Piduritega jama

Vasta
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#1

K Aug 24, 2016 23:57

Tegu siis Aero isendiga. Nimelt on jama, kui aeglaselt hoovialal ringi uimerdada ja siis vaikselt pidurit vajutada. Nimelt kostub pedaali juurest tugevat kahinat ja peksab kolksutades pedaali tagasi pulseerides. Kiirelt kulgedes ja pidurdades sellist jama ei ole. Otsisin võrgust ka abi, kuid ei paistnud kellegil sedalaadi probleemi olema. Võin ka julgelt öelda, et selle kahina ja kolksumise juures on pidurdusvõime poole väiksem ja alati olen sunnitud mitu korda pressima pedaali, et tekiks normaalne pidurdus (ilma kahinata). On kellegil sarnast kogemust või oskab kohe öelda, mis jupi peab kapoti alt minema viskama? Tundub nagu vanemate autode ABS, mis järsul pidurdusel peksab pedaali tagasi pulseerivalt, kuid sellel isendil vaikse ja tasase käsitlemise korral.
pets
Postitusi: 183
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#2

N Aug 25, 2016 0:06

ABS-i võru katki.
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#3

N Aug 25, 2016 23:05

Kui võru katki,kas siis ei peaks peaks probleem esinema ka teistel kiirustel-lihtsalt mõtisklen .Kahin -susin pedaali juures viitaks pigem vaakumvõimendi lekkele. Samas ,miks peaks ta siis pedaali peksma,mis ju peaks tähendama abs-i rakendumist????
Saan harva sõita SAABIGA.
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#4

E Sept 05, 2016 11:46

Küsiks veel, et kas 15 aastat peal olnud pidureid oleks mõtekas taastada (kolb vahetusse koos tihendiga) või pigem tutikad peale panna ja muret vähem? Klotse vahetades oli näha, et kolb oli väljaulatuvast osast tugevalt roostes.

Teine küsimus oleks pidurite temperatuuri kohta. Kui kulgeda teel ja auto tee serva seisata minimaalse pidurdusega, ehk lasta mootoril suurem osa maha võtta, siis ikkagi on piduri kettad tulised. Loogika ütleb, et ega neid klotse sealt kettalt eemale ei tõmmata ja seega nad libisevad vaikselt edasi ja selle minimaalse hõõrdumisega hoitakse temperatuuri, et olla pidurdussoe, vastasel juhul peaks külma piduriga koguaeg pidurdama, mis tekitaks ohtu rohkem. On see vale, et kettad on kuumad?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

E Sept 05, 2016 12:50

Ei hoita klotse nii tugevalt vastu ketast, et ta "töö soe" oleks. Siis on ikkagi sul mingil määral kolb kinni või liugurid kinni või klotsid ise pesades kinni. Tavaliselt kolb jääb kinni tolmukatte tõttu. Tolmukatte pesa roostetab täis ja see pigistab kolvi kinni. Siis aitab soone sügavpuhastus. Tuleb korralikult soon ära puhastada ja ka soonte vahelised pinnad, väljast ja tihendi ning tolmukatte vaheline osa. Lisaks tuleb tolmukate roostest puhastada. Siis kõik pidurivaseliiniga kokku ja asi peaks saama väga hea. Muidugi roostes kolb tuleb uue vastu vahetada. Esialgu proovid kuidas kolb ilma tihenditeta liigub, siis proovid kogu komplektina.näppudega kergelt sisse jõuad lükata, siis on väga hea.
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#6

E Sept 05, 2016 22:08

S9K rääkis ülal pikalt, aga vastus Su konkreetsele küsimusele on:
Muidugi roostes kolb tuleb uue vastu vahetada.

tolmukatte all roostetanud kolbidega jamamine on enesepett.
Vasta