136kw viskab käivitades sinist
Turbo.
+1
Lihtsalt infoks, karterituulutuse kiti saab kahel eri moel soetada. Vahe oli selles, et ühel kitil olid kõik voolikud kaasas mis karterittuulutuse süsteemis on, teisel osad jupid puudusid ehk mingid jupid jäid vanad. Kui neid ei vahetatud tasuks nad üle vaadata. Ehk läheb õnneks ja viga ongi seal kuskil aga tasuks valmistuda turbo vahetuseks ilmselt.
full kit
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?cPath=105_588&products_id=4650&osCsid=46f086c8f91379ed7f46ebff99a2a95a
upgrade kit
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?cPath=105_588&products_id=3135&osCsid=46f086c8f91379ed7f46ebff99a2a95a
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
No nii 10 päeva on auto seisnud.
KIT on ostetud Carringust. Ma eeldan, et nad müüsid asja kus on kõik vajalik olemas.
Turbo on nn. näpuga kontrollitud, ehk üleliigseid lõtke võllis ei olnud.
KIT on ostetud Carringust. Ma eeldan, et nad müüsid asja kus on kõik vajalik olemas.
Turbo on nn. näpuga kontrollitud, ehk üleliigseid lõtke võllis ei olnud.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Mul on täpselt sama lugu praegu, tundub, et turbo. Aga muidu auto sõidab ja vahet ei tunne, kuid käivitades peale mingi tunni seismist viskab korra suitsu välja ja pärast OK. Selle jamaga kusjuures läbisin ülevaatust, ehk suits tekkib ainult käivitades, järelikult turbo==)))
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mul peres on 9-5 1999 aasta masin. Sööb õli palju.
mingi tallinna sõiduga ca 0.5 l või rohkem. Kõik teistest masinatset läbi käinud õlid lähevad 9-5 l kasutusse. ja nii juba aastaid 4. kord aastas ikka uus filter ja uus õli.
Ei suitse, v-a hommikul käivitades. ja siis ka natu-natukene.
Iisak kunagi vahetas klapisääre tihendid. Ei aidanud.
vahetasin turbo- ei aidanud, kuigi turbo käis korpusesse, läks see peale kellelegi ja töötas muretult.
Rõngad läbi- mis muud.
Sõidab kenasti ja mingeid ketianomaaliaid ei ole. läbisõit 320000 km.
mingi tallinna sõiduga ca 0.5 l või rohkem. Kõik teistest masinatset läbi käinud õlid lähevad 9-5 l kasutusse. ja nii juba aastaid 4. kord aastas ikka uus filter ja uus õli.
Ei suitse, v-a hommikul käivitades. ja siis ka natu-natukene.
Iisak kunagi vahetas klapisääre tihendid. Ei aidanud.
vahetasin turbo- ei aidanud, kuigi turbo käis korpusesse, läks see peale kellelegi ja töötas muretult.
Rõngad läbi- mis muud.
Sõidab kenasti ja mingeid ketianomaaliaid ei ole. läbisõit 320000 km.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Läbisõit sinna 570 kanti, käivitades vahest suitseb vahest mitte. Ise olen sõitnud 330 ja seis on kogu aeg sama. Midagi vahetanud pole (turbo vms.) Õli kaob vahetusvälba 10K jooksul kindlasti alla liitri.Kui sinine ei häiri siis las olla.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Hommikul käivitades viskas ikka sinist. Sõitsin maanteel ca. 35km, jätsin seisma. ajasin oma asjad ära ja kui uuesti käivitasin enam sinist ei viskand. Sõitsin jälle maanteel ca. 35km remonti. Auto seisin 1,5h ja kui uuesti käivitasime juba turbo kontrolli eesmärgiga- ei mingit sinist. Huvitav.
Klapisääre tihendid ehk kui sõites on puhas ja viskab ainult peale pikemat seismist.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.