vända lihvimine

Vasta
kaupzvilde
Postitusi: 4
Liitunud: E Dets 14, 2015 19:49
Asukoht:
Auto:

#1

E Jaan 11, 2016 22:36

Kus ja kes mis hinnaga teeks kuskile vända lihvi?
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#2

E Jaan 11, 2016 22:52

Kus ja kes mis hinnaga teeks kuskile vända lihvi?


Jevgeni Detjonõšev
asub Tallinnas Katusepapi 16, Telefon +372 600 5218, vene keel vajalik. Koos mootoriplokki puurimisega läks ca. 350€ aasta tagasi, väga odav ei ole. Kõige pealt vaatab üle kas asja saab väntvõllist siis saad ka täpse hinna teada.

Räägivad, et oma ala parim Eestis.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

E Jaan 11, 2016 23:37

Ma lasin Liguril Pontiac LeMans-i vända lihvida. Polnud häda midagi, kuid serva raadiused olid tegemata, väidetavalt ei saagi teha eestis. Pole minu sõnad. Mäletamist mööda maksis 100.- (V8 mootor)
kaupzvilde
Postitusi: 4
Liitunud: E Dets 14, 2015 19:49
Asukoht:
Auto:

#4

T Jaan 12, 2016 8:42

Ega kellegil väntvõlli üle ei ole ? Ja kas keegi teab kas 0.250-st suuremat raami remontsaalesid saaks ja kust? Või on kellegil vedelemas lausa ?
Saab 9-5 169kW 2000a
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#5

T Jaan 12, 2016 9:43

Kui 9-5 rida neli mootor on kotis, siis on hapu.Sellele ei eksisteeri üldse mitte mingit remontsaalet.

Reaalsus on see, et Saab 9000 0,25 annab sinna sisse panna. Tonnise 0,50 mõõtu saale küll eksisteerib, aga selle hind oli 500€.

Ma käin ise ka seal Katusepapis rauakoluga.20 aastat on Detjonõševiga kokkupuude ja ei ole siiani nurisema pidanud.

Viimane vänt, millega seal käisin, oli 0,25 remontmõõdust 0,07mm üle ja ma ei julgenud seda riski võtta, et seda vänta kasutada.See 0,07 oleks küll vaid ühe kaela serva peal järgi jäänud, aga EI.

Ja siis me võtsime kõikide saalede raamatu välja ja hakkasime teooriat ajama, et kas oleks midagi 0,50 sisse panna.Selgus, et Opel rekordi 70-ndate aastate 2,0 mootori saale diameetrilt ja paksuselt sobiks.Oli küll laiem ja keskmine raam oli koos pikilõtku servaga.Teoorias võiks need ääred maha lõigata.Õliaugud olid ka valede kohtade peal- need tuleks ka sisse puurida.

Seega tuli tõdeda, ei sel kammil ei ole mõtet.Mõte tuleb umbes poole sajandi pärast, kui see juba nii rariteet on, et ära tasub.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

T Jaan 12, 2016 15:02

"Kõikide saalede raamat" vot see on hea asi!

Ise otsisin vahepeal " Kõikide kolbide ja rõngaste raamatut" Aga lõpuks tegin oma pea ja kuuriall olevate juppidega mingi sellise lahenduse mida üheski " saab 96 tuning raamatus" pole kohanud. Aeg näitab, kas peab vastu valule!

Seega kes otsib, see leiab.
aga muidugi sajandikke tuleb tunda!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

L Sept 28, 2019 17:15

Juhtusin vana teemat lugema ja tahtsin öelda, et vanasti kui autovaruosade kataloogid olid veel puust tehtud, siis koivunenil ehk siis balti autoosadel oli väga paks mootoriosade kataloog, kus sees olid kõikide selle ajastu autode mootori osad koos mõõtudega. Ja sealt oli võimalik otsida mõõdu järgi saalesid ja muid asju kui ükshaaval läbi lappasid mootorid. Nad olid küll auto mudelite järjekorras aga inimesele kes midagi aretada tahab abiks ikka.
Vasta