Kas viga on süüteluku kontaktplaadis

Vasta
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#1

R Jaan 15, 2016 10:43

Tere,

Neid teemasid siin varemgi lahatud, kuid kahjuks olid neis väheke erinevad sümptomid.

Autoks 9-5 2.2 tid aastaks 2002.

Mure järgmine: ca paar kuud tagasi hakkas anomaalia kus süütevõtit keerates läks süüde ilusti sisse, kuid starteri astmesse keerates kustusid kõik tulukesed armatuuris ja valitses vaikus. Paar korda keerates rakendus ka kenasti starter. Nüüd läinud asi hullemaks - peab tegema 5-10 katset, et starter rakenduks.

Kas viga võib olla suure tõenäosusega süüteluku kontaktplaadis?

Küsin kohe ette, kas lukusüdamiku eemaldamisega saab ka kätte kontaktplaadi või peab selle kättesaamiseks mujalt lähenema?


Tänud ette
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#2

R Jaan 15, 2016 10:57

kui inimene on otsustanud midagi parandada, siis pole mõtet teda takistada :)
Aga ma läheks enne starteri juurde. Kas tõmbereleele tuleb pinge peale.
Kas jäme voolujuhe on korralikult ühendatud. Mootori mass(ijuhe)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#3

R Jaan 15, 2016 11:15

Kas tõmbereleele tuleb pinge peale.
Kas jäme voolujuhe on korralikult ühendatud.


Räägid seda tehnikavõhikule :). Ehk viistsid lühidalt öelda kus temberelee asub ja kas/kuidas testriga kontrollida?

Massi juhet kahtlustasin ka ise, kuid üks vanakooli parandaja ütles, et see välista kuna need ei pidanud ilmapeal iseseisvalt lahti tulema - vaatan täna massi üle.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

R Jaan 15, 2016 11:27

See vanakooli tegija võib oma vanakooli asju edasi teha. Ussitavad need kaablid ja kinnitused läbi ja unustatakse lahti remondi käigus jms. Pole siin mitte haruldane teema.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#5

R Jaan 15, 2016 11:32

kui on soov, siis saab kõigega hakkama.
Tõmberelee on starter peal selgelt eristuv kobakas, kuhu juhtmed kinnituvad. Peenikene juhe peab saama akupinge, kui võti starteri asendisse keerata. Seega kolmandat kätt vaja.
Või, kui tõmmata aku + klemmilt juhe sinna klemmi külge, hakkab korras starter tööle. Seejuures piisab kahest käest. Mõnusam on, kui eelnevalt käik välja võtta :)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#6

R Jaan 15, 2016 13:25

Tänud!
Kuid kui juba käte määrimiseks läheb oleks hea teada ka kuidas pääsen süüteluku põhja kontaktplaadile ligi - kas luku eemaldamisega pääseb ülaltpoolt ligi või on vaja põhjani jõudmiseks läheneda mujalt?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

R Jaan 15, 2016 17:34

Väga tuttav asi :)
Siit saad abi http://www.saabclub.by/forum/viewtopic.php?id=51285 mulle aitas kontakt plaadi lahtivõtmine ja puhastamine, käivitub esimesel keeramisel :)

Istmeid pole vaja eemaldada, kuigi oleks parem ligipääs eemaldamisel.

Edit: Ole väga tähelepanelik kontaktide lahtivõtmisel!
Mul midagi läks valesti vist. Makk ei kustu võtme väljavõtmisel(lukk tõuseb, ka puhastasin) nüüd, aga kõik muu el. lülitub nagu ennegi väljas ja auto signa toimib puldist(võib olla mina nuppude kombinatsiooniga seda tegin, otsisin OpenSid-i ja katsetasin mida ainult on võimalik nuppude komdinatsioone :) , kas see on võimalik, et tänu sellele nüüd makki tuleb eraldi väljalülitada? Akkut tundub ei söö.)
__In Boost We Trust__
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#8

T Jaan 19, 2016 16:38

Suur tänu - paistab korralik lammutamine ees ootavat :mad:
Vasta