Nüüd juba mõnda aega Griffinil selline anomaalia - kui natuke aega 70+ kiirusel sõita ja siis 5-60 peale kiirus lasta, ei taha masin käiku alla vahetada vaid üritab kuskil 1000 pöörde juures mürisedes edasi kulgeda. Selleks, et käik alla vahetuks pean hetkeks tugevamini gaasi andma.
Puhta linnasõiduga seda ei juhtu, esineb just nt. maanteelt linna jõudes.
Kasti õli olen korra aastas vahetanud, see ei avaldanud mõju ühes ega teises suunas.
On kellegil sarnast kogemust?
Griffini automaatkasti anomaalia.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
mis juhtub kui kiirus edasi langeb? 20 km/h? 10?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Kas see ongi anomaalia. Kui auto veereb röhtsal teelöigul siis mootori koormus/väändemoment ju väike. 2003 a Aero käitub suhtsamamoodi ,50 km/h ja ca 1000 rpm.
60 tavaliselt mul nii 1300 pööret. Antud juhul probleem ka sellel, et kui siis nt. 60 pealt tahta 65 peale kiirendada, siis ta üritab seda samuti selle 1000 pöörde peal jõuetult mürisedes teha (ilmselt detoneerib).
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
mis juhtub kui kiirus edasi langeb? 20 km/h? 10?
Täna õnnestus korraks 70 sisse saada ja kui peale seda kiirus kuhugi alla 55 langes (pm. tühikäigupöörete juurde), siis peale seda gaasi vajutades töötas korralikult. Enne kuskil 65 peal gaasi juurde andes ei tahtnud pöörded tõusta ja hakkas detoneerima (see ju on ikka detoneerimine, kui mootor mürisema hakkab, eks. ).