Tere küsimus mis klapiga on tegu . Kollane nool on pildil peale suunatud .
Mis klapiga tegu
On karterituulutuse klapp. Kriitilise tähtsusega antud mootoril.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Karterist väike surve ja õliaurud liiguvad klapi kaudu sisselaskesse. Lihtsalt kapoti alla poleks neid viisakas lasta. Kui see klapp juhiks ka teises suunas,
siis liiguks turborõhk (mis oluliselt suurem) sisselaskest hoopis karterisse.
Tulemuseks - normaalsest madalam turborõhk ja loomulikult ka auto võimekus.
siis liiguks turborõhk (mis oluliselt suurem) sisselaskest hoopis karterisse.
Tulemuseks - normaalsest madalam turborõhk ja loomulikult ka auto võimekus.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Karterist väike surve ja õliaurud liiguvad klapi kaudu sisselaskesse. Lihtsalt kapoti alla poleks neid viisakas lasta. Kui see klapp juhiks ka teises suunas,
siis liiguks turborõhk (mis oluliselt suurem) sisselaskest hoopis karterisse.
Tulemuseks - normaalsest madalam turborõhk ja loomulikult ka auto võimekus.
Ja siis kestval olukorral alles suuremad hädad algavad!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Karterist väike surve ja õliaurud liiguvad klapi kaudu sisselaskesse. Lihtsalt kapoti alla poleks neid viisakas lasta. Kui see klapp juhiks ka teises suunas,
siis liiguks turborõhk (mis oluliselt suurem) sisselaskest hoopis karterisse.
Tulemuseks - normaalsest madalam turborõhk ja loomulikult ka auto võimekus.
Ja siis kestval olukorral alles suuremad hädad algavad!
Ja mis need suuremad hädad täpsemalt on?
Sellest on palju juttu varem olnud, otsi. Suurimaks probleemiks PCV klapi rikke/puudumise puhul on karterisse tekkiv liigne ülerõhk. (ideaalis peaks olema negatiivne rõhk). Takistatud saab õli äravool turbokompressorist, mis omakorda lühendab drastiliselt viimase eluiga. Boonusena surutakse õli välja ka kõikjalt, kuhu gaaside survel õliaurud tee leiavad. Saad kaunilt- ja kõikjalt lekkiva mootori.
Lühidalt kõik.
Lühidalt kõik.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Perfomance langus on küll VÄIKSEIM probleem, mida vigane PCV põhjustada saab. Kuigi midagi valet selles väites ei ole.
Karterist väike surve ja õliaurud liiguvad klapi kaudu sisselaskesse. Lihtsalt kapoti alla poleks neid viisakas lasta. Kui see klapp juhiks ka teises suunas,
siis liiguks turborõhk (mis oluliselt suurem) sisselaskest hoopis karterisse.
Tulemuseks - normaalsest madalam turborõhk ja loomulikult ka auto võimekus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
...Boonusena surutakse õli välja ka kõikjalt, kuhu gaaside survel õliaurud tee leiavad. Saad kaunilt- ja kõikjalt lekkiva mootori.
Lühidalt kõik.
Sellist pilti ma hiljuti just nägingi: ühel üheksa-viiel kattealune throttle body ilusasti õline. Justkui oleks keegi õlivahetuse käigus kogu mootori üle valanud.
Karterituuulutuse klapp paistis eelmisest aastatuhandest olema (selgus, et vigane ka oli) ja bypass valve vaakumvoolik üldse puudus. Polnud siis ime,
et 1050 õhukogusest tarbiti ainult 700 ja pöördemoment 225Nm ringis.
Paljud vanemad Saabid just nii sõidavadki, tuunimata softi puhul ei anna väike jõukadu eriti märku, harjub ära. Rõhku karteris tagumikuga ei tunne.
Alles OpenSID reedab oma kahtlaste numbritega.
...Boonusena surutakse õli välja ka kõikjalt, kuhu gaaside survel õliaurud tee leiavad. Saad kaunilt- ja kõikjalt lekkiva mootori.
Lühidalt kõik.
Sellist pilti ma hiljuti just nägingi: ühel üheksa-viiel kattealune throttle body ilusasti õline. Justkui oleks keegi õlivahetuse käigus kogu mootori üle valanud.
Karterituuulutuse klapp paistis eelmisest aastatuhandest olema (selgus, et vigane ka oli) ja bypass valve vaakumvoolik üldse puudus. Polnud siis ime,
et 1050 õhukogusest tarbiti ainult 700 ja pöördemoment 225Nm ringis.
Paljud vanemad Saabid just nii sõidavadki, tuunimata softi puhul ei anna väike jõukadu eriti märku, harjub ära. Rõhku karteris tagumikuga ei tunne.
Alles OpenSID reedab oma kahtlaste numbritega.
Nii oli jah, huvitav, et see varem pole kuidagi välja tulnud. Arvan,et kui poleks Sebastianiga kohtunud polekski seda märganud, tervitused ja tänud talle. Loodan, et see pole mingeid kahjustusi tekitanud.
Igaksjuhuks küsisin, et kas see klapp peab originaal olema?
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=30595#pid291782
Tänud lingi eest ja tänud Troojale klapi eest. Kaup järgmine hommik juba käes ja küljes. Sai ka bypass voolik õigesti ühendatud, teine asi kohe. Loodan, et see kõik mingeid kahjustusi ei tekitanud.