Ühe surma remont
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Onu tonnisel oli näiteks õlivõtturit parandatud kronsa juurest jaaa loomulikult keevitusega üsna suur auk sisse tehtud. Pole raske arvata kas mootor imes õli või õhku. Igast värki võib juhtuda :). Omal juhtus projektikaga nii, et unustasin õlipumbal tagasivoolu klapi tagasi panna. Jah, saaled lõppesid ka üsna käbe.
Vänt oli mõõdus küll aga kas muidu mõõtsid lõtkusi ka? Väntvõll ikka liikus vabalt kui paigaldasid? Kas mõni raami käpiku polt lahti ei jäänud?
Vänt liikus vabalt küll, sai veel iga saale juures ja kolvi juures vändale tiir peale keeratud. Poltide lahtijäämise koha pealt oleksin väga skeptiline, aga eks homme näeb. Muidu lõtkude jaoks tahtsin osta küll seda plastigauge-d kasutada, kuid ma ei leidnud kedagi siiski kes seda müüks eestimaa peal. Kui nüüd suurem jama on, jääbki auto seisma, või tuleb edasi müüa, kuna jaanuaris tuleb aega teenima minna.
Aga OT- ka milles see vahelejätmise probleem võib veel seisneda, täna sai proovitud toimivaid cps-i, pumpa, siis panin pimedaks evap-i toru, pidurivõimendi auk sai pimedaks pandud ja ikka sureb välja, puterdab ka ikka vahepeal... müstika.... hakka või uut aju otsima, koode näitab ainult vahelejätmise kohta...
Misfire kood? DI sai tutikas või kasutatud?
Misfire kood? DI sai tutikas või kasutatud?
DI-sid on kolm tükki, ühe auto peal toimivad kõik kolm. Misfire kood oli P1300, ja P0300. Ainus asi mida nüüd veel proovida oleks, on teise toimiva auto pealt TB, kuid sellel on ju mittetoimise korral omad koodid...
No ja muidugi on tegemist 9000-se bloki ja 9-5 kaanega, kuid see pole varem ju probleeme tekitanud. Vaevalt ma seda CPS-i vööd ka oleks pidanud ringi tõstma...
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Mul omal ajal oli ka midagi sellist. Sai tonnise plokk panna ja kõik jutud. Ca 200km sai sõita ja sures teine teele. Ma enam ei mäleta kas 2 või 3 silindri klapid käisid pähe. Ei saanud ka kuidagi sotti, et milles viga. Sai juhtmeid panna külge. Mis lõpuks selgus, oli see, et nuka hammaka tift oli puruks. Ehk 1 nukk ei käinud ringi enam. Õnneks kolb jäi terveks, vahetasin kõverad klapid välja ja sain oma masina ka tööle ja töötab keansti ca poolteist aastat.:freak: no see ei ole ju enam reaalne. Sa ikka 9000 kaanetihendi panid nagu sai räägitud? 9-5 tihend on peenem ja sellega võid klapid pähe küll saada.
Sain mootori liikuma, rohkem infot sellest ei jaga :D. Aga see suremise probleem on ikka. Hakkasin siis live datat jälgima, niipalju kui seda on ja avastasin, et midagi toimub MAF-iga. Seda siis nii et auto töötas pikalt ilusti mafi gramme näitas 5-6 vahel ja kui surema hakkas läks 17ni ja suri välja. Katsetasin teise auto maf-i sama pull. Juhe tagant ära on, siis töötab nagu õige mees.... Muidugi tuleks mainida et autol pole ka originaal see maf, mingi romula oma... Kuskohast nüüd viga otsida ? Ikka mingi vaakumileke kuskil ?
Võid proovida pidurivõimendi korrasolekut.Võtad võimendi küljest toru ära ja paned paraja jämedusega kummivooliku asemele,teise otsa torkad suhu ja proovid puhuda või imeda kumbagi pidi ei tohi susiseda(õhku läbi lasta),nüüd oleks vaja ,et keegi vajutaks aeglaselt pedaali ja sina kordad kogu aeg protseduuri.olen ise korduvalt nii teinud ja nii mõnegi lekkiva võimendi avastanud.Samas saad ära kontrollida klapi,mis laseb ainult ühes suunas õhku läbi - mootri poole.
Saan harva sõita SAABIGA.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Sain mootori liikuma, rohkem infot sellest ei jaga :D. ?
No ma lausa nõuan! :D
Tänasel päeval sain teada, kuidas üks mees sai saabiga kaasa teise mootori ja kui peale pani, siis mõne minuti pärast jooksis kokku. lahtivõttes selgus, et õlipumpa karteris ei olnudki!! Tegemist ikka saab96 lugudega!!
Üks teine saab 96 mootor jooksis kellelgi kokku, kuna tegi õlipumba ja ploki vahele tihendi; poldi augud tegi aga õli ava jättis tegemata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Pumba ma ikka panin Ma kardan, et lihtsalt mu töövõtted ja lahendused on targematele kommenteerijatele väga vastuolulised :D.
Minu silmis on tegu ropu joppamisega, kui nii öelda. Üldiselt on selle autoga jubepalju igasugu probleeme, seisnud ka.. kuid mitte niikaua...
Minu silmis on tegu ropu joppamisega, kui nii öelda. Üldiselt on selle autoga jubepalju igasugu probleeme, seisnud ka.. kuid mitte niikaua...
Kuna peale õhulekke tuvastamist otsustas mootor ikkagi vahepeal seisma jääda, ja mingit täpsemat viga polnud võimalik tuvastada, koputasin kapoti allolevaid asju, kaitsmekarpi jne. Nüüd paistab asi olevat leidnud lahenduse, auto välja ei sure, vähemalt hetkel mitte, paar päeva on saanud siin soojaks lasta ja kerget sõitu õue peal. Ma ise pakun et vb oligi mõni ühendus kaitsekarbis natuke must vms, näiteks kütusepumba releel. Mõni asi veel veermikus teha ja peaks kaks aastat seisnud auto jõuluks tänavalegaalseks saama :)