O2S HEATER Circuit . Current to low. Sensor 2.
Masinaks 9-5 griffin, 00a 147kw 3,0.
Vahepeal käivitamisega suur jama, ca 10min meelita ennem kui käivitub. Moto tuli vahepeal põleb ja ainult seda viga loeb.
Ootan häid mõtteid :)
Soovin abi veakoodi tuvastamisel. 147kw griffin
Kirjelduse järgi tagumise hapnikuanduri kütteahela viga. Ei tohiks segada käivitamist,kuigi teoreetiline kütteahela toite lühis anduriga on võimalik.
Tech-2 oleks abiks.
Tech-2 oleks abiks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänan vastuse eest!
Mul on olemas seade millega lugeda- kustutada vea teateid ja lugeda kogu infot reaalajas ning kõikke mis ecu välja jagab. Vb pole ma ise piisavalt pädev, et sealt õiget asja näha. Mis eelised on tech 2 el?
Ette tänades,
Rivo
Mul on olemas seade millega lugeda- kustutada vea teateid ja lugeda kogu infot reaalajas ning kõikke mis ecu välja jagab. Vb pole ma ise piisavalt pädev, et sealt õiget asja näha. Mis eelised on tech 2 el?
Ette tänades,
Rivo
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Millegi pärast arvatakse et, TECH2 on ainuke millega saab tõe teada.
Tegelikult on ka teisigi võimekaid Diagnostika vahendeid.
Tech2 on teistest sellepoolest parem et, saab ka teha programmeerimist ja kodeeringuid.(võtme õpetused, tarkvara vahetus)
Tava diagnostika saab muude aparaatidega ka tehtud.
Tegelikult on ka teisigi võimekaid Diagnostika vahendeid.
Tech2 on teistest sellepoolest parem et, saab ka teha programmeerimist ja kodeeringuid.(võtme õpetused, tarkvara vahetus)
Tava diagnostika saab muude aparaatidega ka tehtud.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kui mootor käib ringi, aga auto ei käivitu, siis on segu paigast ära või säde ebapiisav. :)
Diagnostikaseadmed näitavad mootori parameetreid. Kallimad rohkem, odavamad vähem.
Nendega saab veakoodi(d). Edasi.
Inimene peab teadma, millised parameetrid on vajalikud mootori käivitumiseks. Kas see või teine veakood on teema või ei.
Diagnostik on see inimene, kellel on teadmised süsteemide toimimisest ja kes omab seadmeid nendega töötamiseks.
Trionic kirjutas ju lahti mis viga see on. Kui viga on aktiivne või tihti esinev, siis reeglina tuleks see kõrvaldada, isegi kui tundub, et ei puutu asjasse hetkel.
Enda kogemusest soovitaks vända andurit ja bensiini olemasolu uurida.
Diagnostikaseadmed näitavad mootori parameetreid. Kallimad rohkem, odavamad vähem.
Nendega saab veakoodi(d). Edasi.
Inimene peab teadma, millised parameetrid on vajalikud mootori käivitumiseks. Kas see või teine veakood on teema või ei.
Diagnostik on see inimene, kellel on teadmised süsteemide toimimisest ja kes omab seadmeid nendega töötamiseks.
Trionic kirjutas ju lahti mis viga see on. Kui viga on aktiivne või tihti esinev, siis reeglina tuleks see kõrvaldada, isegi kui tundub, et ei puutu asjasse hetkel.
Enda kogemusest soovitaks vända andurit ja bensiini olemasolu uurida.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal