4 käigulise automaatkasti solenoidid ja muu
Küsimus siis selline, kas solenoidide juures on midagi puhastada, et vahetused oleks paremad? Kunagi tuleb nagunii taastatud kast asemele panna.
Plaanis on paigaldada ka td04. Sinna juurde sain ka pihustid, kas pihustid tuleb ka ajusse kirjutada, või hakkavad ka niisama tööle?
Ja veel kaugemale tulevikku vaadates, mis mootorisofti üldse vanale 1 gen 9-5 4käigulisele automaatkastile olemas on? Või kastist ei sõltu midagi?
Plaanis on paigaldada ka td04. Sinna juurde sain ka pihustid, kas pihustid tuleb ka ajusse kirjutada, või hakkavad ka niisama tööle?
Ja veel kaugemale tulevikku vaadates, mis mootorisofti üldse vanale 1 gen 9-5 4käigulisele automaatkastile olemas on? Või kastist ei sõltu midagi?
Saab 9-5 l on eraldi käigukasti aju, mis töötab paralleelselt mootori ajuga. Kasuta Aero originaal tarkvara, mida vajadusel saad muutma hakata.
Pihusteid eraldi programmeerima ei pea.
Pihusteid eraldi programmeerima ei pea.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Aju peaksin siis otsima 169 kw? 184 ei sobi?
Võid panna nii 184 kw kui 169kw, lihtsalt VIN ja immo tuleb sinu auto omad kopeerida uude softi. 184kw Aero soft töötab probleemideta ka vanakooli 4-se kastiga, Trooja masin oli palju sujuvam minu arvates 184kw softiga kui originaal softiga.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Keegi võiks selle ka ümber teha, et kickdowni ajal ei tõmmataks kaht käiku alla. Väga lollakas röökimine. Nagu huligaan oled linnavahel.
Ise ka hädas sellega.
Manuaalses reziimis
__In Boost We Trust__