9-5 2.3t abs ja spidomeeter
Tere, tegemist siis 1999a 9-5 2.3t 125kw Mure siis selline, et abs ja pidurituli põlevad ja spidomeeter ei tööta vahelduva eduga.
Keset sõitu linnas hakkas abs ja pidurituli põlema ja spidomeeter ei töötanud, kontrollisin igaksjuhuks piduriõli taset, see oli ok, kuna oli vaja edasi sõita siis ka tegin seda, mõne aja pärast hakkas tööle kõik, umbes 150km järjest maanteel polnud probleeme, jõudsin uuesti linna ja mingil hetkel sama jama. Järgmisel päeval sõitu alustades kõik toimis mõnda aega ja hakkas jälle sama jama, aga siis kui maanteel abs ja pidurituli kustusid ja spidomeeter tööle hakkas ei töötanud enam pusikiirushoidja. 200km jooksul umbes 4x töötas ja kustus,viimasel korral kui töötas toimis ka pusikiirushoidja. Viimane kord töötasid kõik va. Pusikiirushoidja. Koju jõudes jahutasin turbot enne seisma jätmist ja kohapeal läks jälle abs ja pidurituli põlema. Pikast sõidust väsinud läksin magama, hommikul kui proovisin siis jälle kõik toimib ka pusikiirushoidja. Pole nüüd palju sõitnud ja ei tea kaua toimib.
On kellelgi kogemusi või mõtteid selles osas?
Kus ja kuidas viga otsida?
Ette tänades
Keset sõitu linnas hakkas abs ja pidurituli põlema ja spidomeeter ei töötanud, kontrollisin igaksjuhuks piduriõli taset, see oli ok, kuna oli vaja edasi sõita siis ka tegin seda, mõne aja pärast hakkas tööle kõik, umbes 150km järjest maanteel polnud probleeme, jõudsin uuesti linna ja mingil hetkel sama jama. Järgmisel päeval sõitu alustades kõik toimis mõnda aega ja hakkas jälle sama jama, aga siis kui maanteel abs ja pidurituli kustusid ja spidomeeter tööle hakkas ei töötanud enam pusikiirushoidja. 200km jooksul umbes 4x töötas ja kustus,viimasel korral kui töötas toimis ka pusikiirushoidja. Viimane kord töötasid kõik va. Pusikiirushoidja. Koju jõudes jahutasin turbot enne seisma jätmist ja kohapeal läks jälle abs ja pidurituli põlema. Pikast sõidust väsinud läksin magama, hommikul kui proovisin siis jälle kõik toimib ka pusikiirushoidja. Pole nüüd palju sõitnud ja ei tea kaua toimib.
On kellelgi kogemusi või mõtteid selles osas?
Kus ja kuidas viga otsida?
Ette tänades
Millistest alustada?
Esimeste välimiste pooltelgede peal istuvad võrud.
Võru ise oli alla 20€, töö on täpsemalt sama kui pooltelje otsa vahetada seega tasub kontrollida kas tolmukumm on korras ja ega see pooltelg ka ise otsas ei ole. :thumb:
step by step video
https://www.youtube.com/watch?v=SVdcNElH344
Suhteliselt levinud probleem võrude ära lagunemine, roni auto alla ja võta taskulamp koos kruvikaga kaasa ja mine sorgi neid võrusi pisut. Minu omal käega katsudes tundusid võrud korras olevat aga kui kruvikaga pisut tugevamalt lükkasin liikus võru minema.
Tänud, proovin siis üle vaadata ka need. Kust spidomeeter infot täpselt võtab? Kusagilt lugesin, et juhipoolselt tagumiselt absi andurilt ja see on põhjuseks. Või saab spidomeeter kõigilt absi anduritelt infi, et koguaeg ka see ei tööta sel ajal? mõnest kohast lugesin, et absi moodul, mis on mootoriruumis kaitsmekarbi all, hakkab üles ütlema ja põhjustab neid vigu, aga loodan, et midagi lihtsamat on
Tänud, proovin siis üle vaadata ka need. Kust spidomeeter infot täpselt võtab? Kusagilt lugesin, et juhipoolselt tagumiselt absi andurilt ja see on põhjuseks. Või saab spidomeeter kõigilt absi anduritelt infi, et koguaeg ka see ei tööta sel ajal? mõnest kohast lugesin, et absi moodul, mis on mootoriruumis kaitsmekarbi all, hakkab üles ütlema ja põhjustab neid vigu, aga loodan, et midagi lihtsamat on
Entson oli postitanud kui kirjutasin ja ei pannud tähele tema varianti
Ostsin siit foorumist kasutatuna,arvan,et jäi 25-50 ,mitte kallimalt .neil on vahe,kas on ainult abs või on ka esp ja veojõukontrll .
