Tere.
On siin targemaid inimesi kes teaksid ja oskaksid öelda mis võib põhjustada vahel saabil tagant suitsemist, just tühikäigul, kui liikuma hakata siis kaob umbes poole kilomeetrise sõidu järel.
Autoks siis SAAB 9-5 110kw, 2,0 bensiin, 2003a.
SAAB 9-5 vahel suitseb
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
No vast ikka klapisääretihendid. Tähtis on just see, et kui veidi seisab ja siis paned käima ja suitseb, siis on klapisääre vahelt allalaskunud õli. Soe õli ju ka soojem, siis võiks ka lühema seismisega jälle korraks suitsu üles lüüa.
Samade sümptomitega mina vahetasin klapisääretihendeid.
Samade sümptomitega mina vahetasin klapisääretihendeid.
Kas pandi uus või taastatud turbo või vahetati teise kasutatud vastu,mis oli siis veel korras,kolm aastat võib olla pikk aeg ,kui õli vahetada tehaselubatu järgi.Mul kah hommikuti külmema ilmaga käivitades 10-15 s tuleb suitsu,klapisääretihendite vahetus ei muutnud midagi,ilmselt läbi turbo vajub väljalaske poolele ja käivitades siis kuumenedes suitseb.Ei tohiks ju olla keeruline turbo kontrollimine?
Saan harva sõita SAABIGA.
Turbo pandi uus,aga kas turbo puhul pole nii et kui korra suitsema hakkab siis jääbki,mul eelmine nii läbi läkski,ühel hommikul tööle minnes hakkas kergelt sinist välja ajama ja hommikul enne koju jõudmist oli ikka totaalne suits taga ja õli pea alla miinimumi,ja seda umbes 50 kilomeetri läbimise jooksul
Minul suitses (sinine suits) kogu 350 tuhat mis ma sõitnud olen. Räägiti ka kalapisääre tihenditest, jäid vahetamata. 10t km läbimisel kaob õli nii 2L viimasel ajal.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Minu autol sinine suits käivitades umbes 50000 km juba. Turbo vahetati 10000000 km tagasi renoveeritud turbo vastu. Turbol lõtke sees ei ole käega katsudes. Ks tihendid vahetasin 150000 km tagasi. Vahet ei mingisugust. Õli sööb umbes 3 liitrit vahetuse peale. Ülevaatuse läbisin kui mootor oli umbes minuti jutti juba ingli hääli teinud. Siis läksid gaasid normi. Ise arvan, et vahetan turbo ära ja kui sellest tolku pole toon Rootsist teise mootori.
Turbo vahetati 10000000 km tagasi
Numbriklahv jäi kinni? Ei tasu asjatada magusate vedelikega klaviatuuri läheduses :)