Sai eile jälle auto kallal nokitsetud ja küünlaid kontrollides avastasin, et DI-kassettil mõra sees:
Millest see tulla võis? Kas see on tavaline nähtus? Ise kardan, et kui seda millegiga ära ei paranda, siis ronib niiskus sisse ja varsti on kassetti vahetus.
Soovitusi?
Vahetasin ka Xenon pirnid ära ja pool päeva, töötasid kenasti. Kui hakkasin õhtul masinat garaažist välja ajama oli parempoolne tuli surnud.
Proovisin 3 erinevat pirni - midagi
Kontrollisin kaitsmed üle - kõik korras
Kontrollisin tule pistikut - vool tuleb sisse
Eeldan, et ballast omadega õhtal :(
Soovitusi?
Peaks juba lugejate autode alla oma teema tegema kui nii palju pedereerimist masinaga :D
DI-kassett, Xenon
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04
Mõtlesin, et peaks selle mõra igaks juhuks kinni tõmbama, kas mingi kuumakindla silikooniga või liimiga, et niiskus ligi ei pääseks.
Xenonite kohta leidsin veel järgmist:
Lisaks leidsin veel ametliku teadaande PDF kujul (tundub ametlik vähemalt):
https://drive.google.com/file/d/0B4XBgKodMAsIUF9uVmV3OFFvQU0/view
Praegu tundub, et lasin vale d1s pirniga ühe ballasti õhtale ja suure tõenäosusega kahjustasin teist :o
Xenonite kohta leidsin veel järgmist:
repeated need for replacement of the xenon lamp ECM/AHL may be caused by mis-matching the xenon bulb with the ECM.
The supplier was changed from Osram to Philips. During the supplier change, a design change of the bulb eliminated a coil. This coil was shown to cause a voltage spike to the ECM/AHL during headlamp start up that would damage the ECM.
All xenon bulbs carry the same part number, regardless of supplier. However, the 10-digit serial number on the lower left hand side of the label (fig. 5) of the Philips bulb indicates whether the bulb has a coil or not. The digits in positions 5 through 7 indicate the coil situation.
A Manufacturer
B Number sequence location
Positions 5 through 7 of serial number, Coil/No Coil
139 or 140 Lamp has coil
141 or 142 Lamp has NO COIL
If the vehicle has a failed headlamp ECM/AHL, inspect the bulb serial number. Bulbs with the 139/140 sequence must be replaced with the 141/142. Only the Philips bulb will have this code/serial number.
TIP: The xenon headlamp ECM is the same module as the AHL.
Lisaks leidsin veel ametliku teadaande PDF kujul (tundub ametlik vähemalt):
https://drive.google.com/file/d/0B4XBgKodMAsIUF9uVmV3OFFvQU0/view
Praegu tundub, et lasin vale d1s pirniga ühe ballasti õhtale ja suure tõenäosusega kahjustasin teist :o
See osa DI kassetist ikka mootori pool küljes ja niiskus sinna nüüd sattuda ei tohiks. Siis peaksid küünlad ju koguaeg niisked olema.
Kui aga see mõra häirib, siis usun et neid DI kassete mis enam ei tööta on siin foorumis küll ja rohkem, saad paari õlle eest uue plastiku.
Kui aga see mõra häirib, siis usun et neid DI kassete mis enam ei tööta on siin foorumis küll ja rohkem, saad paari õlle eest uue plastiku.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04
Nii palju kui nüüd juurde olen lugenud, siis saab kasutada ka teisi, aga
a) võivad lühendada ballasti eluiga
b) võivad oluliselt kahjustada ballasti
c) tappa ballasti
d) võib oluliselt lühendada pirni eluiga
Lisaks olen veel lugenud, et saabi Valeo LAD5G ballasti ei saa asendada teiste automarkide sama tüübi ballastidega, et saabi omad pidavat olema mingi erilise softiga? Oskab keegi kommenteerida või rohkem rääkida nendest?
Uuema tüübi LAD5GL ballaste pidi saama ka külge panna kui teha 12pin to 4pin üleminek. Pidid olema odavamad ja paremad. Iseasi kuidas sellese nüüd auto suhtub.
Mingisuguseid normaalseid ballaste pole mis istuks sinna OEM ballasti pessa, oleks samade pinnidega ja integreeruks autoga ilma probleemideta?
a) võivad lühendada ballasti eluiga
b) võivad oluliselt kahjustada ballasti
c) tappa ballasti
d) võib oluliselt lühendada pirni eluiga
Lisaks olen veel lugenud, et saabi Valeo LAD5G ballasti ei saa asendada teiste automarkide sama tüübi ballastidega, et saabi omad pidavat olema mingi erilise softiga? Oskab keegi kommenteerida või rohkem rääkida nendest?
Uuema tüübi LAD5GL ballaste pidi saama ka külge panna kui teha 12pin to 4pin üleminek. Pidid olema odavamad ja paremad. Iseasi kuidas sellese nüüd auto suhtub.
Mingisuguseid normaalseid ballaste pole mis istuks sinna OEM ballasti pessa, oleks samade pinnidega ja integreeruks autoga ilma probleemideta?