Automaatkasti õpetamine Saabil

Vasta
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#1

E Nov 09, 2015 15:41

Tervist seltsimehed!

Juba pikemat aega on selline veider juhus, et Tartus kui alt üles Riia mäkke kruiisiga 50km/h sõita siis kiiruse langedes hakkab käiku alla võtma, et kiirus ei langeks ja kui kiirus on jälle sobilik siis võtab käigu üles ja siis ta seal veiderdab niikaua kui taaskord tasane maa tuleb...

Tahtsin uurida, et kuidas automaatkasti õpetada edasi liikuma nii, nagu sõidustiil on kujunenud - pean silmas käiguvahetuse hetki sõltuvalt kiirusest ja pööretest?! Näiteks kolmanda käigu vahemik on 40-55 ja neljanda vahemik 55-70!

Kas peab techiga midagi ära nullima ja siis alustama õpetamisega või mismoodi see asi praktikas täpsemalt välja võiks näha?

Võimalik, et kusagil on ka eriline õpetus selle jaoks, et näiteks esimene käik manuaalselt sisse ja siis kiirendus vastavalt vaikselt või kiiresti 30-ni ja siis teine käik sisse 2300 pöörde juures...jne :freak:


thnks :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

E Nov 09, 2015 17:42

9-5 kastile vist ei saa midagi õpetada ja TECH 2 ei saa kastiga ühendust 9-5-sel, nii ütles mulle Carring.

Manuaal reziimi ei peaks ise käike vahetama, ainult kui liiga madalale lähevad pöörded.
__In Boost We Trust__
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

E Nov 09, 2015 17:52

Ühendust saab 9-5 puhul tech2 kastiga küll. Vähemalt kui mul check gearbox tule põlema viskas, sai Trionic tech2 abil kohe teada, mis kastil mureks. Aga kas seda kasti kuidagi ka õpetada saab, selle koha pealt jään vastuse võlgu.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#4

E Nov 09, 2015 17:56

Adaptiivne on see kast kindlasti, aga ma pakun et see ikkagi on kinni ajus?
valev122
Postitusi: 5
Liitunud: N Dets 27, 2007 17:54
Asukoht:
Auto:

#5

E Nov 09, 2015 18:11

Proovitud, ja käiguvahetus läks sujuvamaks.



Lisatud failid adaption.xps (88.9 KB) 
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#6

E Nov 09, 2015 20:27

Ma usun, et peaks saama ka sinu autol juhendi baasil õpetada. Igatahes 9-3 puhul on selle kohta lausa eraldi juhend WIS-s ja see õpetamine võtab omajagu aega- on vaja kolme tüüpi harjutusi kastiga läbi teha. Ma oma autol olen lasknud 2 korda ära nullida ning siis olen taas õpetanud. Uuri WIS-st.
Aga sa nagu kunagi rääkisid käikude kolksuga allavahetustest ka, ma arvan et solenoidblokk sul jebib pigem.
Oma kogemusest ütlen, et kast õpib ümber või adapteerub juba peale paari suuremat kiirendust, kui mõnda aega taas linnas uimata õpib uuesti "penskari režiimi" Talverallil tundsin seda eriti hästi, paaril esimesel ringil oli kast uimane, hiljem sai juba aru, mis ma tast tahan :)
Eks õige kast on ikka kepi kast, kus ise valid käigu!

Lisaks võid Tech2 abil uurida, et äkki on su kastile saadaval uuem tarkvaraversioon, ka see võib asju muuta.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#7

E Nov 09, 2015 20:34

Veiko lasi juba uuema softi peale ja täna sai ka õlivahetus tehtud, kohati on justkui parem aga ma mõtlesin et õpetaks teda päris 0-st :)

Kui siin mõned pikemad otsad teha ja soojast peast ikka 3-4 käigu vahel paugutab siis tuleb teist kasti otsima hakata, see solekavahetus pidi olema ka 50/50 tõenäosusega, et asi 100% hea saab :P

Külmast peast töötab kui kell ja mingit paugutamist ei ole...saa siis aru :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Vasta