õlituli süttib - milles probleem?

Vasta
jossif
Postitusi: 73
Liitunud: E Aug 31, 2015 18:43
Asukoht:
Auto:

#1

R Juun 17, 2016 15:16

tere kas keegi teab millest võib süttida õlituli või milles on viga õli on vahetatud ja ka õlirõhu andur uus peal käima pannes kuskil 30-minutit töötab kohapeal siis süttib õlituli ja kui veidi gaasi anda siis kustub mõneks ajaks
saab 9-5 2.3t 125kw 1998aa
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#2

R Juun 17, 2016 15:50

Otsi foorumist märksõnu: karterituulutus, sludge, õlirõhk ehk jõuad asjaliku jutuni.
www.madalvee.com
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#3

R Juun 17, 2016 16:38

Manuaali järgi peaks anduri mittelülitumine (kui nii võib öelda) olema vahemikus 0,3-0,5 bar.siit järeldus,et erinevate andurite toime algus võib olla veidi erinev. Mul toimus täpselt sama asi,foorumi sirvimise järel ostsin MAN filtri,aitas.Minu pähklisuurune aju ütleb selle peale,et eelmise filtri element oli tihedam,mis ju peaks viitama paremale õli puhastamisele.Samas võib see ka viidata õlipumba kulumisele,sest läbisõit ongi suur .Lisaks,et uus andur ,kuna vana ei lülitanud üldse ja õlivõtu sõel oli samuti äsja puhastatud.
Saan harva sõita SAABIGA.
jossif
Postitusi: 73
Liitunud: E Aug 31, 2015 18:43
Asukoht:
Auto:

#4

R Juun 17, 2016 18:12

aga kuidas seda survet ise mõõta saaks
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#5

R Juun 17, 2016 21:28

Enamasti sellised postitused lõppevad uue mootori ostusooviga.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#6

L Juul 09, 2016 19:33

Arvata oli.:wall: Kas raamsaale keskmise puki alumine pool?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#7

L Juul 09, 2016 19:51

Aga miks peaks üldse auto 30 min. kohapeal töötama?
rere1
Postitusi: 36
Liitunud: P Mai 04, 2014 22:17
Asukoht:
Auto:

#8

R Juul 15, 2016 8:48

Esimese asjana võiks manomeetri külge panna ja manuaalselt õlirõhu ära mõõta. Mul oli sama jama hiljuti ja kuna enamus foorumi inimesi hakkavad kohe selle peale mootorit vahetama nagu välja tuleb siis igaksjuhuks soovitaks enne ikka õlirõhu üle mõõta kui midagi vahetama hakkad. Manomeeter ühenda otse turbo õlitusega, siis ei pea hakkama starterit eemaldama, et õlirõhu andurile ligi saada. Minu autol piisas karteripõhja eemaldamisest ja õlivõtturi puhastamisest, muidugi selle juures sai vahetatud ka õlivõtturi toru rõngastihend mis paistis ka läbi olema ja nüüd surve normis. Õlituli ka enam ei sütti. Tartus võin aidata selle rõhu mõõtmisega ka. Aga sõita ma ei soovitaks õlitulega.
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#9

R Juul 15, 2016 9:24

Selle teema: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=29877#pid281644 põhjal ütleks, et ikkagi mootorivahetuse lugu siin.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

R Juul 15, 2016 9:32

Kui juba õlituli süttib pööretel, siis ei pruugi ka see õlivõtu sõela puhastamine kauaks aidata, sest olenevalt kaua see mootor töötanud on mittepiisava õlitusega, on saaled ja vändakaelad juba kuumasaanud ja sellest tingituna kahjustatud.
aga võib õnneks minna ja asja unustada nagu paljude asjadega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
rere1
Postitusi: 36
Liitunud: P Mai 04, 2014 22:17
Asukoht:
Auto:

