Veel üks puruks lastud kolb:)
Eks see lisavedrude paigaldamine on tänini täitsa aktsepteeritav tegevus, kui pole reguleeritava vedruga membraani võtta. Varda lühendamine on ainult väikestes piirides hilisema kahjuta võimalik (piirab WG käiguulatust).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Siin pilt minu purunenud kolvist. Olin mootorit eelnevalt üsna mitme aasta jooksul täiesti jaburate soovidega piinanud. Hiljem tuli välja, et antud juhul oli tegemist väsinud metalliga ehk "metal fatique". Nüüdseks kadunud sugulasest jõuteadlane uuris ja puuris seda kolbi igasugu seadmete all.
Mul oli pilt kapoti all sama, ainult kogu õli käis esiklaasile, kuna sel hetkel tihend puudus.
Mul oli pilt kapoti all sama, ainult kogu õli käis esiklaasile, kuna sel hetkel tihend puudus.
No nii. üle pika aja saan siis jälle midagi kirjutada. Kuna kiired ajad ja käed jalad tööd täis, mis sest et puhkus, siis sain ikkagi tänase õhtu sisustada Saabi remondile. Kiirelt kaas maha ja 4 sil. kolvil tükk väljas. Kui klapikambrikaane maha võtsin oli positiivne üllatus, ilus puhas pilt vaatas vastu, pole ammu seda näinud. Ketikomplekt tahab ainult nüüd ka vahetust. Aga siia juurde siis mõned pildid nüüd, kui kolvi välja võtan võin lähivaates veel teha (pole eriline pika jutu kirjutaja:))
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
210kW+ softides on valdavas enamuses muudetud softi detonatsioonitundlikkust. Loomulikult madalamaks. Rääkides suhtelistest ühikutest, siis 60 pealt 40-le pole üldse haruldane.
Vastasel korral oleks lausa võimatu stock rauast niisugust võimsust välja pigistada.
Olen näinud ka seda, et kogu sensitivity tabel täidetud väärtustega 10...sellist softi ei julge isegi vaenlasele soovitada.
torque, knock sensitivity map (tasub võrrelda originaaliga!) ja sellest filtrist läbi tulnud KnkDetAdap.KnkCntCyl väärtus OpenSID'l peaks hästi ära näitama millal kolvid hakkavad
Eile õhtul huvi pärast mõtlesin et vaatan korra ja siis tekkis kohe hunnik küsimusi.
KnKDetCal
õhumass 300mg/s ning pöörded 700rpm ja 880rpm
Miks on neis kahes lahtris deto tundlikus OLULISELT suurema väärtusega kui mujal? Nii näpitud kui originaal softide korral, B235R/E kui B205E/R
Ja siis jäi veel silma KnkFuelCal.EnrichmentMap mis peaks kontrollima kütuse rikastamist detonastiooni korral, aga seal on kõrgetel pööretel väärtused sellised (jutt käib originaal softist), et rikastamine on olematu. Kas see on sellest, et pihustite tootlikus on peale 4680rpm on väike, et seal ei ole midagi enam rikastada?
KnkFuelCal.fi_MapMaxOffset, ennem kui segu rikkamaks tehakse kui palju keeratakse süüdet tagasi detonastiooni korral, seal on ka väärtused kõrge rpmi ja õhumassi juures pool kraadi ehk siis jääb arusaamine, et deto korral T7 pm tõmbab ainult õhumassi maha ? Süüte/kütusega kõrgete pöörete ja õhumasside juures ei sekkuta ?
Milline tabel neile kahele tabelile annab info "liiga palju detonatsiooni" või iga väiksema detonatsiooni peale peaks need tabelid rikastama segu, süüdet tagasi keerama ?
Vaatasin, et Tune Me Up funktsioon kuni 1300mg/c ei muuda detonatsioonitundlikust.