Palun infot isendi kohta.
Tere.
Nimelt plaan osta 2007a Saab 9-5. Kas keegi oskab anda nõu mida peaks antud isendi puhul silmas pidama ja mis on mootori tüüpvead. Kas on ülde mõtet antud masinat osta arvestades sellega ,et rahakott auto igakuist parandamist ei kannata?
Siin on link.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2280438
Nimelt plaan osta 2007a Saab 9-5. Kas keegi oskab anda nõu mida peaks antud isendi puhul silmas pidama ja mis on mootori tüüpvead. Kas on ülde mõtet antud masinat osta arvestades sellega ,et rahakott auto igakuist parandamist ei kannata?
Siin on link.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2280438
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Ma ei taha kõlada halvasti - siiski, kui rahakott iga kuu auto parandamist ei kannata, siis on kolm varianti:
1. Mitte autot osta, sest kasutatud autod vajavad remonti, kohati on see kallis, kohati ei ole.
2. Liisida uus auto, siis saab oma kulusid planeerida ja hoolduseks vajaliku raha koguda.
3. Osta kasutatud auto ja sõita sellega hetkeni, kui see enam ei liigu (mina nii ei teeks).
Antud auto puhul saad informatsiooni vast mõne kodaniku käest, kes sellist omab.
1. Mitte autot osta, sest kasutatud autod vajavad remonti, kohati on see kallis, kohati ei ole.
2. Liisida uus auto, siis saab oma kulusid planeerida ja hoolduseks vajaliku raha koguda.
3. Osta kasutatud auto ja sõita sellega hetkeni, kui see enam ei liigu (mina nii ei teeks).
Antud auto puhul saad informatsiooni vast mõne kodaniku käest, kes sellist omab.
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kui palju kavatsed aastas läbisõita? Kui alla 20k km, siis ei säästä diisliga midagi.
Uuemaid diisleid ikka vaataks automaat kastiga, manuaalid on kahemassilise hoorattaga(suht kallis)+ veel DPF, EGR ja muud diisli rõõmud ja sellel motol sisselaske kollektor
Uuemaid diisleid ikka vaataks automaat kastiga, manuaalid on kahemassilise hoorattaga(suht kallis)+ veel DPF, EGR ja muud diisli rõõmud ja sellel motol sisselaske kollektor
__In Boost We Trust__
Kui palju kavatsed aastas läbisõita? Kui alla 20k km, siis ei säästä diisliga midagi.
Uuemaid diisleid ikka vaataks automaat kastiga, manuaalid on kahemassilise hoorattaga(suht kallis)+ veel DPF, EGR ja muud diisli rõõmud ja sellel motol sisselaske kollektor
Aasta läbisõit tuleb umbes 30k km. Tänud vastuse eest 🙂
Ma ei taha kõlada halvasti - siiski, kui rahakott iga kuu auto parandamist ei kannata, siis on kolm varianti:
1. Mitte autot osta, sest kasutatud autod vajavad remonti, kohati on see kallis, kohati ei ole.
2. Liisida uus auto, siis saab oma kulusid planeerida ja hoolduseks vajaliku raha koguda.
3. Osta kasutatud auto ja sõita sellega hetkeni, kui see enam ei liigu (mina nii ei teeks).
Antud auto puhul saad informatsiooni vast mõne kodaniku käest, kes sellist omab.
Ära targuta vaid vasta küsimusele!
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
:facts: Antud auto puhul saad informatsiooni vast mõne kodaniku käest, kes sellist omab.
Autot, mis raha ei võta ei ole olemas.
Autot, mis raha ei võta ei ole olemas.
Ma ei taha kõlada halvasti - siiski, kui rahakott iga kuu auto parandamist ei kannata, siis on kolm varianti:
1. Mitte autot osta, sest kasutatud autod vajavad remonti, kohati on see kallis, kohati ei ole.
2. Liisida uus auto, siis saab oma kulusid planeerida ja hoolduseks vajaliku raha koguda.
3. Osta kasutatud auto ja sõita sellega hetkeni, kui see enam ei liigu (mina nii ei teeks).
Antud auto puhul saad informatsiooni vast mõne kodaniku käest, kes sellist omab.
Ära targuta vaid vasta küsimusele!
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Jagan oma kogemust:
Olen omanud kolme Saabi, esimene 9-5 (1999), sellest pole mõtet kirjutada, kõik teavad, mis nende 2,3 ja 2.0 bensukatega tihtipeale juhtub. Sai see tee läbi käidud :)
9-3 (2004 ja 2008), need on pigem vastupidavamad. Aja jooksul on vahetatud amorte, vedrusid, tugilaagreid, vaakumpump, CIM, kõivõimalikud puksid, klapisääretihendid, karterituulutust, salongiventilaatorit, pidurikettaid, lihvitud plokikaant.