Selge,kui kellelgi olemas absi moodul võib juba pakkuda, võibolla läheb vaja. Kuidas sa teada said, et absi moodul vahetust vajab, kusagilt lugesin, et seda diagnostika ei näita selle aasta masinal, või näitab ikkagi?
Uurisin siin vanu teemasid,lugesin manuaali ja leidsin,et lihtsam on seda vahetada ,kui hakata rattahaaval neid andureid ja võrusid kontrollima ja vahetama,see oleks olnud siis variant B.Diagnostika kohta ei mäleta,kuid on meeles,et ehku peale minek see oli.
Saan harva sõita SAABIGA.
Kui võru on katki, siis see tuleksnagunii välja vahetada, sest muidu läheb varsti järgmine blokk samamoodi. Kui kasutatud blokki hakkad ostma, siis kontrolli, kindlast osa koodi järgi, sest neid on erinevaid.
Ja veel, et kui võru on katiki, siis see ühtegi märgutuld põlema ei löönud, lihtsalt ABS aktiveerus suht lambi kohtadel, kui blokk otsad andis, siis tulid ABS'i jne märgutuled ja ABS ise enam ei aktiveerunud. Kuid spidoka tööd see ei mõjutanud.
Need on minu kogemused.
Ja veel, et kui võru on katiki, siis see ühtegi märgutuld põlema ei löönud, lihtsalt ABS aktiveerus suht lambi kohtadel, kui blokk otsad andis, siis tulid ABS'i jne märgutuled ja ABS ise enam ei aktiveerunud. Kuid spidoka tööd see ei mõjutanud.
Need on minu kogemused.
Sõitsin täna diagnosti, 10km kõik toimis ja 100m enne kohale jõudmist nagu tellitud absi ja pidurituli armatuuris säravad ja spido null.Käis siis arvuti taga, aga arvuti ei saanud ühendust absi mooduliga, arvati ka, et juhtmoodul ise läbi. Nüüd vast võib julgelt absi juhtmoodulit mulle pakkuda, kas neid on ainult 2 varianti või peab koodi otsima hakkama, mul ainult abs, sest esp ja veojõukontrlli pole märganud, ainult winter. Kas neid ka taastatakse? Kui jah siis kes, kus ja kui palju maksab?
Siis veel sellised küsimused, et kas bensu näidik ajab oma rida,et kas seda saab usaldada? Sest keskmine kütusekulu ja sõidetav kilometraas panevad küll segast SID ekraanil. Ja kas sellises olekus sõitmine millelegi kahju ei tee?
Neid on mitukümmend varianti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Siis veel sellised küsimused, et kas bensu näidik ajab oma rida,et kas seda saab usaldada? Sest keskmine kütusekulu ja sõidetav kilometraas panevad küll segast SID ekraanil. Ja kas sellises olekus sõitmine millelegi kahju ei tee?
Ise peaksid aru saama, kas on usaldusväärne Mul valetab, on paar millimeetrit allapoole, isegi täis paagiga ei tule lõppuni.
SID-I saad täispaagi meetodil kontrollida, kui odomeetri saada korda.
__In Boost We Trust__
Siis veel sellised küsimused, et kas bensu näidik ajab oma rida,et kas seda saab usaldada? Sest keskmine kütusekulu ja sõidetav kilometraas panevad küll segast SID ekraanil. Ja kas sellises olekus sõitmine millelegi kahju ei tee?
Ise peaksid aru saama, kas on usaldusväärne Mul valetab, on paar millimeetrit allapoole, isegi täis paagiga ei tule lõppuni.
SID-I saad täispaagi meetodil kontrollida, kui odomeetri saada korda.
Muidu kütuse näidik toimis normaalselt, aga küsimus selles, et kas ta praeguse veaga toimib nagu ennm või on ka seotud teiste asjadega? Või on omaette ja võtab infot paagist kütuse taseme järgi nagu loogiline oleks
Saab ka meil teha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sain esimesed absi võrud üle vaadatud, kaasreisija poolne esimene võru oli tavoti moodi musta löga hammastega triiki täis ja anduril ka see möga ees, ära puhastades täitsa läikiv veel, juhipoolne oli puhas aga rooste karva, aga tugev. Huvitav kas see, et üks hammasvõru täis oli võis absi mooduli lolliks ajada?