tere!sõidul kadus jõud ja suri välja,õli lisamis avast sülitas törtsaku õli välja.kolinaga ja kolme potiga käivitus veel,et teepealt minema saada.
kas oleks mõtet seda mootorit hakata laiali kiskuma või prooviks kohe uut leida?
9-5 2002 aero kolin mootoris
Eks kogenenumad räägivad täpsemalt aga teen oma pakkumise - klapp kukkus sisse? Siis oleks seletatav, kuidas kolb lükkab survega klapikambrikaane seest õli välja ja et üks pütt ei anna jõudu välja.
Mina mõõdaks kõigepealt ära manomeetriga kõikide silindrite rõhud kui starterit annan. Kui vaid üks pütt ei anna, siis ehk klapp. Järgmisena klapikambrikaas maha ja vaadata, kas midagi on näha. Kui ei ole, siis võtaks klapid maha silindrilt. Ühesõnaga - läheks järk-järgult. Saalekolina puhul oleks ramm mootoril ju veel alles?
Mina mõõdaks kõigepealt ära manomeetriga kõikide silindrite rõhud kui starterit annan. Kui vaid üks pütt ei anna, siis ehk klapp. Järgmisena klapikambrikaas maha ja vaadata, kas midagi on näha. Kui ei ole, siis võtaks klapid maha silindrilt. Ühesõnaga - läheks järk-järgult. Saalekolina puhul oleks ramm mootoril ju veel alles?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kolin on all või üleval? Saalede vahetud koos tööga ~ 250.- Lahti võid ikka tõmmata, äkki saad asja, mul üks alumise otsa kolinaga mootor seisab garaaži nurgas.
Üldjuhul kui juba kolin sees siis hakka uut mootorit otsima, õlivõtturi sõel ära puhastada ja uus kett külge. Kestab veel kaua.
Üldjuhul kui juba kolin sees siis hakka uut mootorit otsima, õlivõtturi sõel ära puhastada ja uus kett külge. Kestab veel kaua.