Uste avamise abi vaja!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ma logistaks veel... Võtaks mingid lukusulad ja rostoffid appi. Isegi lukkude kallal jaurand päris kaua. Ega ju ei kasuta neid. Kord viie aasta jooksul ehk :)
Iluvõre hinnaga õnnestub.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ma olen kõik kinnijäänud lukud taas käima saanud brake cleaneriga. Ei oska küll kommenteerida, kas see külmakraadidega ära ei jäätu, kuna pole seda iial miinuskraadidega kasutanud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
ja WD40
luku sulatamiseks on lukusula. Kah "õlijas" asi.
WD40 kui universaalasi on universaalasi ning las see jääda kõikvõimalike "funktsioonide" puhul hädajuhtudeks, kui päris õiget asja käepärast ei ole. Ehk siis roostes poldi lahtivõtuks on ikka õige selleks loodud asi (tavaliselt MoS), peenema õliga määrimiseks peenem õli ja luku sulatamiseks lukusula ;)
(nt tqhq-s oli kunagi arutult palju WD40 viiteid - mu sõnavõtt on just selleks, et inimesed universaalasja eksikombel "igaks asjaks parimaks" ei loeks ).
teemasse: ehk annab masinale kusagilt särtsu anda? Nt 13-pin kärupistik (kus ka haagise pidev toide sees) võiks teoorias sisaldada kontakte, mis "suure el süsteemiga" ühenduses on?
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
WD40 kui universaalasi on universaalasi ning las see jääda kõikvõimalike "funktsioonide" puhul hädajuhtudeks, kui päris õiget asja käepärast ei ole. Ehk siis roostes poldi lahtivõtuks on ikka õige selleks loodud asi (tavaliselt MoS), peenema õliga määrimiseks peenem õli ja luku sulatamiseks lukusula ;)
Iga töö jaoks on spets vahendid ja need kes seda iga päev teevad kindlasti neid ka kasutavad. Aga kui harva vaja läheb siis on need universaalsed asjad just nagu shveitsi nuga - pole ideaalne, aga ajab asja ära ja ei võta palju ruumi ;)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
WD40 nagu tean, ei soovitatta lukkude jaoks! Lukkude sulatajat on spets aerosoolid(praktiliselt igas tanklas neid on). Kui uksed on kahekordse nuppuvajutamisega suletud, siis neid võtmega lahti ei saa, minu teada, selleks ongi see teine vajutus :)
__In Boost We Trust__
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kui uksed on kahekordse nuppuvajutamisega suletud, siis neid võtmega lahti ei saa, minu teada, selleks ongi see teine vajutus :)
Võtmega ikka saad lahti... seest lingist ei saa ust avada :)