#11

R Juul 15, 2016 10:54

Enne kui üldse mootori vahetusest rääkida tuleks ikka aru saada millest õlituli põlema läheb. Saabil süttib minuteada õlituli ka sellepeale, kui rõhk on natuke madalam/kõrgem kui peaks olema. Aga see ei tähenda kohe mootori hävimist, kui selle õlitulega väga kaua ei sõida või kui sellega kohe mingit tiksu või kolinat mootoris ei kaasnenud. Manomeeter sappa ja rõhk ära mõõta, see ei maksa ju praktiliselt midagi. Õlituli võib vabalt ka õlirõhu anduri viga olla.. mingi anduri või kaabli vea tõttu mootorit vahetada oleks ju veidi naiivne lihtsalt sellepärast et kellegil oli mootor läbi kui õlituli põlema läks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

R Juul 15, 2016 11:45

Enne kui üldse mootori vahetusest rääkida tuleks ikka aru saada millest õlituli põlema läheb. Saabil süttib minuteada õlituli ka sellepeale, kui rõhk on natuke madalam/kõrgem kui peaks olema. Aga see ei tähenda kohe mootori hävimist, kui selle õlitulega väga kaua ei sõida või kui sellega kohe mingit tiksu või kolinat mootoris ei kaasnenud. Manomeeter sappa ja rõhk ära mõõta, see ei maksa ju praktiliselt midagi. Õlituli võib vabalt ka õlirõhu anduri viga olla.. mingi anduri või kaabli vea tõttu mootorit vahetada oleks ju veidi naiivne lihtsalt sellepärast et kellegil oli mootor läbi kui õlituli põlema läks.


Tee endal asjad selgeks, siis kirjuta.
"minuteada asjad" jäta enda teada. Mõni loebki ja jääb uskuma. Aga noh, eks see internetist õpitu seep see ongi, kunagi ei tea, mis on mis.

et ei puhuks niisama siis räägi, kuidas õlituli läheb põlema kui rõhk liiga suureks läheb!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
rere1
Postitusi: 36
Liitunud: P Mai 04, 2014 22:17
Asukoht:
Auto:

#13

R Juul 15, 2016 12:07

No minu teadmised on mind niikaugele viinud, et ma ei kuula foorumis igat venda kes uut mootorit ostma saadab suvalise asjaga. Esialgu tuleks viga ikka kindlaks teha.. sellisest postitusest pole ju mingit kasu. Ja ei omanda kõike internetist vaid remondin oma saabi ise ja minu masinal oli sama probleem ja sain sellega ise väga hästi hakkama ilma et oleks mootorit vahetama hakanud või kes teab mis lollusi veel tegema. ja õlirõhu andur võib anda signaali rõhumuutuse peale... ja no see ei ole nüüd küll asi mille külge siin hakata :D Ei ole vaja lahmida ja teisi tümitada, foorum on selleks, et inimesi aidata ja vajadusel ise abi saada.
jossif
Postitusi: 73
Liitunud: E Aug 31, 2015 18:43
Asukoht:
Auto:

#14

R Juul 22, 2016 19:14

õlituli läheb ka siis põlema korraks kui kuskil 30-50 kiltsa sõita rahulikult aga kui väheke järsemat sõitu teha siis põlema ei viska tuld siis tundub nigu kõik okei olema
jossif
Postitusi: 73
Liitunud: E Aug 31, 2015 18:43
Asukoht:
Auto:

#15

R Juul 22, 2016 19:20

vahetanud olen õlirõhu anduri siis õlipumba saaled said üle vaadatud olid ka heas seisukorras kartrituulutus kit on tehtud 2014 aastal ära
jossif
Postitusi: 73
Liitunud: E Aug 31, 2015 18:43
Asukoht:
Auto:

#16

R Juul 22, 2016 22:27

up
rere1
Postitusi: 36
Liitunud: P Mai 04, 2014 22:17
Asukoht:
Auto:

#17

N Juul 28, 2016 15:23

Kas sa karteripõhja võtsid alt ära ja õlivõtturi sõela oled üle vaadanud? Hea oleks manuaalselt manomeetriga rõhk ära ka mõõta.
jossif
Postitusi: 73
Liitunud: E Aug 31, 2015 18:43
Asukoht:
Auto:

#18

E Aug 01, 2016 2:18

jah selle võtsin ka alt ära ja sõel oli puhas
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#19

E Aug 01, 2016 12:33

Kui juba põhja maha võtsid oleks võinud keskmise raamsaale ka lahti päästa.Arvan et viga oleks kohe näha:drink:
Vasta