Tere
Auto: Saab 9-5 130kw 3.0 Tid
Sõitsin libedal kruusateel väikse hooga kraavi külili oma Saabi ja õli voolas mootorist välja. Vahetus vajasid õhufilter ja selle karbik ning paar roolivarrast. Peale avariid aga ei lähe auto enam pöördesse. Käivitub ilusti ja saab isegi sõita aga gaasipedaali vajutades üle 1000 pöörde sisse ei võta. Lasin kahe diagnosti aparaadiga koode ka lugeda aga need ei näidanud midagi. Lisaks kontrollisin pistikuid ja kaableid nii palju kui pealt ligi sain ja puhastasin õhu torusid jne aga tulemusteta.
Milles on kõige tõenäolisemalt probleem?
Kas võib olla et throttle body on limp mode läinud ja piisab resetist või pigem mõni andur õline või katki/lahti või miskit muud?
On kellelgi sarnaseid kogemusi?
Väikese kraaviskäigu järel diagnostika veakoode ei näita aga auto pöörded üle 1000 ei tõuse
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 880
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
aku oled proovinud 10min lahti ühendada ja siis tagasi?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
pigem mõni andur õline või katki/lahti või miskit muud.
Õhulugeja näiteks
Diagnoosiarvuti näitab ju ära mis toimub.
Õhulugeja näiteks
Diagnoosiarvuti näitab ju ära mis toimub.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal