1. leht 1-st

Griffini turbo

Postitatud: N Aug 25, 2016 9:07
Postitas Rein
Tervitused minu poolt!Turbo ajab õli sisselaskekollektorisse,päris õline on alt juba.Kas keegi on sellise turbo remondiga või uue turbo ostmisega kokku puutunud ja milline lahendus on õige,loomulikult peale OEM uue turbo soetamisega,mis on liiga kallis.Ebays on saada mingid uued asendusturbod umbes 300 euri eest-kas tasub?.Ette tänan kõike vastajaid.
Auto on siis 1999a algusest

Griffini turbo

Postitatud: N Aug 25, 2016 13:56
Postitas Allorg10
Taastaud turbo oleks vast kõige mõtekam soetada.Mul maksis mingi 250 eurot 2.3 turbole.

Griffini turbo

Postitatud: N Aug 25, 2016 15:41
Postitas tauber
Taastaud turbo oleks vast kõige mõtekam soetada.Mul maksis mingi 250 eurot 2.3 turbole.

Kas Sa ostsid juba taastatud turbo või lasid ise taastada ?
Enda masinal ka hiljuti turbo lõpetas töölepingu ja sai siis lammutusest kiirkorras asendus ostetud-160 €.Enda katkise andsin mingisse kohta taastada aga veel pole vastust saanud kas saab ja kui palju maksma võib minna .
Kui keegi teab ,kes ja kus turbosid hästi taastab võiks ka teada anda ja kas rahalises mõttes üldse selline ettevõtmine ära tasub ?

Griffini turbo

Postitatud: N Aug 25, 2016 16:17
Postitas wilddog
nerings.lv on vist põhi koht ja tasub vast ikka.

Griffini turbo

Postitatud: N Sept 01, 2016 8:19
Postitas Rein
Kas keegi teab mis vahe on 98-99 ja 2000-2003 a.turbodel? Ebays pakutakse enamasti uuemaid

Griffini turbo

Postitatud: N Sept 01, 2016 9:51
Postitas Ainar