Tere,
Neid teemasid siin varemgi lahatud, kuid kahjuks olid neis väheke erinevad sümptomid.
Autoks 9-5 2.2 tid aastaks 2002.
Mure järgmine: ca paar kuud tagasi hakkas anomaalia kus süütevõtit keerates läks süüde ilusti sisse, kuid starteri astmesse keerates kustusid kõik tulukesed armatuuris ja valitses vaikus. Paar korda keerates rakendus ka kenasti starter. Nüüd läinud asi hullemaks - peab tegema 5-10 katset, et starter rakenduks.
Kas viga võib olla suure tõenäosusega süüteluku kontaktplaadis?
Küsin kohe ette, kas lukusüdamiku eemaldamisega saab ka kätte kontaktplaadi või peab selle kättesaamiseks mujalt lähenema?
Tänud ette
Kas viga on süüteluku kontaktplaadis
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kui inimene on otsustanud midagi parandada, siis pole mõtet teda takistada :)
Aga ma läheks enne starteri juurde. Kas tõmbereleele tuleb pinge peale.
Kas jäme voolujuhe on korralikult ühendatud. Mootori mass(ijuhe)
Aga ma läheks enne starteri juurde. Kas tõmbereleele tuleb pinge peale.
Kas jäme voolujuhe on korralikult ühendatud. Mootori mass(ijuhe)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kas tõmbereleele tuleb pinge peale.
Kas jäme voolujuhe on korralikult ühendatud.
Räägid seda tehnikavõhikule :). Ehk viistsid lühidalt öelda kus temberelee asub ja kas/kuidas testriga kontrollida?
Massi juhet kahtlustasin ka ise, kuid üks vanakooli parandaja ütles, et see välista kuna need ei pidanud ilmapeal iseseisvalt lahti tulema - vaatan täna massi üle.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kui on soov, siis saab kõigega hakkama.
Tõmberelee on starter peal selgelt eristuv kobakas, kuhu juhtmed kinnituvad. Peenikene juhe peab saama akupinge, kui võti starteri asendisse keerata. Seega kolmandat kätt vaja.
Või, kui tõmmata aku + klemmilt juhe sinna klemmi külge, hakkab korras starter tööle. Seejuures piisab kahest käest. Mõnusam on, kui eelnevalt käik välja võtta :)
Tõmberelee on starter peal selgelt eristuv kobakas, kuhu juhtmed kinnituvad. Peenikene juhe peab saama akupinge, kui võti starteri asendisse keerata. Seega kolmandat kätt vaja.
Või, kui tõmmata aku + klemmilt juhe sinna klemmi külge, hakkab korras starter tööle. Seejuures piisab kahest käest. Mõnusam on, kui eelnevalt käik välja võtta :)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Väga tuttav asi :)
Siit saad abi http://www.saabclub.by/forum/viewtopic.php?id=51285 mulle aitas kontakt plaadi lahtivõtmine ja puhastamine, käivitub esimesel keeramisel :)
Istmeid pole vaja eemaldada, kuigi oleks parem ligipääs eemaldamisel.
Edit: Ole väga tähelepanelik kontaktide lahtivõtmisel!
Mul midagi läks valesti vist. Makk ei kustu võtme väljavõtmisel(lukk tõuseb, ka puhastasin) nüüd, aga kõik muu el. lülitub nagu ennegi väljas ja auto signa toimib puldist(võib olla mina nuppude kombinatsiooniga seda tegin, otsisin OpenSid-i ja katsetasin mida ainult on võimalik nuppude komdinatsioone , kas see on võimalik, et tänu sellele nüüd makki tuleb eraldi väljalülitada? Akkut tundub ei söö.)
Siit saad abi http://www.saabclub.by/forum/viewtopic.php?id=51285 mulle aitas kontakt plaadi lahtivõtmine ja puhastamine, käivitub esimesel keeramisel :)
Istmeid pole vaja eemaldada, kuigi oleks parem ligipääs eemaldamisel.
Edit: Ole väga tähelepanelik kontaktide lahtivõtmisel!
Mul midagi läks valesti vist. Makk ei kustu võtme väljavõtmisel(lukk tõuseb, ka puhastasin) nüüd, aga kõik muu el. lülitub nagu ennegi väljas ja auto signa toimib puldist(võib olla mina nuppude kombinatsiooniga seda tegin, otsisin OpenSid-i ja katsetasin mida ainult on võimalik nuppude komdinatsioone , kas see on võimalik, et tänu sellele nüüd makki tuleb eraldi väljalülitada? Akkut tundub ei söö.)
__In Boost We Trust__