õlituli süttib - milles probleem?
tere kas keegi teab millest võib süttida õlituli või milles on viga õli on vahetatud ja ka õlirõhu andur uus peal käima pannes kuskil 30-minutit töötab kohapeal siis süttib õlituli ja kui veidi gaasi anda siis kustub mõneks ajaks
saab 9-5 2.3t 125kw 1998aa
saab 9-5 2.3t 125kw 1998aa
Manuaali järgi peaks anduri mittelülitumine (kui nii võib öelda) olema vahemikus 0,3-0,5 bar.siit järeldus,et erinevate andurite toime algus võib olla veidi erinev. Mul toimus täpselt sama asi,foorumi sirvimise järel ostsin MAN filtri,aitas.Minu pähklisuurune aju ütleb selle peale,et eelmise filtri element oli tihedam,mis ju peaks viitama paremale õli puhastamisele.Samas võib see ka viidata õlipumba kulumisele,sest läbisõit ongi suur .Lisaks,et uus andur ,kuna vana ei lülitanud üldse ja õlivõtu sõel oli samuti äsja puhastatud.
Saan harva sõita SAABIGA.
Esimese asjana võiks manomeetri külge panna ja manuaalselt õlirõhu ära mõõta. Mul oli sama jama hiljuti ja kuna enamus foorumi inimesi hakkavad kohe selle peale mootorit vahetama nagu välja tuleb siis igaksjuhuks soovitaks enne ikka õlirõhu üle mõõta kui midagi vahetama hakkad. Manomeeter ühenda otse turbo õlitusega, siis ei pea hakkama starterit eemaldama, et õlirõhu andurile ligi saada. Minu autol piisas karteripõhja eemaldamisest ja õlivõtturi puhastamisest, muidugi selle juures sai vahetatud ka õlivõtturi toru rõngastihend mis paistis ka läbi olema ja nüüd surve normis. Õlituli ka enam ei sütti. Tartus võin aidata selle rõhu mõõtmisega ka. Aga sõita ma ei soovitaks õlitulega.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui juba õlituli süttib pööretel, siis ei pruugi ka see õlivõtu sõela puhastamine kauaks aidata, sest olenevalt kaua see mootor töötanud on mittepiisava õlitusega, on saaled ja vändakaelad juba kuumasaanud ja sellest tingituna kahjustatud.
aga võib õnneks minna ja asja unustada nagu paljude asjadega.
aga võib õnneks minna ja asja unustada nagu paljude asjadega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Enne kui üldse mootori vahetusest rääkida tuleks ikka aru saada millest õlituli põlema läheb. Saabil süttib minuteada õlituli ka sellepeale, kui rõhk on natuke madalam/kõrgem kui peaks olema. Aga see ei tähenda kohe mootori hävimist, kui selle õlitulega väga kaua ei sõida või kui sellega kohe mingit tiksu või kolinat mootoris ei kaasnenud. Manomeeter sappa ja rõhk ära mõõta, see ei maksa ju praktiliselt midagi. Õlituli võib vabalt ka õlirõhu anduri viga olla.. mingi anduri või kaabli vea tõttu mootorit vahetada oleks ju veidi naiivne lihtsalt sellepärast et kellegil oli mootor läbi kui õlituli põlema läks.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Enne kui üldse mootori vahetusest rääkida tuleks ikka aru saada millest õlituli põlema läheb. Saabil süttib minuteada õlituli ka sellepeale, kui rõhk on natuke madalam/kõrgem kui peaks olema. Aga see ei tähenda kohe mootori hävimist, kui selle õlitulega väga kaua ei sõida või kui sellega kohe mingit tiksu või kolinat mootoris ei kaasnenud. Manomeeter sappa ja rõhk ära mõõta, see ei maksa ju praktiliselt midagi. Õlituli võib vabalt ka õlirõhu anduri viga olla.. mingi anduri või kaabli vea tõttu mootorit vahetada oleks ju veidi naiivne lihtsalt sellepärast et kellegil oli mootor läbi kui õlituli põlema läks.
Tee endal asjad selgeks, siis kirjuta.
"minuteada asjad" jäta enda teada. Mõni loebki ja jääb uskuma. Aga noh, eks see internetist õpitu seep see ongi, kunagi ei tea, mis on mis.
et ei puhuks niisama siis räägi, kuidas õlituli läheb põlema kui rõhk liiga suureks läheb!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
No minu teadmised on mind niikaugele viinud, et ma ei kuula foorumis igat venda kes uut mootorit ostma saadab suvalise asjaga. Esialgu tuleks viga ikka kindlaks teha.. sellisest postitusest pole ju mingit kasu. Ja ei omanda kõike internetist vaid remondin oma saabi ise ja minu masinal oli sama probleem ja sain sellega ise väga hästi hakkama ilma et oleks mootorit vahetama hakanud või kes teab mis lollusi veel tegema. ja õlirõhu andur võib anda signaali rõhumuutuse peale... ja no see ei ole nüüd küll asi mille külge siin hakata Ei ole vaja lahmida ja teisi tümitada, foorum on selleks, et inimesi aidata ja vajadusel ise abi saada.