gaasi maha lastes tuli ikka tugevalt musta suitsu ja väga väga kibe. Garaasis oli hetkega suht võimatu olla. Surved on sul küll ikka päris peetis. Isiklikult tõmbaks kaane maha. Näeb silindri seinad üle, sul võib olla rõngad üldse katki juba. Tihendi saab ka üle vaadata, pinnad üle kontrollida, kaane sirguse üle vaadata. Kuigi Saabidel see vist eriti kõveraks ei lähe.
Vähe erksam kui stock jah! mootorit juhib sebastiani kirjutatud aju! otsast lõpuni 3ne väljalase ja vähe tigedam turbo pihustid jäävad lahjaks vast peab uued otsima
:P see seletab nii mõndagi
Pootsman ma ei oska pilti siia lisada :/
Sellise õpetuse leidsin...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Vähe erksam kui stock jah! mootorit juhib sebastiani kirjutatud aju! otsast lõpuni 3ne väljalase ja vähe tigedam turbo pihustid jäävad lahjaks vast peab uued otsima
No näed, nyyd tead, milles asi oli.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Teab keegi läbi kelle ma uued kolvirõngad saan?
MapTun näiteks ja võib veel lisada võimsust :)
Palju präegu on /oli?
Või siis stock parameetrid tagasi?
Kolvi pilti tahaks näha.
__In Boost We Trust__
Nii tuleviku mõttes võiks tonnise alumise otsa peale minna kuigi antud juhul ei oleks see päästnud.
Mis küünlad muidu olid ja mis kütus?
Kolvirõngad olid ladu24.ee lehel olemas -> link http://www.ladu24.ee/et/ladu2/15820/100002,0,0,1/47902N0,287
Viking Motors, daags/teager oskavad kommenteerida ehk.
Mis küünlad muidu olid ja mis kütus?
Kolvirõngad olid ladu24.ee lehel olemas -> link http://www.ladu24.ee/et/ladu2/15820/100002,0,0,1/47902N0,287
Viking Motors, daags/teager oskavad kommenteerida ehk.
no ma siis kommenteerin : yldiselt sulanud kolb on ikka mingi hälbe tulemus. Ilma põhjuse välja selgitamist pole küll mõtet niisama uusi rõngaid/ kolve panna.
Kui muu on korras ja viga ei leia, siis annan sooja soovituse: vaheta MAF välja. Nii mõnigi mootor selle nahka läinud, viga ei näita, normaalsel koormusel näidud korras, boosti ajal aga sulab kolb sisse.
Kui muu on korras ja viga ei leia, siis annan sooja soovituse: vaheta MAF välja. Nii mõnigi mootor selle nahka läinud, viga ei näita, normaalsel koormusel näidud korras, boosti ajal aga sulab kolb sisse.
Võimsust pole kunagi piisavalt