Palun infot isendi kohta.

Vasta
Anderh
Postitusi: 4
Liitunud: T Aug 09, 2016 12:32
Asukoht:
Auto:

#1

T Aug 09, 2016 12:39

Tere.

Nimelt plaan osta 2007a Saab 9-5. Kas keegi oskab anda nõu mida peaks antud isendi puhul silmas pidama ja mis on mootori tüüpvead. Kas on ülde mõtet antud masinat osta arvestades sellega ,et rahakott auto igakuist parandamist ei kannata?
Siin on link.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2280438
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

T Aug 09, 2016 13:10

Osta siis mõni 2 korda odavam.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#3

T Aug 09, 2016 13:28

Ma ei taha kõlada halvasti - siiski, kui rahakott iga kuu auto parandamist ei kannata, siis on kolm varianti:

1. Mitte autot osta, sest kasutatud autod vajavad remonti, kohati on see kallis, kohati ei ole.
2. Liisida uus auto, siis saab oma kulusid planeerida ja hoolduseks vajaliku raha koguda.
3. Osta kasutatud auto ja sõita sellega hetkeni, kui see enam ei liigu (mina nii ei teeks).

Antud auto puhul saad informatsiooni vast mõne kodaniku käest, kes sellist omab.
www.madalvee.com
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

T Aug 09, 2016 13:46

Kui palju kavatsed aastas läbisõita? Kui alla 20k km, siis ei säästä diisliga midagi.
Uuemaid diisleid ikka vaataks automaat kastiga, manuaalid on kahemassilise hoorattaga(suht kallis)+ veel DPF, EGR ja muud diisli rõõmud :D ja sellel motol sisselaske kollektor
__In Boost We Trust__
Anderh
Postitusi: 4
Liitunud: T Aug 09, 2016 12:32
Asukoht:
Auto:

#5

T Aug 09, 2016 18:12

Kui palju kavatsed aastas läbisõita? Kui alla 20k km, siis ei säästä diisliga midagi.
Uuemaid diisleid ikka vaataks automaat kastiga, manuaalid on kahemassilise hoorattaga(suht kallis)+ veel DPF, EGR ja muud diisli rõõmud :D ja sellel motol sisselaske kollektor


Aasta läbisõit tuleb umbes 30k km. Tänud vastuse eest 🙂
Anderh
Postitusi: 4
Liitunud: T Aug 09, 2016 12:32
Asukoht:
Auto:

#6

T Aug 09, 2016 18:13

Ma ei taha kõlada halvasti - siiski, kui rahakott iga kuu auto parandamist ei kannata, siis on kolm varianti:

1. Mitte autot osta, sest kasutatud autod vajavad remonti, kohati on see kallis, kohati ei ole.
2. Liisida uus auto, siis saab oma kulusid planeerida ja hoolduseks vajaliku raha koguda.
3. Osta kasutatud auto ja sõita sellega hetkeni, kui see enam ei liigu (mina nii ei teeks).

Antud auto puhul saad informatsiooni vast mõne kodaniku käest, kes sellist omab.


Ära targuta vaid vasta küsimusele!
Anderh
Postitusi: 4
Liitunud: T Aug 09, 2016 12:32
Asukoht:
Auto:

#7

T Aug 09, 2016 18:33

Vahet ei ole kas diisel või bens. Viimasel ajal ei ole autodega õnne olnud ja loodan saada siit informatsiooni. Mis peab vastu ja mis mitte Saab 9-5 unviersaal kerega on hetkel silma jäänud.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#8

T Aug 09, 2016 18:45

:facts: Antud auto puhul saad informatsiooni vast mõne kodaniku käest, kes sellist omab.

Autot, mis raha ei võta ei ole olemas.

Ma ei taha kõlada halvasti - siiski, kui rahakott iga kuu auto parandamist ei kannata, siis on kolm varianti:

1. Mitte autot osta, sest kasutatud autod vajavad remonti, kohati on see kallis, kohati ei ole.
2. Liisida uus auto, siis saab oma kulusid planeerida ja hoolduseks vajaliku raha koguda.
3. Osta kasutatud auto ja sõita sellega hetkeni, kui see enam ei liigu (mina nii ei teeks).

Antud auto puhul saad informatsiooni vast mõne kodaniku käest, kes sellist omab.


