9-5NG tagasikutsumine - turvapadi

Vasta
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#1

N Veebr 18, 2016 22:43

Leidsin äsja sellise uudise: http://autoweek.com/article/recalls/200000-saab-and-saturn-cars-added-takata-recall

9-5NG ja ka 9-3 Saabe kutsutakse tagasi seoses võimalike turvapadja probleemidega.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

N Veebr 18, 2016 22:58

Siia ka - recall puudutab ameerika päritolu autosid. Kas teie autot puudutab - uurige järgi siit - https://my.gm.com/recalls

terv, teager
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#3

R Veebr 19, 2016 8:40

Hea link teager! Selle järgi ütles ilusti nii 9-3 kui ka 9-5 puhul, et tagasikutsumisi ei ole:

"Currently, there are no recalls or programs associated with your 2011 SAAB SAAB 9-5
VIN: YS3G..................
Results last updated: Feb 18, 2016"

Sellise lingi olemasolust, kus seda ise kontrollida polnud aimugi. Vähemalt niipidi kasu, et igaüks saab asja ise kontrollida. :)
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2126
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#4

R Veebr 19, 2016 9:34

Kelle padjad euroopa Saabidel kasutusel on? Ma sain sedapidi aru, et kõik siin nimekirjas olevad masinad kasutavad seda sama mittetoimivat patja Takatalt? Või tõesti US specs masinad saavad padjad teiselt riiulilt?

http://www.safercar.gov/rs/takata/takatalist.html

Edit: tagasikutsumise algataja on ju US, seega miks peaks ta EU-s autosi tagasi kutsuma?


SUMMARY:
General Motors LLC (GM) is recalling certain model year 2003-2011 Saab 9-3 vehicles manufactured May 31, 2002, to February 15, 2011, 2010-2011 Saab 9-5 vehicles manufactured June 23, 2010, to February 21, 2011, and 2008-2009 Saturn Astra vehicles manufactured April 11, 2007, to July 24, 2008. Upon deployment of the driver's frontal air bag, excessive internal pressure may cause the inflator to rupture.
CONSEQUENCE:
In the event of a crash necessitating deployment of the driver's frontal air bag, the inflator could rupture with metal fragments striking the driver or other occupants resulting in serious injury or death.
REMEDY:
GM will notify owners, and dealers will replace the driver's frontal air bag inflator on Saab 9-3 and 9-5 vehicles and will replace the driver's frontal airbag module on Saturn Astra vehicles, free of charge. The manufacturer has not yet provided a notification schedule. Owners may contact Saab customer service at 1-800-955-9007 or Saturn customer service at 1-800-553-6000. GM's number for this recall is 28810.
NOTES:
Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), or go to www.safercar.gov.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#5

R Veebr 19, 2016 22:09

Viking Motors vastas nii:

"Antud kampaania kehtib ainult Ameerikas ja Kanadas.
Juhul, kui see peaks puudutama ka muud maailma, antakse sellest teada.

Meeldivate kohtumisteni
VikingMotors
Eero Küüra, Järelteenindusjuht SAAB"

Ehk tõesti paistab, et USA-s on lihtsalt nõutud, et tootja kutsuks autod tagasi. Mujal seda aga ei tehta. Võimatu pole, et kunagi tehakse.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2911
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Vector 2,0TiD 10 x2 9-5 Aero 11

#6

R Veebr 19, 2016 22:17

Aga mis nendest saab mis meile on toodud, näiteks seesama XWD Viljandis...
Annab vastuse: Recall Status: INCOMPLETE. REMEDY NOT YET AVAILABLE
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#7

L Veebr 20, 2016 15:14

Hea küsimus tõesti. Nagu seegi, kas ikka USA ja EU turu turvapadjad erinevad. Kui mitte, siis miks ühelpool lompi neid vahetatakse ja teisel pool mitte?
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#8

E Veebr 22, 2016 23:15

Ise küsin, ise vastan. Ei ole erinevad öeldi täna Vikingist. Lihtsalt USA turul on GM tarnija sunnitud autosid tagasi kutsuma ja selle eest maksma. Kuna siin EL-is pole seda, kes maksaks ja ka seda, kes tagaskutsumist nõuaks, siis pole siin ka kampaaniat. Ehk kui tahad olla tagasikutsutud, sõida Saabiga USA-sse.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#9

T Juun 07, 2016 15:27

Üheselt pole ikka vastust kas 9-5NG sisaldab Takata turvapatja või mitte.

Mis aga võib juhtuda, kui sisadab on kirjas siin: http://arileht.delfi.ee/news/uudised/miljonid-inimesed-soidavad-tiksuva-pommi-otsas-kohtusaagas-tuleb-paevavalgele-jahmatavaid-detaile?id=74728291
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
aatom
Postitusi: 555
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984
Kontakt:

#10

L Juun 11, 2016 17:28

Süvenesin pisut (sest mul peres MPV 2002, millel väidetavalt 2004 alates Takata padjad, aga mine tea) ja asi pole nagu roosiline. Põhiline, millega puusse teadlikult (kokkuhoid) Takata pani, on lõhkelaengu materjal, mis niiskuse toimel muutub pulbriks ja tulemuseks enam mitte kontrollitud plahvatus vaid ikka "pomm" autos. Kusjuures probleem süveneb ajas, mida vanem masin, seda suurem risk.
Ja ka oht, kui sisetemperatuur liiga kõrgeks muutub, täiesti lambist plahvatus.
Samas õnneks kokkuvõttes seni vist kogu-tõenäosus selle juhtumiseks pole suur.
Ja paistab, et puudutab nagu kõiki viimaseid (ca. 10 a. vanuseid) 9-3 ja 9-5 (ka eelmise põlvkonna lõpp) masinaid.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#11

K Juun 29, 2016 8:57

Selline info on nüüd tekkinud USA-s, et Saab 9-5NG's ikkagi ei ole probleemseid Takata padja täitelaenguid.

Allikas: 9-5 Facebook leht.

Igatahes on see head uudis! :headbang: Kohe rahulikum sõita.



Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta