ISOFIX retrofit küsimus

Vasta
taristu
Postitusi: 4
Liitunud: N Mai 05, 2016 11:59
Asukoht:
Auto:

#1

K Juun 07, 2017 10:04

Kas kellelgi on kogemusi MY2000 9-5 sedaanile tagaistmete taha ISOFIX kinnitusaasade lisamisega?
Mulle juhtus kätte Volvo ISOFIX liist aasadega, mis mõõtmetelt tundub sobituvat kenasti, aga enne kui tagaistme taha keresse auke hakkan puurima, tahaks kindlust, et ega seal taga kohe kütusepaaki või juhtmeid, voolikuid ole?
Samuti, kas kusagilt alt on sinna ka ligipääs tagumisele küljele mutrite lisamiseks? Lisan illustreeriva pildi ka:
Pilt

Leidsin ka ühe pildi, kus näitab originaalkinnitusi, mis on hilisematel mudelitel:
Pilt
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#2

K Juun 07, 2017 16:33

Istme all on ju kohe paak :freak:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#3

N Juun 08, 2017 9:47

Turvavarustuse aretamine on kahtlane. Seal pleki taha peaks olema kindlalt mingid spetsiaalsed tugevdustalad. Niisama poldi ja seibiga kinnitades võib halvas olukorras see kinnitus koos tooliga läbi esiklaasi lahkuda.
loffa
Postitusi: 127
Liitunud: K Sept 30, 2015 11:19
Asukoht:
Auto:

#4

N Juun 08, 2017 12:09

Alla tuleb panna hiigelsuur seib lihtsalt (ca 10cm läbimõõduga, materjali paksus 2mm) ja ei juhtu midagi. Ratastoolide kinnitused reisibusside jm invamasinate põrandal pannakse täpselt sama moodi läbi põhjapleki ja poldi + suure seibiga. Kusjuures ratastool koos reisijaga kaalub direktiivi järgi 250kg ;)

http://www.seatbeltsplus.com/mm5/graphics/00000001/3POINT-RETRACTABLE-DIAGRAM_2.jpg

Kusjuures ülemist kolmandat punkti ei kasutata ka paljudes riikides, nii et täpselt sama süsteemig kannatab ilusti 250kg kinnitada..
Vasta