Koodid P0743 - Lock Up Solenoid, short circuit, or open circuit
P0741 TCC solenoid, stuck, perfomance
Ma saan aru et see TCC solenoid on siis põhjuseks, juhtmed kasti väljast ja pistikud vaatasin üle, vigu ei leidnud. Kuskohast ma seda solenoidi osta saaksin ja mis see maksta võiks ? 4 Käiguline 2000a automaat.
Kasti solenoidi vahetama ?
Tutikad on kallid,arvan mina.Mis ühele kallis võib teisele odav olla.VM s tk.163-ja terve blokk 2356-, kastis on neid 3tk ja kõik erineva koodiga neljas on veel aga see ei plõksu,kui vool peale lasta ja on ilmselt mingi teise nimetusega,kuigi välimus sarnane.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Vaata eBayst, minu meelest oli seal komplekti hind odavam kui tüki hind VM-s
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Vaata eBayst, minu meelest oli seal komplekti hind odavam kui tüki hind VM-s
Saigi nii tehtud, kõigile kes omakäel remondivad, siis aluseks võtke kastikood, asub pidurisilindri all kastipeal. Vaatasin et komplekti hind tuli 89 dollarit- http://www.ebay.com/itm/AW-50-40-50-42-LE-Transmission-Solenoid-Kit-AW-Volvo-Saab-NEW-99100-/321327908226?hash=item4ad0a2c582:g:iPwAAOSwNSxU2lxz&vxp=mtr, kas oleks mõtekas siis kõik ära vahetada? Ainult see TCC, Lockup solenoid maksis 40 € - http://www.ebay.com/itm/Transmission-Lock-up-Solenoid-AW-50-40LE-50-42LE-Volvo-Saab-Aisin-Warner-99273-/321452749914?hash=item4ad813b45a:g:ToQAAOSwGzlTtz4e&vxp=mtr
Juttu on seal ühendustest veel, kas peaks ennem tõesti lahti kakkuma ja siis tellima ? Või on suht kindel et sobivad ?
Pmst peaks olema jah, aga lugesin kuskilt kus üks saabiomanik reguleeris nädal aega oma solenoide :D, pigem arutleks nüüd nats selle üle- mulle vastas üks remonditöökoda, et sellise veaga tuleks juba terve kast ära remontida. On see elukauge vastus? Siiani toimib kõik, peale selle et vahetevahel viskab solenoidi yht ja sama veakoodi...
Ei saa aru,mida seal reguleerid,võtad juhtme tagant,keerad fiksaatori lahti,võtad ära,päast uus vastupidi tagasi.Küllap see Saabi omanik mõtleb mingit muud vidinat,näit.asendi andurit.Mis moodi see solenoidi viga kasti töös avaldub?Uuri remondi hindu ja anna siis teada ,palju küsitakse.Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mina pole küll kunagi automaatkasti lahti võtnud, küll olen pisut niisama sportlikust huvist mõnele pildile pilgu peale visanud. Mida seal kastis siis nüüd ikkagi nii erilist on, eriti saabi omas. Planetaarid ilmselt? Siduripakid? Hüdrosilindrid, õlikanalid ja solenoid klapid. Põhimõtteliselt ongi kõik ju??? Võin eksida muidugi. Ei saa ju selliseid asju väga juhtuda, et "pane uus kast". Peaks saama edukalt remontida ilmselt, iseasi palju jupid maksavad. Siduritel kuluvad kettad ära, võib olla hüdrosilindritel lõpevad tihendid ära ja siis on solenoidid ise. Muu on ju puhas mehaaniline teema. Õlikanalid ei kulu ju ära või ei lähe saasta nii täis, et midagi enam läbi ei käiks. Turbiin võib ka ära lõppeda, a see pole enam käigukasti osa (tegelikult pole ju?)
Ei saa aru,mida seal reguleerid,võtad juhtme tagant,keerad fiksaatori lahti,võtad ära,päast uus vastupidi tagasi.Küllap see Saabi omanik mõtleb mingit muud vidinat,näit.asendi andurit.Mis moodi see solenoidi viga kasti töös avaldub?Uuri remondi hindu ja anna siis teada ,palju küsitakse.Edu.
Reguleerimise koha pealt jah, ei saanud ise ka aru, aga viga on see et veakoodi viskab, ja vennasel on üks kord käik n.ö. sisse jäänud- auto uuesti käima ja korras.
Mina pole küll kunagi automaatkasti lahti võtnud, küll olen pisut niisama sportlikust huvist mõnele pildile pilgu peale visanud. Mida seal kastis siis nüüd ikkagi nii erilist on, eriti saabi omas. Planetaarid ilmselt? Siduripakid? Hüdrosilindrid, õlikanalid ja solenoid klapid. Põhimõtteliselt ongi kõik ju??? Võin eksida muidugi. Ei saa ju selliseid asju väga juhtuda, et "pane uus kast". Peaks saama edukalt remontida ilmselt, iseasi palju jupid maksavad. Siduritel kuluvad kettad ära, võib olla hüdrosilindritel lõpevad tihendid ära ja siis on solenoidid ise. Muu on ju puhas mehaaniline teema. Õlikanalid ei kulu ju ära või ei lähe saasta nii täis, et midagi enam läbi ei käiks. Turbiin võib ka ära lõppeda, a see pole enam käigukasti osa (tegelikult pole ju?)
Ma nüüd ise ka ei usu, et sellise aasta saabil seal midagi ulmelist on. Lihtsalt see pani imestama, et varuosa küsimise peale, meili teel, pandi kohe selline diagnoos kastile.