Kas kellegil on aimdust, mis probleemiga võib olla tegu või kuhu tähelepanu pöörata, kui tühikäik jääb püsima 1800rpm juurde. Külmalt käivitades on kuulda relee plõksumist, akutuli jääb seni põlema kui korra pöördesse olen andnud. Alguses on tühikäik okei, kuid mootori soojenedes tõuseb 1100rpm peale. Sõites oma 10 minutit jääb aga tühikäik 1800-1900 rpm vahele. Olen leidnud vaakumlekke, parandatud, samuti puhastasin drosseli ära, et segusiibrit midagi ei takistaks. Kas kellegil on taolisis anomaaliaid esinenud?
Veakoodideks näitab P1251 ja P1261
Edit: Mootoriks on B235R
9-5 2002 tühikäik
Drosselklapp "limp-home" režiimis.
Generaator ka vigane.
Generaator ka vigane.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989