Tere,
Ühesõnaga asi algas nii.. Vihmase ilmaga gaas põhja, TC peksab vahele, lõpuks viskab Brake lights põlema, gaasi lahti, 3 sec pärast kustuvad ära, mingi aeg sai uuesti sama asja tehtud, siis hakkas igakord kui auto käima panin ja 5m tagurdasin, läksid kõik põlema. Nüüd vihmase ilmaga sai uuesti kõik sassi aetud ja põlevad pmst koguaeg. Veakood P1625, ühesõnaga mooduli malfunction.
Mis mu valikud on? Uus moodul või lasta vana "ülejoota" vms?!
Onu pakkus lahendust, et annan mooduli mingile tüübile Pärnus Raekülas, kes pidi igasugu ime asju tegema moodulitega jms.
Kas tasub teine moodul sebida või lasta vana parandada ( ca. 50€ ).
Küsimus tegelt täpsemalt selline.. " Kas seda on võimalik parandada elektroonikul ? ".
Nii palju kui netist uurisin, saadetakse moodul "re-manufacturing". Üldiselt mingi elektronmääre jms ei pidanud olema väga edasi viiv jõud.
Käisin Tallinnas nende tuledega ära ja üsna kohutav on sõita, kui kiirust ei näe ja minekut ei ole...
Üsna kiirelt oleks mingit soovitust vaja :/ Annaks täna remonti, äkki saaks reedeks korda..
SAAB 9-5 2001 TC/ABS moodul
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Veits off-topic, aga vaatasin just paar päeva tagasi Wheeler Dealersi osa, kus VW Corrado ABS juhtmoodulit remonditi. Oli lausa eraldi stend, mis testis läbi kõik blokis olevad solenoidid ja ühendused ning lõpptulemusena vahetati välja trükiplaat teise trükiplaadi vastu, kuna eelmise plaadi rajad olid riknenud. Ehk remonditakse neid ABS juhtblokke küll, aga kes meie mail seda teeb ja kas seda tehakse stendide abiga või katse-eksituse meetodil, seda ei tea.
Mulle tundub et remondil pole väga mõtet, kuna umbkaudu sinu toodud remondi rahaga paistab siin foorumis lammutatavate autode pealt ka neid kasutatud ja töökorras mooduleid liikuvat.
Mulle tundub et remondil pole väga mõtet, kuna umbkaudu sinu toodud remondi rahaga paistab siin foorumis lammutatavate autode pealt ka neid kasutatud ja töökorras mooduleid liikuvat.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Nii palju kui mina tean, siis Raekülas olev tüüp käib külmjooted kolviga üle ja kogu lugu, komponente vahetama ei hakata. Sõbra A6 (C5) puhul selline variant vähemalt toimis kui kellades ABS tuled põlema jäid.
Läks sinna igastahes, onul oli mingi teine vidin ka sinna viia ( mingi teine tootja pidi olema, mida ta väga ei taha teha aga teeb ikkagi ära ). Päris asjalik mees oli, ütles et ennem sama asja Saabil teinud. Teha pidi tasuma, kui sama asi nagu minul , et näitab ühenduse viga või siis kui ainult üks mingi ratta sensor näitab kiirust ( võin eksida ). Näeme mis saab.. 50€ pidi piir olema mis küsib.. Ise panustaks sinna 25€ kanti praegu.. Loodaks reedel kätte saada :)
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994