9-5 2002 aero kolin mootoris

Vasta
martino66
Postitusi: 11
Liitunud: K Mär 14, 2007 0:34
Asukoht:
Auto:

#1

L Jaan 09, 2016 18:51

tere!sõidul kadus jõud ja suri välja,õli lisamis avast sülitas törtsaku õli välja.kolinaga ja kolme potiga käivitus veel,et teepealt minema saada.
kas oleks mõtet seda mootorit hakata laiali kiskuma või prooviks kohe uut leida?
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#2

L Jaan 09, 2016 18:58

Eks kogenenumad räägivad täpsemalt aga teen oma pakkumise - klapp kukkus sisse? Siis oleks seletatav, kuidas kolb lükkab survega klapikambrikaane seest õli välja ja et üks pütt ei anna jõudu välja.

Mina mõõdaks kõigepealt ära manomeetriga kõikide silindrite rõhud kui starterit annan. Kui vaid üks pütt ei anna, siis ehk klapp. Järgmisena klapikambrikaas maha ja vaadata, kas midagi on näha. Kui ei ole, siis võtaks klapid maha silindrilt. Ühesõnaga - läheks järk-järgult. Saalekolina puhul oleks ramm mootoril ju veel alles?
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#3

L Jaan 09, 2016 19:02

Kolin on all või üleval? Saalede vahetud koos tööga ~ 250.- Lahti võid ikka tõmmata, äkki saad asja, mul üks alumise otsa kolinaga mootor seisab garaaži nurgas.
Üldjuhul kui juba kolin sees siis hakka uut mootorit otsima, õlivõtturi sõel ära puhastada ja uus kett külge. Kestab veel kaua.
martino66
Postitusi: 11
Liitunud: K Mär 14, 2007 0:34
Asukoht:
Auto:

#4

L Jaan 09, 2016 19:09

Kolin tundub ülevalt poolt tulevat.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#5

L Jaan 09, 2016 19:12

Siis on Arvo92 poolt pakutud, põlenud klapp. Sõita ei soovita sellega enam.
martino66
Postitusi: 11
Liitunud: K Mär 14, 2007 0:34
Asukoht:
Auto:

#6

L Jaan 09, 2016 20:12

tänud kiire info eest,proovin pealpoolt lähenedes probleemile jälile saada.
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#7

L Jaan 09, 2016 21:38

Küünlad maha,surve mõõtmine,saad teada vigase silindri,ilmselt saale viga ja kolb käib vastu kaant,siit ka hääl ülevalt.pole siin foorumis veel märganud klapi vigadega,enamusel ikka saaled
Saan harva sõita SAABIGA.
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#8

L Jaan 09, 2016 21:42

Miks peaks põlenud klapp kolisema!see peaks põhjustama mootor töö ebaühtluse,sest ühes silindris on tunduvalt väiksem surve.
Saan harva sõita SAABIGA.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#9

L Jaan 09, 2016 22:59

Saalede puhul ei viska mahla välja. Klapp või põlenud kolb. Võta lahti ja anna teada.
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#10

P Jaan 10, 2016 0:12

Vaata algust.kadus jõud,suri välja,see viitab kas saaledele või kolbidele(ülekuumenemine),oleks muidugi parem ,kui viga oleks klapis.
Saan harva sõita SAABIGA.
innar11
Postitusi: 116
Liitunud: E Sept 30, 2013 23:20
Asukoht:
Auto:

#11

P Jaan 10, 2016 11:28

Kisu karteripöhi alt ära, olen suht veendunud et näed tükikesi oma kolvist seal, vöimalik et ka röngaid.
martino66
Postitusi: 11
Liitunud: K Mär 14, 2007 0:34
Asukoht:
Auto:

#12

P Jaan 17, 2016 4:09

Vasta