Canbus soft
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Tere! Tekkis selline küsimus, kas canbusi softi üle annab kirjutada. Nii, et auto orig makki enam ei otsiks. Nimelt algas selle Hiina androidi paigaldusega SID-i leke, mistõttu aku tühjeneb umbes nädalaga.
9-3-l, mille originaal raadio on väga sarnane 9-5-e 2006+ originaal raadioga, on raadio ka kellaaja allikas.
Äkki otsib miski komponent kella ja ei taha 'magama' jääda?
Esid2-e manualis on kirjas, et kui originaal raadio eemaldada, ei saa auto erinevad komponendid enam kella kätte. Süsteemikella pidid kasutama ka näiteks lisasoojendused.
Esid2 on küll 9-3-e teema, aga kuna originaal raadiod on nii sarnased, siis äkki on miski seos.
Äkki otsib miski komponent kella ja ei taha 'magama' jääda?
Esid2-e manualis on kirjas, et kui originaal raadio eemaldada, ei saa auto erinevad komponendid enam kella kätte. Süsteemikella pidid kasutama ka näiteks lisasoojendused.
Esid2 on küll 9-3-e teema, aga kuna originaal raadiod on nii sarnased, siis äkki on miski seos.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Minu TurboX-il on Androidi hiinakas, CanBus ühendatud (roolinuppude jms jaoks) ja süsteemikell nullis. Samas akut see ei söö. Esialgu tegin ühendamisel mingi kala ja siis ka jooksis mõne päevaga aku tühjaks, aga vaatasin juhtmed üle ja ühendasin õigesti, nüüd probleemi pole olnud.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Ilmselt olen seoses auto aku vahetusega voolulekke jamast üle saanud. Ilmselt oli see vana aku juba pikemat aega vigane ja tühjenes ise. Igatahes uue akuga ei olnud nädalase seismise järel külmkäivitusel mingit probleemi. Ehk siis veaotsinguga tasub ikkagi alustada lihtsmast otsast. :)
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Kommentaariks veel viimasele: "Aku vahetusega voolukadu SIDist ei lakanud, aga tänu lihtsale juhusele kontrollisin orig Denso maki canbus klemmide vahelist takistust nii toites kui toite all, millega sain tulemuseks 0,75 kΩ. Kuna sama mõõtmine hiinaka puhul andis mida erinevamaid tulemusi ja programmiline canbus tüübi muutmine ka mingit tulemust ei andnud (takistus hüppab 0,5-1 kΩ. vahel igas asendis), panin autopoolsetele maki canbus juhtmete vahele 820 Ω takisti, 750 oomist ei leidnud lihtsalt kuskilt. Praeguses olukorras langeb voolutarvitus 200-220 mA pealt 10-20- mA-le ja jääb nii püsima. Hiina maki canbusi ei kasuta, aga ega sealt polegi mul vaja mingeid OBD näitusid saada. Ilmselt kontrollib SID ikkagi teatud seadmete olemasolu läbi takistuse."