2004 9-3 sõitis müügi hetkeks 265K kiloimeetrit ja oli vastupidavam, kui praegune 2008 9-3.
Olen omanud kolme Saabi, esimene 9-5 (1999), sellest pole mõtet kirjutada, kõik teavad, mis nende 2,3 ja 2.0 bensukatega tihtipeale juhtub. Sai see tee läbi käidud :)
9-3 (2004 ja 2008), need on pigem vastupidavamad. Aja jooksul on vahetatud amorte, vedrusid, tugilaagreid, vaakumpump, CIM, kõivõimalikud puksid, klapisääretihendid, karterituulutust, salongiventilaatorit, pidurikettaid, lihvitud plokikaant.
2004 9-3 sõitis müügi hetkeks 265K kiloimeetrit ja oli vastupidavam, kui praegune 2008 9-3.
Vahet ei ole kas diisel või bens. Viimasel ajal ei ole autodega õnne olnud ja loodan saada siit informatsiooni. Mis peab vastu ja mis mitte Saab 9-5 unviersaal kerega on hetkel silma jäänud.
www.madalvee.com
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
9-5 on üks kõige lagunevam SAAB üldse. Sellest tasuks loobuda, kui rahakott paks ei ole ja just räme Saabi fänn ei ole. Sama hästi võiks juba põhimõtteliselt S-klassi w220 osta, kuna see sööb sama palju raha kui 9-5.
Ja mis tal laguneb? MB ka laguneb!
Kui eelmine omanik oli väga säästlik ja ainult sõitis, siis jah, aga see puudutab kõikke automarke.
__In Boost We Trust__
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 119
- Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
- Asukoht: Viljandi
- Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero
Vahelduseks konkreetse auto kohta. Mõni aeg tagasi oli auto hinnaks 3990 €, nüüdseks jällegi miskipärast tõusnud. Sai kord mööda minnes sellesse autosse istutud ja käima pandud. Külmkäivituse järgselt käis mootor väga ebaühtlaselt ja pöörded kukkusid paaril korral järsult. See ebaühtlane mootori töö tundus mulle küll pihustite teema moodi. Võib-olla on nüüdseks see viga likvideeritud. Veel paistis, et siit-sealt oli autot värvitud/vuntsitud. Selle raha eest nagu kasutatu auto ikka, ei midagi traagilist.
Jagan oma kogemust:
Olen omanud kolme Saabi, esimene 9-5 (1999), sellest pole mõtet kirjutada, kõik teavad, mis nende 2,3 ja 2.0 bensukatega tihtipeale juhtub.
Mitte midagi nendega ei juhtu, kestavd väga hästi.
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
Ma ei tea mis antud auto puhul laguneb kuid kuludega võid kindlasti arvestada. Mina isiklikult ,ei ostaks Saksast toodud autot kuna tihti peale on need mootorid omadega küpsed . Autopaani peal ikka sõidedakse 200 + km/h ja eks see ka küpsetab seda mootorit. Ja kuna sa iga kuu ei taha remontida siis osta auto ja lükka kohe töökotta kus vahetatakse koheselt kulu jupid ja muud vidinad siis on lootus ,et ei pea remontima iga kuu Väike loend mis võiksid vahetada NB ma pole mehaanik nii ,et kui nägemus vale siis ärge pahaks pange
šarniirid , stabika otsad , roolivarda otsad, kõik võimalikud kummi puksid , pumbad ja loomulikult terve piduri süstee ( kettad , klotsid , tross , vajadusel torud )
šarniirid , stabika otsad , roolivarda otsad, kõik võimalikud kummi puksid , pumbad ja loomulikult terve piduri süstee ( kettad , klotsid , tross , vajadusel torud )
Aga kust teada, et need pole kõik näiteks juba välja vahetatud?
Juppe võiks vahetada ikkagi siis, kui on vajadus neid välja vahetada. Profülaktikaks esimese asjana ikkagi filtrid ja vedelikud, pukse ma küll vahetama ei hakkaks nö. lihtsalt niisama - kui ka on läbi ja vaja ühel hetkel vahetada, siis see auto tehnilist üldolukorda praegusel hetkel autoga sõites alla ei vii. Küll aga õlivahetuse mittetegemine võib seda teha.
Juppe võiks vahetada ikkagi siis, kui on vajadus neid välja vahetada. Profülaktikaks esimese asjana ikkagi filtrid ja vedelikud, pukse ma küll vahetama ei hakkaks nö. lihtsalt niisama - kui ka on läbi ja vaja ühel hetkel vahetada, siis see auto tehnilist üldolukorda praegusel hetkel autoga sõites alla ei vii. Küll aga õlivahetuse mittetegemine võib seda teha.