Ära targuta vaid vasta küsimusele!
www.madalvee.com
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#9

T Aug 09, 2016 19:01

Jagan oma kogemust:

Olen omanud kolme Saabi, esimene 9-5 (1999), sellest pole mõtet kirjutada, kõik teavad, mis nende 2,3 ja 2.0 bensukatega tihtipeale juhtub. Sai see tee läbi käidud :)

9-3 (2004 ja 2008), need on pigem vastupidavamad. Aja jooksul on vahetatud amorte, vedrusid, tugilaagreid, vaakumpump, CIM, kõivõimalikud puksid, klapisääretihendid, karterituulutust, salongiventilaatorit, pidurikettaid, lihvitud plokikaant.

2004 9-3 sõitis müügi hetkeks 265K kiloimeetrit ja oli vastupidavam, kui praegune 2008 9-3.

Vahet ei ole kas diisel või bens. Viimasel ajal ei ole autodega õnne olnud ja loodan saada siit informatsiooni. Mis peab vastu ja mis mitte Saab 9-5 unviersaal kerega on hetkel silma jäänud.
www.madalvee.com
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#10

T Aug 09, 2016 20:36

9-5 on üks kõige lagunevam SAAB üldse. Sellest tasuks loobuda, kui rahakott paks ei ole ja just räme Saabi fänn ei ole. Sama hästi võiks juba põhimõtteliselt S-klassi w220 osta, kuna see sööb sama palju raha kui 9-5.


Ja mis tal laguneb? MB ka laguneb!
Kui eelmine omanik oli väga säästlik ja ainult sõitis, siis jah, aga see puudutab kõikke automarke.
__In Boost We Trust__
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#11

T Aug 09, 2016 20:53

Sellisel puhul kogu raha juurde ja osta juba:
http://www.auto24.ee/used/2318437

On juba nagu välimust ja sisu :drive:
Ilts
Saabiklubi liige
Postitusi: 119
Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
Asukoht: Viljandi
Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero

#12

T Aug 09, 2016 21:36

Vahelduseks konkreetse auto kohta. Mõni aeg tagasi oli auto hinnaks 3990 €, nüüdseks jällegi miskipärast tõusnud. Sai kord mööda minnes sellesse autosse istutud ja käima pandud. Külmkäivituse järgselt käis mootor väga ebaühtlaselt ja pöörded kukkusid paaril korral järsult. See ebaühtlane mootori töö tundus mulle küll pihustite teema moodi. Võib-olla on nüüdseks see viga likvideeritud. Veel paistis, et siit-sealt oli autot värvitud/vuntsitud. Selle raha eest nagu kasutatu auto ikka, ei midagi traagilist.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#13

T Aug 09, 2016 22:21

Jagan oma kogemust:

Olen omanud kolme Saabi, esimene 9-5 (1999), sellest pole mõtet kirjutada, kõik teavad, mis nende 2,3 ja 2.0 bensukatega tihtipeale juhtub.


Mitte midagi nendega ei juhtu, kestavd väga hästi.
tonymalva
Postitusi: 5
Liitunud: P Aug 14, 2016 18:12
Asukoht:
Auto:

#14

P Aug 14, 2016 18:46

See auto nüüd minu omandis :) mootori pöörded langevad hetkel ainult siis kui konditsioneer taha hakkab. aga külmana jah minimaaalne lonkamine . aga eks talvel näha ole hommikuti mis saab :).
equlibrium
Postitusi: 37
Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
Asukoht:
Auto:

#15

E Aug 15, 2016 9:48

Ma ei tea mis antud auto puhul laguneb kuid kuludega võid kindlasti arvestada. Mina isiklikult ,ei ostaks Saksast toodud autot kuna tihti peale on need mootorid omadega küpsed . Autopaani peal ikka sõidedakse 200 + km/h ja eks see ka küpsetab seda mootorit. Ja kuna sa iga kuu ei taha remontida siis osta auto ja lükka kohe töökotta kus vahetatakse koheselt kulu jupid ja muud vidinad siis on lootus ,et ei pea remontima iga kuu :) Väike loend mis võiksid vahetada NB ma pole mehaanik nii ,et kui nägemus vale siis ärge pahaks pange
šarniirid , stabika otsad , roolivarda otsad, kõik võimalikud kummi puksid , pumbad ja loomulikult terve piduri süstee ( kettad , klotsid , tross , vajadusel torud )
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#16

E Aug 15, 2016 12:09

Aga kust teada, et need pole kõik näiteks juba välja vahetatud?

Juppe võiks vahetada ikkagi siis, kui on vajadus neid välja vahetada. Profülaktikaks esimese asjana ikkagi filtrid ja vedelikud, pukse ma küll vahetama ei hakkaks nö. lihtsalt niisama - kui ka on läbi ja vaja ühel hetkel vahetada, siis see auto tehnilist üldolukorda praegusel hetkel autoga sõites alla ei vii. Küll aga õlivahetuse mittetegemine võib seda teha.
Vasta