ECU sobivus 167kW vs 125kW

Vasta
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#1

E Nov 09, 2015 11:00

Nimelt on mul Trolli aju 167kW ja siis on mul tavaline 2,3t 125kW isend. Kui tõstan aju ümber, mis reaalselt muutub? Kui üldse midagi muutub.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 224
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#2

E Nov 09, 2015 11:22

Ei taha hästi käima minna. Immo kood on teine ja pärast on vist raudvara erinevus ka piisavalt suur. Kui ma ei eksi.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#3

E Nov 09, 2015 12:01

Ei taha hästi käima minna. Immo kood on teine ja pärast on vist raudvara erinevus ka piisavalt suur. Kui ma ei eksi.


167kw puhul ei ole ju mreq nii meeletu, et Garrett seda ei suudaks tagada, max 1100mg/s. Immo kood ja VIN ringi tõsta ning proovida :)
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#4

E Nov 09, 2015 12:16

Ei taha hästi käima minna. Immo kood on teine ja pärast on vist raudvara erinevus ka piisavalt suur. Kui ma ei eksi.


167kw puhul ei ole ju mreq nii meeletu, et Garrett seda ei suudaks tagada, max 1100mg/s. Immo kood ja VIN ringi tõsta ning proovida :)


kui immo ja vin 125kW aju peale ümber tõsta, siis saad 125kW mootori endale. Peab ikka mapid ka ümber tõstma. Lihtsam muidugi kogu aju teise karbi peale ümber kopida. Siis saad enda 167 kW tagasi.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 224
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#5

E Nov 09, 2015 13:13

Kui pisemale Garrettile sobib, siis ei ole tõesti vaja muud teha kui kopeerida 125 kw pealt immo ja vin, kleepida need 167 kw ECU külge.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

E Nov 09, 2015 21:31

Kes Tartus selle töö ära teeb?
Vasta