==((Kriginad on nõmedad, eriti n.o. elitaarsemal automargil, nagu Saab võiks olla.
Minu omal krigiseb mingi müstiline koht vasakul tagaistme konstruktsioonides,
sedagi vaid siis kui tagaiste reisijateta ja ka siis mitte alati,
aga teinekord ajab marru ja kohta üles ka ei leia))==
Ei tea tsiteering ei taha hetkel töödata aga täpselt sama probleem. Lisaks sellele on miski teine krigin mis ajab veel rohkem närvi, arvasin et tegemist on luugi kummist puksidega, millele luuk toetub kinni olles aga kui sai pandud uued nupud ja juba esindusest ära sõites krigin tagasi siis kahtlustan et see tuleb kuskilt mujalt. Need kaks asja ajavad hulluks juba.
Istet kontrollisin see on korralikult kinni.
Peab vist hakkama edaspidi pagassis autos reisima :D
9-5 tagasild kriuksub
Tagastabika keskmised puksid krigisevad tavaliselt(asuvad praktiliselt istme all).
Need tasuks vahetada,kui korralikud on,siis määret uuendada.
Need tasuks vahetada,kui korralikud on,siis määret uuendada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
9-5tel lagunevad tagasilla silikoonšarniirid,lõtkud sees,kuid eriti tunda ei ole.Juhitavust halvendavad küll. Meie teedel 5-60 tuh.km.ga surnud tavaliselt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Peltz
==((Kriginad on nõmedad, eriti n.o. elitaarsemal automargil, nagu Saab võiks olla.
Minu omal krigiseb mingi müstiline koht vasakul tagaistme konstruktsioonides,
sedagi vaid siis kui tagaiste reisijateta ja ka siis mitte alati,
aga teinekord ajab marru ja kohta üles ka ei leia))==
Ei tea tsiteering ei taha hetkel töödata aga täpselt sama probleem. Lisaks sellele on miski teine krigin mis ajab veel rohkem närvi, arvasin et tegemist on luugi kummist puksidega, millele luuk toetub kinni olles aga kui sai pandud uued nupud ja juba esindusest ära sõites krigin tagasi siis kahtlustan et see tuleb kuskilt mujalt. Need kaks asja ajavad hulluks juba.
Istet kontrollisin see on korralikult kinni.
Peab vist hakkama edaspidi pagassis autos reisima
Mittetoimiv tsitaat oli vist minu postitusele? Ise sain korduvalt Troosti spetse tülitades lõpuks Vikilt abi :notworthy:, krigisejaks olid vedrud/hinged, mille peal seljatugi liigub. Törts mingit aerosooli ja juba mitu aega suhteliselt vaikne..
Algselt postitas: raull
Mis aerosool see oli oskad ka öelda?
Trionic kui oma masin teie juurde tuua kas oskate kergelt õige krigina põhjustaja leida üles?
See krigin käib kergelt pinda aga lambist järjest asjade vahetamiseks kah hetkel finantsi pole.
Tavaliselt ikka oleme leidnud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Risustades siis endiselt teise mehe teemat, mainin et sain oma istmetest kriginad välja. Pisut silokon määret risti siinidega jooksvatel talade kinnituspoltivahele ja jäigi vait. ennem muidugi sai enamus kokstruktsioonist üle ujutatud :wall: siiamaani auto haiseb:D
Nüüd aga hakkavad kõrva keskkonsooli kriginad. Kas sinna tuleks mingi pehme toikaga teflonmääret sisse surada? või peab kõik lahti kiskuma ning üle ujutama:D?
Nüüd aga hakkavad kõrva keskkonsooli kriginad. Kas sinna tuleks mingi pehme toikaga teflonmääret sisse surada? või peab kõik lahti kiskuma ning üle ujutama:D?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Kriuksumise teema kujunes päeris lõbusaks, see selleks, minul (kui teema algatajal) oli kokku 3 probleemi sildades, mis tänaseks päevaks lahendatud ja ei kriuksu enam midagi. Nimelt peasüüdlaseks osutusid tagasilla õõtshoobade esimesed puksid (vabandan, kui nimega mööda panin, ma ju ei remondi autosid üldiselt). Ja viga avalduski aina süveneva kriuksumisena. Lisaks vajasid üsna pea vahetamist nii tagasilla, kui ka esisilla stabilisaatorivarda kummipuksid, polnud teised sugugi kallid.